بازدید 3560

تساوی دربی مادرید و تداوم صدرنشینی رئال

کد خبر: ۹۲۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷ 29 September 2019

اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا در واندا متروپولیتانو برابر رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، نیمه اول دو تیم بازی برابری به نمایش گذاشتند. با این حال اتلتیکو خطرناک‌تر ظاهر می‌شد، اما نتوانست ضربه‌ای در چارچوب بزند. روخی بلانکو از گوشه‌ها توسط تریپیه نفوذ می‌کرد، اما تلاش‌های این تیم نتیجه نداد. بهترین فرصت‌ها به ژائو فلکیس رسید که هر دو ضربه‌اش به بیرون رفت. رئال مادرید هم می‌توانست به گل برسد با این حال یان اوبلاک اجازه نداد دروازه اش باز شود. او ضربه تونی کروس را مهار کرد. موقعیت‌های دیگر رئال مادرید چندان خطرناک نبودند. در نهایت نیمه اول بدون گل تمام شد. 

تونی کروس-سائول-رئال مادرید-اتلتیکو مادرید-لالیگا-Toni Kroos-Saul

در شروع نیمه دوم آنخل کورئا به جای ویتولو وارد زمین شد. شرایط مانند نیمه اول بود. اتلتیکو شروع بهتری داشت، اما نمی‌توانست ضربه پایانی را به سمت دروازه مهمان بزند. با گذشت زمان سفیدپوشان نمایش بهتری داشتند و گرت بیل یک فرصت خیلی خوب را از دست داد. سپس توماس لمار در دقیقه ۶۱ به جای لودی وارد زمین شد. دقایقی بعد اتلتیکو می‌توانست به گل برسد، اما تیبو کورتوا اجازه کار به بازیکنان این تیم را نداد.

در ادامه لوکا مودریچ به جای والورده به میدان رفت. تعویض بعدی برای اتلتیکو بود که فلیکس جای خود را به مارکوس یورنته داد. میزبان در دقیقه ۷۲ می‌توانست دروازه مادرید را باز کند، اما ضربه سر کوکه با اختلاف نزدیکی به بیرون رفت. اتلتیکو در این لحظات بهتر از همشهری اش بود. اوبلاک در دقیقه ۷۵ ضربه سر کریم بنزما را به زیبایی دریافت کرد. سپس ادن هازارد زمین را ترک کرد تا خامس رودریگس جایگزینش شود. در دقیقه ۸۱ کوکه یک فرصت دیگر را برای میزبان از دست داد.

آخرین تعویض مادرید به یوویچ تعلق داشت و او به جای بنزما به میدان رفت. به نظر می‌رسید شاگردان زین الدین زیدان به تساوی قانع هستند. بازی تاخیری این تیم در شروع مجدد‌ها بیانگر این موضوع بود. بالاخره یکی از ضربه‌های اتلتیکو در چارچوب قرار گرفت، اما کورتوا ضربه سر دیگو کاستا را به راحتی مهار کرد. داور سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در این مدت هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و امتیاز‌ها تقسیم شد.

رئال مادرید با ۱۵ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و اتلتیکو ۱۴ امتیازی در رتبه سوم قرار گرفت. رئال سوسیداد امشب (یکشنبه) با پیروزی برابر سویا می‌تواند در جایگاه نخست جدول قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار