بازدید 2505

هند: قادریم ضربه‌ای سخت‌تر از گذشته به پاکستان وارد آوریم

وزیر دفاع هند با هشدار دادن به پاکستان نسبت به درگیری مسلحانه با دهلی‌نو گفت، دولت هند بیش از هر زمان دیگری آمادگی دفاعی دارد.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 28 September 2019

وزیر دفاع هند با هشدار دادن به پاکستان نسبت به درگیری مسلحانه با دهلی‌نو گفت، دولت هند بیش از هر زمان دیگری آمادگی دفاعی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این اظهارات از سوی راجناس سینگ، وزیر دفاع هند در پی سخنرانی عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد که هند را به جنگ اتمی بر سر مساله کشمیر تهدید کرده بود.

وزیر دفاع هندوستان همچنین گفت، دهلی‌نو با بهبود تقویت نیروی دریایی و اقدامات قوی از سوی دولت، قادر است ضربه‌ای سخت‌تر از قبل وارد کند. او تاکید کرد: پاکستان باید بداند که نیروی دریایی هند با به کار گرفتن و عملیاتی کردن زیر دریایی کلاس "اسکورپین" بسیار قوی‌تر شده است. آن‌ها باید ظرفیت‌های ما را بدانند و ما می‌توانیم در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی همچنین تاکید کرد نیروی دریایی هندوستان هیچ تهدیدی علیه هیچ یک از کشورهای همسایه دوستدار صلح خود نیست و در حقیقت به دنبال ایجاد حسی از اطمینان و اعتماد مشترک با تمامی کشورهای کوچک و بزرگ در منطقه اقیانوس هند است.

این مقام دفاعی دهلی‌نو تاکید کرد: هندوستان به نیروی دفاعی خود افتخار می‌کند و هرگز نقش فوق‌العاده آن‌ را در جنگ ۱۹۷۱ که طی دو عملیات ستون فقرات نیروی دریایی پاکستان را در هم شکست، فراموش نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها