بازدید 4588

مدارس حق ندارند شهریه‌های ۳۰ و ۴۰ میلیونی بگیرند!

کد خبر: ۹۲۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 27 September 2019

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اخذ شهریه‌های ۴۰ میلیونی در برخی مدارس غیردولتی واکنش نشان داد و گفت: آقایونی که مصاحبه می‌کنند هنوز یک مصداق به ما نداده‌اند. یک مورد را گزارش بدهند که فلان مدرسه شهریه غیرقانونی گرفته است.

به گزارش «تابناک» مجتبی زینی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند پیگیری شکایات مردمی از مدارس غیردولتی اظهار کرد: سامانه‌ای برای این منظور درنظر گرفته شده و پیگیری‌های لازم در ایام ثبت نام انجام شد. نظارت مستمر باعث شده میزان شکایات نسبت به گذشته کاهش خوبی داشته باشد؛ گرچه هنوز مدارسی را داریم که متاسفانه رعایت نمی‌کنند و شکایات فقط بابت افزایش دریافتی شهریه است.

وی افزود: هر موردی به ما گزارش شود بازرسان ما همان روز برای پیگیری می‌روند و پرونده‌های مربوط که نیازمند استرداد شهریه و یا دیگر پیگیری‌ها و برخورد با تخلفات باشند به شورای نظارت تهران می‌روند و در آنجا مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ضرورت بررسی شهریه‌های ۴۰ میلیونی مدارس غیردولتی گفت: این موارد در رسانه گفته می‌شود؛ اما آقایونی که مصاحبه می‌کنند هنوز یک مصداق به ما نداده‌اند. با حرف و حدیث و مصاحبه و سخنرانی که نمی‌شود؛ یک مورد را گزارش بدهند که فلان مدرسه شهریه غیرقانونی گرفته است.

زینی‌وند تاکید کرد: مدارس حق ندارند شهریه‌های بالاتر از مصوب و ۴۰ میلیونی و ۳۰ میلیونی بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۵
هزینه 20 میلیونی چی؟اونو که حق دارن! لطفا گزارشی در مورد شهریه مصوب بگذارین
آقای مجتبی زینی‌وند:
عجب مدارس حرف جنابعالی و پیشینیان شما را با دقت فهمیده و انجام دادند!
واقعاً این روش صحیح مدیریت بر معضلات گریبانگیر جامعه است. فقط دستور دهیدُ همین و بس.
البته شاید حباب قیمتی باشد؟ نیست؟
از ۳ یا ۴ میلیون رسیده ایم به ۴۰ میلیون. احسنت و مرحبا.
البته استثنا هم دارد. مثلا مدرسه آقای حداد عادل که 45 میلیون میگیرد.
خیلی از این مدارس وجود دارند. شماره تلفن بدهید تا معرفی کنیم
پیدا کردن این مدارس کار سختی نیست
مگر آنکه خودمان را به خواب بزنیم!
مصاحبه های خوشگل ! حرف های قشنگ !
از وقتی زینی وند شده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ، مدارس انتفاعی دارن آتیش میسوزونن و پدر ملت رو درمیارن
مدرسه طلوع ..سر گردنه ...خب بیشتر میگیره ...
ثروتمندان این سی چهل میلیون را در دوره مدرسه می دهند که بچه هاشون از آموزش رایگان در بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته ها برخوردار شوند! آخر سر هم این تاثیر اختلاف طبقاتی در نظام آموزشی به بدترین شکلش موجود بماند.
خاک تو سرتون با این تیترتون !
شما ها هم شریک دزد هستید هم رفیق قافله . . .
وقتی تیتر می زنید " مدارس حق ندارند شهریه‌های ۳۰ و ۴۰ میلیونی بگیرند! " دقیقا یعنی مردم نیاید با شهریه 25-20 میلیونی مشکل داشته باشند ؟
با این تیتر دقیقا دارید این عدد رقمها رو جا می ندازید و خودتون هم با مدرسه دارها شریک هستید !
اف بر شما ریاکارها
واقعا درسته ۱۰ ،۲۰ میلیونی بگیرن
به دولت چه مربوط که مدارس غیرانتفاعی لوکس میخوان شهریه کلان بگیرن؟ کسی نخواست نمیره مجبور که نیست! کی میخوایم از این عادت دخالت دولت در همه چیز که باعث رانت و فساد میشه دست برداریم؟
حالا که گرفتند و شما ها هم هیچ کاری نکردید.

به عمل کار برآید
شهریه که نمی گیرند کمک از طریق اولیا میگیرند و برنامه های فوق برنامه
یا خودتون رو زدید به ندیدن یا بقیه رو ... خوب کسی که میره شهریه 30 ملیونی میده با توجه به توانش میره پرداخت میکنه و اون مدارس رو هم کسی زور نکرده که برن.قطعا این مدارس هستند ولی خوب هیچ کدوم از اولیا دانش اموزان اون مدرسه که نمیزه شکایت بکنه.شکایت همانا و از فردا یه جور دیگه برخورد بشه همان.سال بعد ثبت نام نکنند و بد رفتاری و ....یعنی این چیز ها رو نمیدونید؟توی یه مدرسه دولتی کوچکترین تهدیدی مسولین مدرسه رو بکنید باید فاتحه درس خوندن بچه توی اون مدرسه رو بخونید بعد میگید برید شکایت بکنید؟
طبق قانون مگر نبايد آموزش رايگان باشد؟!حالا مدارس غير دولتي ابداع كرده اند كه هر چقدر دوست دارند بگيرند!آنهم با امكاناتي كه قابل قياس با دولتيها نيست.يعني كشور دست پولدارهاست
مدارش دولتی هم حق گرفتن پول ندارند!!!!!!!
همین طور که وزیر اعلام کردند در موقع ثبت نام فقط و فقط وجه کتاب درسی بگیرند ولی کی عمل کرد!!!!همه وجه خودیاری (آن هم تحصیل رایگان برابر قانون اساسی )گرفتند. و هیچ کس هم پیگیری نکرد یا اگر هم پیگیری کردند کو جواب!!!!! مردم نجیب ما هر روز دارند تحمل می کنند!!!! تا ظهور امام زمان .
یعنی تا 29999999 تومان مشکلی پیش نمی آید.
به وزیر محترم بفرمایید: در مدرسه استعدادهای درخشان دوره اول که دانش آموز با طی آزمونهای سالهای قبل پذیرش شده- و البته باید مراعات خانواده های کارمند را داشته باشند- شهریه را طی این چند سال، فرمایشی 800000000 میلون از بنده واخواست نمودند. ضمن این که کلیه هزینه ها برای فعالیت های فوق برنامه یا به موازات برنامه کلاسی و همچنین کتب و نشریات و .... را نیز جداگانه پرداخت می کنیم.
با این وصف آیا مدرسه خصوصی نباید 30 یا 40 میلیون طلب کند!!!!!
بدنه آموزش و پرورش به شدت آلوده و بی کفایت است
چرا در ایران فرزندان ثروتمندان از بهترین امکانات آموزشی برخوردار هستند و فرزندان فقرا در خوشبینانه‌ترین حالت از کمترین امکانات اگر ترک تحصیل نکرده‌باشند؟ مسئولین در قبال این بی‌عدالتی چه جوابی دارید؟
دولت و حکومت چکار میکند که اینها اینهمه شهریه میگیرند از دانشگاههای غربی گرانترند. معلوم است که وقتی مدارس به اصحاب و یاران میدهند به حلقه قدرت وصلند بعدش فساد درست میشود که کسی جرات و اراده مقابله با انان ندارد فقط وق وق ها به مردم بدبخت میماند.
چطور توقع دارید کسی که خود صاحب هنرستان غیرانتفاعی است همچین مطلبی را تایید نماید؟!
خیلی جاها حق ندارند ولی انجام میدهند
چرا باید مدارس دولتی برای ثبت نام 700 هزار تومان دریافت کنند این مبلغ به کدام حساب دولت واریز میگردد.
خب خداروشکر سقف پس مشخص شد .مدارس حق ندارن شهریه سی میلیونی بگیرند یا به عبارت دیگه مدارس میتوانند تا سقف ۲۹ میلیون شهریه بگیرند
مدارس فرهنگ با مدیریت حدادعادل چقدر شهریه میگیرند؟
بگی تکذیب یاتایید بهتر نیست سقفی برای اینگونه مدارس باتوجه به خدمات آرایه شده تعیین ‌ابلاغ شود آیا این کار خیلی سخت است بدون این کار مدارس برای بدست آوردن سود بیشتر هرکاری بخوا هند.انجام می‌دهند وکاری ازدست خانواده ها برنمی اید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی