بازدید 4277
۱

اروپایی ها منهای آمریکا نمی توانند تصمیم بگیرند

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اروپایی ها منهای آمریکا تصمیمی نمی گیرند و تحت تاثیر و تابع آمریکایی‌ها هستند و کشورماهم وارد هیچ مذاکره‌ای در حوزه دفاعی نمی شود.
کد خبر: ۹۲۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 25 September 2019

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانیه سه کشور اروپایی و متهم کردن ایران به دست داشتن در حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان،گفت: اروپایی ها در طول یک سال و نیم گذشته بارها ابراز کردند که ما به تعهدات برجامی عمل می‌کنیم، اما به هیچیک از تعهدات خود عمل نکردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: درحالی که بارها به اروپایی ها اعلام شده که مسائل غیر برجامی خط قرمز جمهوری اسلامی است؛ به ویژه مسائل نظامی و دفاعی، هرگز روی اینها با هیچکس مذاکره نمی کنیم ؛حالا آنها برای توجیه عدم توانایی اجرای تعهدات برجامی، مسائل دفاعی را مطرح می‌کنند و می گویند که باید در این زمینه مذاکره کنیم.

بیشتر بخوانید:

استیصال اروپایی‌ها در بیانیه ضدایرانی برای جهان مشهود است

نماینده مردم ورامین پیشوا و قرچک در مجلس با اشاره به موضوع حمله پهپادی یمن به تاسیسات آرامکو ، تاکید کرد: اروپایی‌ها بدون هیچ سند و مدرکی اتهام واهی و دروغینز را به ایران نسبت می دهند.

هیچ امیدی به اقدامات اروپایی ها نداریم

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل مواضع ایران، عهد شکنی‌های آمریکا، تامین حقوق مردم مظلوم یمن و برخورد سازمان ملل با ناقضان حقوق بین‌الملل را بیان کند، مطرح کرد: دستگاه دیپلماسی و همچنین رئیس‌جمهوری حتما در سخنرانی های اخیر خود موضوع عهدشکنی آمریکا و اروپا را بیان می‌کنند و موضع جمهوری اسلامی این است که ما هیچ امیدی به اقدامات اروپایی ها نداریم،همچنین امیدی هم به اقدام عملی آنها نداریم.

مسائل نظامی،موشکی و دفاعی ایران در دستور مذاکره با هیچ کشوری نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،تصریح کرد: می دانیم که اروپایی ها منهای آمریکا تصمیمی نمی گیرند و تحت تاثیر و تابع آمریکایی‌ها هستند، بنابراین وارد هیچ مذاکره‌ای در حوزه دفاعی نمی شویم. ما در موضوع نظامی،موشکی و دفاعی با احدی مذاکره نمی کنیم و در دستور مذاکره با هیچ کشوری نیستیم./

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آفرین به آدم چیز فهم
مردم هم همین را می گویند که اروپایی ها هیچ کاره اند رییس‌جمهور هم گفت که باید سراغ کدخدا رفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار