بازدید 7294
۳

جزئیات تغییرات در برجام از قول یک نماینده مجلس

این تغییرات مربوط به تاریخ‌های ذکر شده برای انجام تعهدات است و افزایش زمان اجرای تعهدات و محدودیت‌های ایران در جریان تغییر برجام مدنظر است.
کد خبر: ۹۲۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 25 September 2019
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: شنیده‌ها از برنامه دولت برای ایجاد تغییر در متن برجام حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست امروز هیأت وزیران از ایجاد تغییرات در متن برجام خبر داد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در همین مورد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که دولت در جریان مذاکرات خود با طرف‌های غربی به دنبال ایجاد تغییراتی در متن برجام است.

وی افزود: این تغییرات مربوط به تاریخ‌های ذکر شده برای انجام تعهدات است و افزایش زمان اجرای تعهدات و محدودیت‌های ایران در جریان تغییر برجام مدنظر است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اظهار داشت: همچنین شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که دولت پذیرفته است در قبال رفع تحریم‌ها، پروتکل الحاقی را بپذیرد و آن را اجرا کند که البته در این باره باید بگویم رای مجلس درباره اجرای پروتکل الحاقی تعیین کننده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
شنیده شنیده ها آقای نماینده لطفا بهتر نیست صبر کنی و خاله زنک.... در نیاری تا ببینیم منابع رسمی به وقتش چه خواهند گفت. شنیده شنیده یعنی خاله زنک...بازی ولاغیر
خب ترامپ یه حرکت دیگه بکنه بندهای بیشتر اضافه میشه
کدوم مجلس کدوم راي. نماينده ها فقط به دنبال رانت و باج گرفتن از اين و اون هستند هر روز يک فسادي رو مي شود اين دشمنان داخلي هستند که با انحصار و چپاول و مصادره اموال عمومي دارند ايران را غارت مي کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار