بازدید 4644
۱
وجود تناقصات در داده‌های ارسالی از سوی آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه

روسیه از المپیک توکیو ۲۰۲۰ اخراج می‌شود

جاناتان تیلور، رئیس آژانس جهانی مبارزه با دویپنگ، به خبرنگار بی بی سی گفته که مدرکی وجود دارد که برخی از داده‌ها حذف شده اند. روسیه سه هفته وقت دارد تا شفاف سازی کند و رئیس کمیته المپیک روسیه می‌گوید: « شرایط بسیار جدی است. ممکن است حضور ورزشکاران روسی در المپیک توکیو به خطر بیفتد.»
کد خبر: ۹۲۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 25 September 2019

روسیه در خطر محرومیت از المپیک توکیو قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، روسیه ممکن است از المپیک بعدی که در توکیو برگزار خوهد شد، محروم شود. آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرده تناقصاتی در داده‌هایی که توسط آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه تهیه شده وجود داشته است.

جاناتان تیلور، رئیس آژانس جهانی مبارزه با دویپنگ، به خبرنگار بی بی سی گفته که مدرکی وجود دارد که برخی از داده‌ها حذف شده اند. روسیه سه هفته وقت دارد تا شفاف سازی کند و رئیس کمیته المپیک روسیه می‌گوید: « شرایط بسیار جدی است. ممکن است حضور ورزشکاران روسی در المپیک توکیو به خطر بیفتد.»

Olympics-المپیک-توکیو-Tokyo

تیلور نیز به بی بی سی می‌گوید: « در حال حاضر این یک موضوع فرضی است، ولی اگر کارشناسان دیدگاه فعلی خود را حفظ کنند، کمیته انطباق توصیه‌ای برای ارسال یک بیانیه به روسیه ارائه می‌دهد که ادعا می‌کند آن‌ها از آن تبعیت نمی‌کنند و پیامد‌هایی در پی خواهد داشت.»
لازم به ذکر است که فدراسیون روسیه در نوامبر ۲۰۱۵ بعد از اینکه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ وجود دوپینگ در ابعاد وسیع در ورزشکاران این کشور را به اثبات رساند، محروم شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیدوارم روسیه را با اردنگی از المپیک بیاندازند بیرون.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها