بازدید 5871

ماجرای بارداری همسر فوتبالیست معروف و عذرخواهی برای بازگشت به تیم ملی

پیش از این فجر ابراهیم سرمربی تیم ملی سوریه عنوان کرده که عمر الخربین از تیم ملی کنار گذاشته شده است. دلیل این تصمیم، کناره گیریِ خربین از تیم ملی و اردو‌های آماده سازی اعلام شد. او می گوید بارداری همسرش و شرایط خطرناک او باعث شده تا از حضور در تیم ملی کشورش کنار بکشد
کد خبر: ۹۲۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 24 September 2019

مهاجم سوری تیم فوتبال الهلال که در ماه‌های اخیر، از حضور در تمرینات تیم ملی کشورش امتناع کرده بود، ضمن عذرخواهی خواهان بازگشت به تیم ملی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، عمرالخربین مهاجم تیم فوتبال الهلال عربستان که مدتی از حضور در ترکیب تیم ملی سوریه کنار کشیده بود و در تمرینات حاضر نمی‌شد، روز سه شنبه عذرخواهی خود را به کادر فنی و اداری تیم ملی سوریه و هواداران تیم تقدیم کرد. خربین حالا امیدوار است که با درک کردن شرایط او، عذرخواهی اش پذیرفته شود.

مهاجم تیم فوتبال الهلال عربستان در این زمینه بیان کرده است: «من به لطف تیم ملی در حقم آگاه هستم و تاثیری که در مسیری فوتبالی من داشته است. حالا آماده بازگشت هستم تا به تیم کمک کنم.»

پیش از این فجر ابراهیم سرمربی تیم ملی سوریه عنوان کرده که عمر الخربین از تیم ملی کنار گذاشته شده است. دلیل این تصمیم، کناره گیریِ خربین از تیم ملی و اردو‌های آماده سازی اعلام شد. خربین در همین برهه دو بازی یعنی دیدار دوستانه تیم ملی سوریه برابر ایران و دیدار تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ازبکستان را از دست داد.

پیش‌تر مدیر رسانه‌ای باشگاه الهلال در مورد کناره گیری عمر الخربین گفته بود، که این بازیکن به تیم ملی دعوت شده است، ولی بارداری همسرش و شرایط خطرناک او باعث شده تا از حضور در تیم ملی کشورش کنار بکشد تا بتواند زمان بیشتری در اختیار خانواده اش باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار