بازدید 34354
تعویض خارق العاده کالدرون آرژانتینی برای شکست استراماچونی در دربی زیر صفر

گزارش زنده دربی : استقلال 0 - پرسپولیس 1 | پیروزی قرمزها با گلزنی ۲۰ ثانیه‌ای مهاجم گمنام / کریمی پنالتی خراب کرد و دقیقه ۹۰ اخراج شد / استقلال باز هم دقایق آخر ازهم پاشید

نود و یکمین مصاف دو تیم پایتخت نشین استقلال و پرسپولیس، از ساعت ۱۶ آخرین روز تابستان ۹۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و به رغم کیفیت پایین در اکثر دقایق مسابقه، در دقایق پایانی جذاب شد و با گلزنی یک جوان گمنام قرمزها به سود شاگردان کالدرون خاتمه یافت. بیرانوند نیمه اول پنالتی استقلال را مهار کرد. بیش از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه خالی از تماشاگر بود!
کد خبر: ۹۲۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 22 September 2019

پرسپولیس با هدایت کالدرون آرژانتینی با نتیجه یک بر صفر و تک گل مهدی عبدی بازیکن جوان خود شکست داد و به صدر جدول چسبید.

به گزارش تابناک ورزشی، نود و یکمین مصاف دو تیم پایتخت نشین استقلال و پرسپولیس، از ساعت ۱۶ آخرین روز تابستان ۹۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و به رغم کیفیت پایین در اکثر دقایق مسابقه، در دقایق پایانی جذاب شد و با گلزنی یک جوان گمنام قرمزها به سود شاگردان کالدرون خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی (84 - علی دشتی)، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند (68 - مهدی قائدی) و مرتضی تبریزی.

سرمربی: آندره آ استراماچونی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری (63 - بشار رسن)، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری (80 - مهدی عبدی)، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو (68 - فرشاد احمدزاده).

سرمربی: گابریل کالدرون

گزارش زنده دربی : استقلال 0 - پرسپولیس 1 | پیروزی قرمزها با گلزنی ۲۰ ثانیه‌ای مهاجم گمنام / کریمی پنالتی خراب کرد و دقیقه ۹۰ اخراج شد / استقلال باز هم دقایق آخر ازهم پاشید

اخطارها: 

علی کریمی (۳۰) و (۸۹) ، مرتضی تبریزی (۴۲) ، داریوش شجاعیان (۷۵) و عارف غلامی (۴+۹۰) از استقلال

محمدحسین کنعانی‌زادگان (۴۲) ، فرشاد احمدزاده (۴+۹۰) ، سیام نعمتی (۴+۹۰) و مهدی ترابی (۶+۹۰) از پرسپولیس

اخراج: 

علی کریمی (۸۹) از استقلال

مهمترین واقعه این بازی مهار پنالتی نیمه نخست علی کریمی توسط علیرضا بیرانوند بود که مثل دربی قبلی باعث شد استقلالی ها بازی را از دست بدهند و ماجرای فرشید اسماعیلی تکرار شود. کریمی با دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین روز ناموفق خود را کامل کرد. بیش از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در این دربی ، خالی از تماشاگر بود که نشان می دهد بسیاری از خریداران بلیت مسابقه، برای دیدن به استادیوم نیامدند!

این بازی که در آستانه فصل پاییز برگزار شد به جز تک گل عبدی و دقایق پایانی بازی که تحت تاثیر حملات استقلال برای جبران گل بود، کسل کننده و بی‌روح دنبال شد و دو تیم بازی تاکتیکی و زیبایی به نمایش نگذاشتند و بیشتر درمیانه میدان مشغول جنگ های بی ثمر هوایی و درگیری با یکدیگر و همچنین اعتراض به تصمیمات داور بودند.

با این نتیجه، سرخپوشان ۹ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به شهر خودروی مشهد، در رتبه دوم جدول قرار گرفتند. استقلالی‌ها هم با متحمل شدن دومین شکست فصل خود، با دو امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماندند و امیدوارند در هفته‌های آینده، از رده‌های انتهایی جدول نجات یابند.

در روزی که پرسپولیس بیشتر سعی در کنترل بازی و ایجاد حملات نتیجه‌بخش داشت، علیرضا بیرانوند با مهار یک پنالتی عالی و تاثیرگذار موثر ظاهر شد و همچنین مهدی ترابی در سمت چپ زمین مدام رفت و آمد داشت و با تکنیک، پاس‌ها و ارسال‌های خطرناک خوب کار کرد؛ کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده نیز در خط دفاعی پرسپولیس موثر ظاهر شدند و نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه ۹۵: برخورد نه چندان طبیعی پای سیاوش یزدانی به سر نعمتی در حالی که توپ راهی اوت شده بود، باعث یک جنجال و درگیری بزرگ دیگر شد که با ورود داوران و کارت‌های زرد خاتمه یافت.

دقیقه ۹۳: بشار رسن روی پاس خوب علیپور با حسینی تک به تک شد، اما ضربه هافبک عراقی را گلر استقلال دفع کرد و مانع گل دوم سرخپوشان شد.

دقیقه ۹۰: علی کریمی در یک بی احتیاطی و تکل بلند، بازیکن پرسپولیس را درو کرد که کارت زرد دوم و کارت قرمز را دریافت کرد تا روز بد او کامل شود.

دقیقه ۸۷: سانتر میلیچ با سر شجاع دفع شد و در جناح مخالف به وریا رسید. پاس کوتاه او پشت محوطه به کریمی داده شد و کریمی بعد از یک سر توپ شوت زد که با برخورد به نورالهی راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۲: گل برای پرسپولیس - توسط مهدی عبدی: نفوذ ترابی از جناح چپ و پاس او در حالی که مدافع استقلال آفساید را پر کرده بود، به عبدی تازه وارد رسید و او هنوز نیامده گل برتری را وارد دروازه حسینی کرد.

دقیقه ۵۵: کرنر بلند امیری به تیر دوم را شجاع خلیل زاده بالاتر از سیاوش یزدانی زد و توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۵۲: پاس عمقی با مشایعت کنعانی به بیرانوند رسید، اما او با خروج از محوطه توپ را با پا به میالنه زمین پاس داد و کریمی این توپ سرگردان را یکسره به قصد چارچوب زد که با اختلاف راهی اوت شد.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه ۴+۴۵: آخرین فرصت نیمه اول با ارسال کوتاه نعمتی از خطای جناح راست، ضربه سر علیپور در تیر اول به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: علی کربمی هافبک میانی استقلال پشت پنالتی ایستاد و ضربه اش به سمت چپ را بیرانوند باشیرجه بلند دفع کرد و در برگشت نیز شوت بازیکن استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: نفوذ داریوش شجاعیان و کورس او درون محوطه جریمه با شجاع خلیل زاده منجر به افتادن هردو بازیکن شد که بنیادی فر به سود ابی‌ها پنالتی اعلام کرد. 

دقیقه ۲۴: نفوذ شیری از جناح راست و پاس عرضی او پشت محوطه جریمه به علیپور رسید و او بعد از یک کنترل شوت زد که توپ مماس با تیر افقی راهی اوت شد.

دقیقه ۱۱: پشت محوطه جریمه دانشگر روی علیپور خطا کرد. ارسال خطرناک این ضربه ایستگاهی با اثرگذاری سر جونیور راهی اوت شد. شجاع خلیل زاده در موقعیت بهتری برای زدن ضربه نهایی بود.

دقیقه ۷: شوت ناگهانی ریگی از فاصله‌ حدودا ۳۰ متری به چارچوب دروازه پرسپولیس را بیرانوند به آسانی مهار کرد.

آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر نوزدهم، بین تیم‌های همشهری استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده است. نمایی از فضای بالای ورزشگاه نشان می دهد بسیاری از صندلی های دو طرف خالی مانده است.

ترکیب اولیه پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.

ترکیب اولیه استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی.

فرشید اسماعیلی، وینگر تکنیکی استقلال به دلیل محرومیت دربی را از دست داده است. شیخ دیاباته، مهاجم استقلال و سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس بخاطر آسیب دیدگی در فهرست دو تیم حضور ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۰
کسانی که به ورزشگاه رفتند بی غیرت هستند. دختران این سرزمین محروم از حضور در ورزشگاه ها هستند، دختری خود را به همین دلیل آتش می زند اما به غیرت غیور مردان حسینی سرزمین ما بر نمیخورد.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
زمانی بود که اختلاف بردهای استقلال با پرسپولیس عددی دو رقمی بنفع استقلال بود ومن از این بابت خیلی ناراحت بودم
اینک استقلال 26 برد بدست آورده و پرسپولیس 25 برد و اختلاف دوتیم به یک رسیده
پس اگر بخواهیم ، میبینیم که میشود
در مورد مسائل دیگر هم همینطور است
گول برخی ها را نخوریم که مدام میگویند ما صدسال از آمریکا و انگلیس و فرانسه عقبتریم
اگر اختلاس ها و آقازاده ها و حرص و طمع ها و... بگذارند میتوانیم
همانطور که در عرصه نظامی به خودکفایی رسیدیم و از این که چند ده سال هست که تحریم نظامی هستیم، ککمون هم نمی گزه
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
دختران بروند با دوستانشان هلهله کنان جیغ و هورا بکشند و در آماج رکیک ترین فحش های حال حاضر قرار بگیرند وَ وَ وَ
میشویم باغیرت؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
من با این که پرسپولیسی ام اما وقتیکه گزارش خیابانی رو بعداز گل و موقعیت های پرسپولیس میشنیدم شک کردم که دربی تهران باشه فکر کردم استقلال با یه تیم عربستانی داره بازی میکنه اصن بعد گل پرسپولیس گریه ام گرفته بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
آقا از موقعی که پرسپولیس سه بار پشت سر هم قهرمان جام شد دیگه لیگ و دربی واسم جذابیتی نداره حتی پرسپولیس آخر هم بشه عیب یُخ چون کارشو قبلا انجام داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
آقا این دعواها واسه چیه؟فوتبال مرده ما داریم سر مرده دعوا میکنیم؟من استقلالی هستم و خدایی این بازی ها رو میشه با بازی های ده هشتاد دوتیم مقایسه کرد،؟ من دوس دارم هر دو تیم شرایط خوبی داشته باشه ک لیگ هم جذاب بشه .هیچ کدام از دو تیم الآن کلا خوب نیستند ن پرسپولیس در حد اسمش بازیکن داره ن استقلال.قید فوتبالی که ارزش ی بازیکن مث طارمی بیشتر از پرسپولیس هست رو باید زد. دو تیم شدن جولانگاه دلالان و محل جنگ دولتی ها.ما مردم هم نشستیم حرص میخوریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
دختري كه بخاطر يك امور اعتباري اونم در فضايي مردانه و خشن و نامناسب براي وجود نازنين خانم ها بره خودشو بكشه و تمام زحمات اميدها ارزوها بيشمار پدر مادرشو فنا كنه ابدا و اصلا نياز به غيرت و جانبداري نداره.
دقیقه 19..الان همه دارن بازی را نگاه میکنند و کسی یادش به بدبختی ها و گرونی ها نیست
تکواندو هست یا فوتبال ؟نیمه اوله اما پشیمون شدم از وقتی که گذاشتم
پاسخ ها
سلطان
| Germany |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
دیگه بازی اس اس بیشتر از این نمیشه
ضعف داوری در صحنه پنالتی : اولا پنالتی نبود و اگر هم خطابود پشت محوطه جریمه بود . ثانیا بیرانونددر مواقع پنالتی روی خط حرکت نمی کنه و بیش از 2 متر از خط جلو میاد وباید پنالتی تکرار می شد .....
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
واقعا که!!!! اولا اصلا پنالتی نبود. من نمی دونم این فدراسیون کی قراره از وی آ ار استفاده کنه. لطفا هر چه زودتر این سیستم رو راه اندازی کنید. الان اگه تو این بازی استقلال پنالتی اشتباه رو گل می کرد و بعدش هم با روحیه بازی رو می برد کی باید جواب می داد؟
پنالتی مضحک وبیخودی گرفت داور اصلا پنالتی نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
تازه نیمه دوم بازیکن شما با دست توپ را به کرنر فرستاد
صحنه ای که کنعانی زادگان با یک لمس تبریزی خودش رو نقش بر زمین کرد، فقط باعث تحریک تماشاگر شد. بازیکنی با جایگاه کنعانی زادگان نباید چنین کاری می کرد. از طرفی کار تبریزی هم درست نبود که چند متر بدوه تا بخواد در این جو ملتهب استادیوم با بازیکن پرسپولیس جر و بحث کنه.
نکته جالب عدم اشاره شما به نظر کارشناس داوری در رابطه با پنالتی و در عوضف اشاره به سر خونین و سکوی آبی هست!
کلا سایت تمیزی نیستید متاسفانه
بازهم بازیکنان استقلال بروند دنبال دختر آبی بجای فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اخلاق مهمتر از فوتبال است
دوستان استقلالی الان میان میگن باز داوری به ضرر ما بود
وزیر پرسپولیسی بود
جهت باد فلان بود
هاهاهاها
تلخه و سخته اونم گل توسط یه پسر گمنام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
شک نکن فتحی وظایفدخود را بخوبی انحام داده و تیم آماده نتیجه نگرفتن در بازی های پیاپی است کل تیم عوض شده و مهره های خوب تیم مانند پاتوسی و رحمتی و صیادمنش و نورافکن همه کنار گذاشته شده اند
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اره داداش مقصر فتحیه که تووی دوتا بازی بازیکناش دوتا پنالتی خرابکردن. اسدلال های کودکانه. هزینه های شده واسه اسدقلال به مراتب بیشتر از سرورش بوده!!!!!
جالبه ! اقای خیابانی فکر میکرد که تیم پرسپولیس یک تیم خارجی است که اینگونه گزارش میکرد! کافی است یکباردیگر اینبار فقط صحبت های آقای خیابانی را بدقت گوش کنید !
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
در زمان بازی دقیقاً من هم همین برداشت را از گزارش خیابانی داشتم، بعد از پنالتی گفت حالا که چیزی را از دست ندادیم فرصت برای جبران هست. یا حرکات استقلالی ها را دفاع جانانه و شجاعانه میخواند
از نظر ما تراختوریها این بازی یک تبانی ناشیانه بود برای گرفتن صدر جدول از تیم محبوب آزربایجان
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اولاً گمون نکنم شما تراکتوری باشی
دوماً اگرم هستی بااین اظهار نظرنابه جاونابخردنانه وجهه ی ماتراکتوری ها وآذربابجانی هاروخدشه دارنکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
تراکتورم که صدر نبود.
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
این ادم یکی از این درپیتهای عقده ای است مطمئن باش تراختوری نیست
بابا خسته شدیم از پیروزی اه
فکرت دنیا غلط ؛ اندیشه عقبی غلط / کار ما بیچارگان اینجا غلط ؛ آنجا غلط .
ما کتاب جنگ هفتاد و دو ملت خوانده ایم / خط غلط ، معنا غلط ، املا غلط ، انشا غلط .
تا این وزارت ورزش هست تیم استقلال هرگز درست نمی شود.چطور مدیرعامل تیم بهترین بازیکنان فصل پیش را فروخته مانند پاتوسی و صیادمنش و رحمتی و بلبلی خریده که محروم شده دیاباته آوردند که اصلا بودیمیر پرسپولیس هم ضعیفتر است و اکبریان هم تنها بازیکن این تیم را محروم کرد از دربی...
پرسپوليس نبرد استقلال باخت
واقعا باید کریمی‌و حسینی و قائدی و دیاباته را از تیم اخراج کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
حسینی که خوب بود بنده خدا
تبریزی چقدر بی خاصیت بازی کرد
فقط خطا میکرد.خصلت مهاجم نداره اصلا مثل یه دفاع فقط خشونت میکنه
تا۱۴۰۰نباید انتظار برد استقلال در دربی یا رده های بالای جدول داشت چون وظایف مدیرعاملی مانند فتحی و افتخاری فقط تضعیف تیم و از هم پاشیدن آن است واقعا حق استقلال ته جدول است؟ آیا مدیر عامل نباید پاسخگو باشد؟چطور تیم پرسپولیس طی ۵سال شاکله اصلی خود را حفظ می کند ولی تیم استقلال ابتدای فصل با مجموعه ناشناخته استارت می زند؟
من یک پرسپولیسی تیرم بعدازبازی برای دوستهای استقلالیم عکس جدول لیگ برتر رافرستادم تا نقره داغشون کنم (: بابا چراقبول نمیکنید حتی باپنالتی های باداورده هم نمیتونید پرسپولیس روببرید !؟!
به احترام دختر آبی تا این حکم منع ورود خانمها به استادیومها وجود دارد نه فوتبال می بینم و نه به استادیوم می روم
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بنده خدا پسر ابی چی میشه؟
مهم نیست؟
با این سطح منطق لطفا بی خیال فوتبال شو تا بقیه راحت باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
ظاهرا فقط دختری که مشکل اعصاب داشته و خودش رو کشته مهمه. پس اون پسر که در ورزشگاه جونش رو از دست داد چی؟ اون پسر جونش ارزش نداشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
اره اصلا کاملا مشخصه فوتبال برات بی اهمیت شده فقط نمیدونم اینجا تو این صفحه چیکار میکنی!!! خخخخخ بابا اگه منافقین تو فضای مجازی کارشون گرفتن ماهی از هر اب گل الود نیست پس اون همه ادم دارن کجا ضد ایران کار میکنن!!! شماها کارتونه تو فضای مجازی سه شیفت از کاه کوه بسازین و هرجا هرطوری شد مردم رو به جون هم بندازین کم هم که نیرو و خود فروخته نداریم
استقلالی ها خیلی خشن بودن و جالبه با هر زمین خوردن کلی هم ادا در می آوردن..کارشون ایجاد التهاب تو سکوها
بزودی فیفا حق بانوان را از این مردان می گیرد.زنده باد فیفا و بانوان حق طلب ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
به نظرتون اگه فیفا بخواد حق مردان رو هم از بانوان بگیره و اجبار کنه رفتن مردان به ورزشگاه زنانه رو حقشون را می دن؟
باخت استقلال به پرسپولیس کاملا مهندسی شده بود. فغانی باعث شد که استقلال بازی برده مقابل فولاد رو از دست بده و 2 امتیاز رو اونجا کمیته داوران از استقلال گرفت. بعد در بازی با نفت مسجد سلیمان روی دیاباته خطای پنالتی شد و داور نگرفت. اگه داور پنالتی رو می گرفت استقلال 2 بر صفر جلو می افتاد. همین باعث شد که استقلال هم، 2 امتیاز رو از دست بده و هم دیاباته رو برای دربی از دست بده. حداقل پنالتی رو می گرفتن که استقلال اگه دیاباته رو از دست داد حداقل 3 امتیاز اون بازی رو بگیره. در همون بازی اخراج اسماعیلی هم نا حق بود و کمیته داوران برای اینکه از قبل تفهیم شده بودن حاضر نشدن کارت زرد دوم اسماعیلی رو نادیده بگیرن تا استقلال برای دربی دو بازیکن کلیدی خودش یعنی اسماعیلی و دیاباته رو نداشته باشه و با کمترین امتیاز و روحیه ای ضعیف و نداشتن مهره های اصلی و با تغییرات فراوانی که هر فصل براش ایجاد می کنن به دربی برسه. از طرفی بیرانوند که اون حرکت زشت رو انجام داد طبق قانون باید دو جلسه محروم می شد و 3 جلسه تعلیقی هم بهش اضافه می شد و مجموعا 5 جلسه باید محروم می شد که باز با دستور مقامات بالایی فقط یک جلسه محروم شد اون هم با این ادعا که محرومیت های کمیته اخلاق ربطی به کمیته انضباطی نداره در حالی که بیرانوند خطای غیر اخلاقی انجام داده بود و دقیقا به کمیته اخلاق ربط داشت. حتی اگه کمیته انضباطی می خواست تصمیم گیری کنه باید حداقل دو جلسه بیرانوند رو محروم می کردن که به دربی نمی رسید و می دونیم که تیم حکومتی باید دروازه بان اصلیش در دربی باشه وگرنه مسئولین رد بالا از جمله بابا مسعود ناراحت میشن. حالا می رسیم به بازی. در بازی داور باید پنالتی رو به خاطر بیرون اومد بیرانوند تکرار می کرد و داور خط هم کاملا در جریان بود چون بیرانوند با بیرون اومد زاویه رو تنگ کرد و نذاشت که توپ گل بشه اما اگه روی خط بود به هیچ عنوان نمی تونست این توپ رو بگیره. خلاصه اینکه اگه امروز استقلال باخت و در این سه بازی 6 امتیاز رو ازش گرفتن همه مهندسی شده است و کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده. تبریک میگم به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و کمیته داوران و همه عوامل پشت پرده. ادمین لطفا حقیقت رو چاپ کن تا همه بخونن. هرچی هم دیسلایک کنین حقیقت عوض نمی شه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
دمت گرم داداش چند مورد دیگه رو یادت رفت که در باخت استقلال خیلی موثر بود ونشان از مهندسی شدن این باخت می داد مثلا : حرکت زمین به دور خودش که باعث سرگیجه گرفتن استقلالی ها شد اما کاری به پرسپولیسی ها نداشت. دوم: تابش آفتاب که در نتیجه باعث تنگ شدن مردم چشم استقلالی ها شد و باعث شد نتونن پنالتی رو گل کنند سه: داور پلانتی گرفت اما باید بازیکن خطا کار پرسپولیسی رو اخراج می کرد ویه تیر هم به پاش می زد چون در موقعیت تک به تک و خطرناکی روی بازیکن استقلال خطا کرد. حلاصه مهندسی شده بود نامردا . کجایی قیصر که استقلالت رو کشتن
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
احیانا شهاب سنگ جایی نخورده که؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
اینقدر حرص نخور مهندس . تیم دوم پایتخت که دو تا صهتاره هم داره اینقدر ارزش کارشناسی نداره . خدا قوت پهلوان
خشن و تنش زا ترین بازیکن میدان شجاع خلیل زاده و پس از آن وحید امیری بود . اماخوش اخلاقترین بازیکن ووریا غفوری با تکنیک . بنظرم نتیجه مساوی عادلانه تر بود .
خدا را شکر حتی شبکه 3 را هم نداریم که فوتبال تماشا کنیم.
استقلال در یارگیری ضعیف عمل کرده
این چه فرهنگ غلطی است که تو زمین با داور و بازیکن حریف جنگ و دعوا داریم و این رفتار تو فوتبال ملی هم دیده میشه.اول این را درست کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
جام جهانی 78 تیم ایران 8 گل خورد که 4 تاش پنالتی بود . بازیکنان ایران می گفتن که این حرکات رو در ایران داوران خطا نمی گرفتن و بازیکنها به کارهای خشن عادت کرده بودن . حالا با ضعف داوران بازیکنان ملی پوش هم بدعادت میشن و ضربه رو تیم ملی می خوره . تعدادخطاها ی بازیکنها خیلی زیاده و خشونت و بی ادبی و رفتارهای نادرست غوغا می کنه . صحنه های بین المللی از این ارفاق های داوری خبری نیست
چرا دو تیم که هر دو زیر نظر وزارت ورزش هستند یکی از آنها سال های سال در بحران است و دیگری هر سال قهرمان و برنده دربی؟کاملا مشخص است که وزارت ورزش مقصر ناکامی استقلال است.چرا بازیکنانی مانند صیادمنش و پاتوسی و نورافکن و رحمتی و منتظری و...را برای تیم نگه نداشتند؟دیاباته ضمن اینکه چند پله از منشا و گنگالوز ضعیفتر است حتی یک بازیکن مصدوم است که توان راه رفتن هم ندارد.
تا سلطانی فر هست اجازه نفس کشیدن به تیم استقلال را نمی دهند
داوری خیلی ضعیف بود . غیر از صحنه پنالتی که داور 2 اشتباه داشت هم پنالتی نبود وهم باید تکرار می شد تمارض های عجیب کنعانی زادگان و مدافع استقلال ( اسمشو نمی دونم )که بایک ضربه کوچک بیست تا غلت خورد و هل دادن های مکرر شماره 33 استقلال و رفتارهای غلط شجاع خلیل زاده در کل بازی و حرکت بسیارزشت فرشاد احمدزاده و.... که داور عکس العمل مناسبی نداشت که اگر درست برخورد می کرد کار به اینجا نمی کشید ....
وقتی ارکان فدراسیون از وزیر تا زیر مجموعه اش گرفته تا گزارشگر بازی و معاون وزیر خارجه آرزوی شان برد پرسپولیسه و از اونور یک عده بی عرضه تو استقلالن نتیجه ای دیگری بدست نمیاد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
خخخخخخ یادش بخیر وقتی گل افسایدتون گل میشد و دربی رو میبردین وقتی گل ما به عمد افساید میشد و شما میبردین وقتی تو کل بازی فقط یه موقعیت داشتین و دربی رو میبردین وقتی پرسپولیس نمیتونست بازیکن بگیره و با بچه های خردسال شما رو میبرد خخخخخ داداش میگذره همیشه که نمیشه ما سرور باشیم ممکنه در اینده تراکتور سرور شما بشه خخخخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل