بازدید 4681
۵
بازتاب

کالدرون:پول خرید دیاباته را نداشتیم اما استقلال داشت

از روزی که در ایران حضور پیدا کردم مدام می‌گویند استقلال مشکل دارد و یا مثلا از داور شکایت می‌کنند یا می‌گویند ما مصدوم داریم! اگرچه به حرف من گوش نکردند، ولی استقلال ۷ بازیکن جدید گرفته و دو خارجی گران‌قیمت در اختیار دارد اتفاقا من می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم، ولی باشگاه پول نداشت.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 21 September 2019

سرمربی جدید پرسپولیس در نشست خبری قبل از دربی 91 در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها دیاباته، اسماعیلی و... در بازی فردا در اختیار ندارد، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشیف گابریل کالدرون گفت: از روزی که در ایران حضور پیدا کردم مدام می‌گویند استقلال مشکل دارد و یا مثلا از داور شکایت می‌کنند یا می‌گویند ما مصدوم داریم! اگرچه به حرف من گوش نکردند، ولی استقلال ۷ بازیکن جدید گرفته و دو خارجی گران‌قیمت در اختیار دارد اتفاقا من می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم، ولی باشگاه پول نداشت.

وقتی تیمی ۳ بار قهرمان شود به فرزند دیگر کمک کنند تا او هم قهرمان شود!

کالدرون تاکید کرد: وقتی تیمی سه بار قهرمان می‌شود، طبیعی است که به فرزندان دیگر فوتبال ایران کمک بیشتری شود و ممکن است به یک فرزند بیشتر از بقیه کمک شود تا آن‌ها هم قهرمان شوند. گزینه‌ای که ما برای پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی خریدیم، نهمین گزینه من بود و البته ارزان. امیدوارم آقایان بیشتر از این شکایت نکنند و مثل ما مسئولیت را بپذیرند و مرتب داور را محکوم نکنند.

بازیکن خارجی گران برای یک تیم است و خارجی ارزانش برای پرسپولیس!

خبرنگاری پرسد: شما اشاره کردید که مسئولان به یک فرزند بیشتر از بقیه کمک می‌کنند تا آن‌ها هم قهرمان شوند، آیا منظور شما استقلال است؟ که کالدرون پاسخ داد: منظور من این است که تیم‌های زیادی در ایران حضور دارند که وزارت ورزش باید به آن‌ها کمک مالی کند. طبیعی است که این کمک مستقیم صورت بگیرد، ولی فکر می‌کنم شما خودتان متوجه منظور من شدید و همه چیز خیلی واضح است. بازیکن خارجی گران برای یک تیم است و خارجی ارزان برای ما. وقتی چیزی واضح است دیگر در موردش از من سوال نکنید.

کالدرون:ما پول خرید دیاباته را نداشتیم اما استقلال داشت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
كميته انظباطي لنگي
داشتین پول ، 8 میلیارد دادین بیرانوندو نگه داشتین و امیری و علیپور و کنعانی زادگان و ....اینا هم مجانی تو تیم نیستند دیگه.
هردو تا تیم مفتخورن تمام
چه زود ایرانی شده ......... بهش بگین وزارت ورزش چقدر به هر تیم داده
تیمهای دولتی با دست درازی در جیب بیت المال واقعا گند زدن به عدالت مسابقات
و یک فدراسیون و وزارتخانه و یه لشکر روزنامه زرد طرف شما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل