بازدید 4277
۵

انتقاد «تابش» از تضعیف مجلس و نمایندگان

امروز جریانی دانسته و یا ندانسته، درصدد تضعیف مجلس خصوصا آقای مطهری و خانم سلحشوری و نمایندگانی است که در دفاع از حقوق مردم و کنار زدن پرده از سناریوسازی‌ها با هدف بهره برداری سیاسی و جناحی از هیچ‌ روشنگری فروگذار نمی‌ کنند.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 20 September 2019
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تضعیف مجلس و تخریب علی مطهری و پروانه سلحشوری انتقاد کرد و از روسای قوای مقننه و قضاییه خواست تا جلوی این جریان که ارکان نظام را هدف گرفته است، بایستند.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا افزود: امروز جریانی دانسته و یا ندانسته، درصدد تضعیف مجلس خصوصا آقای مطهری و خانم سلحشوری و نمایندگانی است که در دفاع از حقوق مردم و کنار زدن پرده از سناریوسازی‌ها با هدف بهره برداری سیاسی و جناحی از هیچ‌ روشنگری فروگذار نمی‌ کنند.

تابش تصریح کرد: متاسفانه در سکوت مراجع مسوول، این جریان بسترساز حرکات رذیلانه و غیراخلاقی در فضای مجازی شده و به انتشار اخباری غیر واقعی و اتهام‌پراکنی می پردازد.

وی گفت: از نظر افکار عمومی این شیوه تاریخ مصرف گذشته و غیر اخلاقی، محکوم به شکست است و جز آشکار کردن ابعاد جدیدی از سناریوهایی که مطهری و سلحشوری درپی افشای آن هستند، تاثیری ندارد.

نایب رییس فراکسیون امید خطاب به رئیس قوه قضاییه یادآور شد: با بهره گیری از تجارب پیشینیان که با اغماض از کنار این موضوعات گذشتند و دود آن عاقبت به چشم خودشان رفت، با قاطعیت مقابل تخریب کنندگان مجلس بایستید.

وی تاکید کرد: باید دستگاههای مسوول با این حرکات خارج از قانون که مجلس و نمایندگان‌ آن را به عنوان رکن رکین نظام، نشانه گرفته و اخلاق و فضیلتها را درجامعه منکوب می کند و به ترور شخصیت افراد می پردازد قاطعانه برخورد کنند.

تابش با تاکید بر این نکته که حفظ جایگاه مجلس نزد افکار عمومی متاثر از عملکرد همه نمایندگان است، گفت: باید در کردار و رفتار و گفتار به نحوی عمل کنیم، که جامعه از ما انتظار دارد. که تقریبا قاطبه نمایندگان بر این منوال عمل می کنند.

وی افزود: اگر تشخیص یا تحلیل یک نماینده در دفاع از حقوق مردم که در حیطه مسئولیت نمایندگی است، بر خلاف نظر یک گروه بود، نباید بر وی تاخت و با حربه های غیراخلاقی وی را منکوب کرد و مقامات مسئول نیز نباید سکوت کنند.

تابش افزود: فراکسیون امید نیز در خصوص ابعاد و اهداف این جریان تخریبی نشستی خواهد داشت و دفاع از مجلس و همکاران نماینده را جزیی از وظایف خویش می‌داند.

وی گفت‌: انتظار است روسای محترم قوه قضاییه و به ویژه مجلس نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
تخریب وتضعیف مجلس؟ واقعا فکر می کنید با این تورم وبی کفایتی دولت و سکوت شما نمایندگان مجلس دیگه آبرویی داره؟ چرا مجلس چیزی به دولت و وزراش نمیگه ؟ حتما باید مردم رو اونقدر از وضع اقتصادی عاصی و خسته کنید که بیان تو خیابون و جنجال و آشوب کشور رو بگیره؟ هدفتون همینه...؟ هر بدبختی که می کشیم از مجلس بی کفایته دولت مگه زیر نظر مجلس نیست؟ چرا مجلس کاری نمی کنه واسه تورم و گرونی و حقوق کم کارگزان ومعلمان وبقیه اقشار فقیر؟
از قدیم گفتن حرمت امامزاده به متولیشه.
در ورودی این مجلس بی‌کفایت و ناکارآمد را گل بگیرند به‌ خدا بهتر است.
مگر مجلس با این سطح معلومات قوی است مگر چه کار می کنید یا چه کار کردید هر طرحی که به نفع مردم است و به ضرر خودتان و سرمایه دارها و دلالها را یا رد می کنید یا در حال بررسی می باشد آنهم سالها بررسی کمی مثل خزانه داری آمریکا سرعت داشته باشید البته اگر فقط سرعت کم مانع باشد ولی منفعت شخصی مانع بزرگتری است
واقعا مجلسی که از آقای مطهری و خانم سلحشوری تشکیل بشه از ارکان نظام هست. ارکان نظام رو خوب اومدی!!!!!!!! خخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل