بازدید 8600
۹

مرگ دلخراش کودک ۲ ساله زیر چرخ‌های ماشین پدر

کد خبر: ۹۲۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 19 September 2019

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: پسر ۲ ساله ای ساکن روستای مهاجران از توابع شهرستان بهار زیر چرخ‌های خودرو نیسان پدر قرار گرفت و جان باخت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی احسان صالح روز پنجشنبه بیان کرد: عصر چهارشنبه هفته جاری پسر ۲ ساله ای در حال بازی مقابل در خانه بود که دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: پدر سوار بر خودرو نیسان در حال جابجایی این وسیله نقلیه متوجه حضور فرزند خود نشده و آن را زیر می گیرد که کودک نیز در دم جان خود را از دست می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان به والدین تاکید کرد مراقب کودکان و خردسالشان باشند چرا که آنها به علت نداشتن قوه تشخیص، مستعد هر گونه حادثه‌ای هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
وانت نیسان از قدیم به خاطر قابلیت حمل بار زیاد در روستاها مورد استفاده قرار گرفته است.متاسفانه امکانات این وسیله نقلیه مثل 40 سال قبل هست. در چند سال اخیر در چندین روستا در کشور همین اتفاق افتاده و راننده قادر به دیدن کل عقب ماشین نیست و بچه خود یا همسایه ها رو زیر گرفته. اگر خودروساز مربوطه سیستم سنسور و دوربین عقب در این وسیله نقلیه بگذارد، این مشکل جددی حل میشود. تابناک به خاطر حفظ جان بچه ها لطفا پیگیری کنن
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
برادر واقعا فکر میکنی جان مردم برای خودروساز ها اهمیتی داره؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
ارزانترین چیز در ایران جان انسانهاست
اين نيسان ها و راننده هاشون هر دو مزخرف هستند . واسه همين هر بلايي سرشون بياد تقصير از خودشونه .
تقصیر مادربچه است که بچه به اون کوچکی ول کرده تا به ماشین روشن نزدیک شود.
خدا به خونوادش صبر بده مخصوصا پدر بیچاره اش
جان این بچه هم روی اون بیست هزار نفر که هر سال ازبین میرن.به خدا سرم درد گرفت با این خبر.البته همین که توی صنعت خودروی ما سیصد هزار نفر مشغولن و بابت سی سال حقوقشون ششصد هزار نفر در جاده ها کشته میشن خوشحالم.بالاخره اشتغالزاییه.
هر چند طفل دو ساله باید با نظارت بازی کنه اما نیسان باید دوربین عقب داشته باشه این خودرو که بنده سالها باهاش کار کردم امکانات مال پنجاه سال پیش داره و متاسفانه ترمز بیسیار مزخرف و آینه ناکارآمد داره که خودروساز باجگیر و رانت خور که مسئول مرگ هزاران ایرانی است این چیزها رو نمیفهمه فقط باید شکم مبارکشان با پول حرام پول زور پر شود تا دهن گنده شان بسته نگه داشته شود
اشکال از وانت نیست . اشکان از راننده عجول است که به خاطر فقر و بدبختی اعصاب براش نمونونده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر