بازدید 2645

برنامه‌های روز جهانی بدون خودرو اعلام شد

کد خبر: ۹۲۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 18 September 2019

مدیرکل دفتر حمل‌و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت شهرداری‌ها و مدیریت شهری و سازمان های مردم نهاد همزمان با روز جهانی بدون خودرو، از ۲۹ الی ۳۱ شهریور، خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرضیه حصاری با بیان این مطلب اظهار کرد: در ادامه اقدامات پویش حمل و نقل پاک و به منظور ترویج فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل همگانی، دوچرخه سواری، پیاده روی و کاهش استفاده از خودروی شخصی مقرر شد شهرداری‌های سراسر کشور با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، سمن‌های فعال در حوزه حمل و نقل و شهروندان دغدغه‌مند، همزمان با روز جهانی بدون خودرو، از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ شهریور، برنامه‌های ویژه‌ای را برنامه ریزی و اجرا کنند.

وی، برگزاری همایش و برنامه‌های مربوطه نظیر مراسم همرکابی با دوچرخه، همایش پیاده‌روی، ارائه مشوق‌های تخفیفی در هزینه‌های حمل‌ونقل همگانی را از جمله عناوین این برنامه ذکر کرد.

حصاری با تاکید بر بهره‌مندی حداکثری از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی افزود: با هدف ایجاد وحدت رویه در برگزاری هرچه بهتر این مناسبت‌ها، دستورالعمل "برگزاری همایش دوچرخه‌سواری/پیاده‌روی در شهرها" به شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وی اضافه کرد: تاکنون شهرهای تهران، تبریز، شیراز، اردبیل، اراک، گرگان، یزد، بجنورد، سیرجان و رباط‌کریم برنامه‌ریزی کامل جهت بزرگداشت این روز را انجام داده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان