بازدید 3229

اسکوچیچ: اشتباه نمی‌کردیم، پرسپولیس گل نمی‌زد

یک مهاجم را بیرون گذاشته بودم و بعد از گل حریف من ۲ مهاجم را به میدان آوردم. از نظر تاکتیکی خیلی خوب بودیم. آن چیزی که از بازیکنان می‌خواستم که باور بیشتری داشته باشند. در حمله خیلی خجالتی بودیم و باید جرات بیشتری داشته باشیم
کد خبر: ۹۲۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱ 17 September 2019

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر اشتباه نمی‌کردیم، پرسپولیس به ما گل نمی‌زد.

به گزارش تابناک ورزشی، دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: قطعا خوشحال نیستم از این نتیجه، خیلی عالی بازی را کنترل کردیم. تاکتیک خوبی انتخاب کردیم. با توجه به آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم اگر آن اشتباه در تیم ما صورت نمی‌گرفت پرسپولیس به ما گل نمی‌زد و ممکن بود کنتر ل. بازی را هم از دست می‌دادند.

وی افزود: یک مهاجم را بیرون گذاشته بودم و بعد از گل حریف من ۲ مهاجم را به میدان آوردم. از نظر تاکتیکی خیلی خوب بودیم. آن چیزی که از بازیکنان می‌خواستم که باور بیشتری داشته باشند. در حمله خیلی خجالتی بودیم و باید جرات بیشتری داشته باشیم در حملات.

سرمربی نفت آبادان در مورد ضربات اضافه بازیکنانش به توپ گفت: با توجه به بازی قبلی که یک گل خوردیم، این بار ریسک کردیم. بازیکنان ما بیشتر مقابل خودشان بازی می‌کردند تا بازیکنان پرپسولیس، حریف بازیکنان خوبی داشت و امتیاز خوبی گرفت. در خط هافبک و حمله گاهی ممکن است شانس را از دست بدهید. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و ما از این باخت هم ناامید شدم. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل