بازدید 2634

توقف خانگی پرسپولیس مقابل نفت آبادان در نیمه اول

کد خبر: ۹۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 16 September 2019

تقابل دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در نیمه نخست برنده نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان از ساعت ۱۹:۴۵ در چارچوب هفته سوم در ورزشگاه ازادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه  بدون گل به پایان رسید. 

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار راداشوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده،  محمد انصاری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور و جونیور براندائو

ترکیب صنعت نفت: محمد دریس، عقیل کعبی، مهدی مومنی، طالب ریکانی، مسلم مجدمی، مصطفی احمدی،  سیدمحمد قریشی، جعفرسلمانی، محمد اهل شاخه، مهدی حنفی، عبداله ناصری

پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم می‌توانست توسط علیپور به گل برسد که واکنش دروازه‌بان صنعت نفت توپ را به کرنر فرستاد. پرسپولیس بازی هجومی خود را ادامه داد و باز هم توسط ترابی در دقیقه ۷ فرصت ایجاد کرد که باز هم دریس مانع از باز شدن دروازه آبادانی‌ها شد. پس از این فرصت دفاع صنعت نفت منسجم‌تر شد و پرسپولیسی‌ها با ارسال از جناحین سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند که مدافعان صنعت نفت در زدن توپ‌های اول موفق‌تر بودند. این روند تا حدود دقیقه ۲۰ ادامه داشت و مهاجمان پرسپولیس از زدن ضربات آخر عاجر بودند. پس از آن بازی در میانه‌های زمین دنبال می‌شد و پاس‌های اشتباه هافبک‌های دو تیم اجازه بازیسازی را هم از پرسپولیس و هم از صنعت نفت گرفته بود.

در ادامه و در حدود دقایق ۲۵ تا ۳۵ این صنعت نفتی‌ها بودند که توپ و مالکیت زمین را در اختیار داشتند اما به جز ضربه ریکانی، نتوانستند دروازه رادوشویچ را تهدید کنند. البته در دقیقه ۴۴ صنعت نفت آبادان صاحب یک ضربه ایستگاهی درست پشت محوطه جریمه شد که ضربه ریکانی با واکنش زیبای رادوشویچ همراه شد و دروازه پرسپولیس باز نشد. بعد از آن هم اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نیافتاد تا تقابل سرد و بی‌روح دو تیم در نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر