بازدید 3264

حذف حامد تاب در کشتی قهرمانی جهان با دومین باخت

کد خبر: ۹۲۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 16 September 2019

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در قزاقستان در نخستین دیدارش در گروه شانس مجدد شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات شانس مجدد سه وزن دوم (۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم) رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز (دوشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان کشور قزاقستان آغاز شده است که حامد تاب در ۶۷ و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم باید به مصاف حریفانشان بروند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. تاب در این گروه مقابل میهایل میهوت از رومانی با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت. وی در دور بعد مقابل کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. ساروی در این مرحله مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز در گروه بازنده به کار خود ادامه دهد.

ساروی در این مرحله با برنده دیدار چنگ ایلدیم از ترکیه و ماتی کاسمانن از فنلاند مبارزه خواهد کرد که در صورت پیروزی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک با گئورگی ملیا از گرجستان دیدار خواهد کرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک زاخاری برگ از سوئد را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. طاهری در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان در یک کشتی پایاپای و در حالی که داوران بار‌ها کشتی را برای درمان کشتی گیر آلمانی قطع کردند و این کار مانع حملات نماینده کشورمان شد، با نتیجه ۱ بر ۱ شکست خورد که با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی مقابل ژان بلنیوک از اوکراین از گردونه مسابقات کنار رفت و شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک را از دست داد. رقابت‌های فینال و رده بندی اوزان فوق از ساعت ۱۶:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل