بازدید 7788
۲
گزارش

جادوی گوچی در ورود به لیگ هلند؛ پوکر در ۳۴دقیقه!

مهاجم ایرانی زووله در حالی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک عقب بود، توانست در دقایق ۶۰، ۸۱، ۸۳ و ۸۸ گلزنی کند و عامل دومین برد تیمش در اردویژه هلند شود.قوچان نژاد همچنین اولین بازیکن لیگ هلند شد که در یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌آید و در آن بازی ۴ گل به ثمر می‌رساند.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ 15 September 2019

رضا قوچان‌نژاد در اولین بازی خود برای تیم زووله ۴ گل زد.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا قوچان‌نژاد که به تازگی راهی باشگاه زووله هلند شده در اولین بازی خود برای این تیم موفق شد ۴ گل بزند. زووله امروز در این بازی پذیرای والویک بود و موفق شد با درخشش قوچان‌نژاد میهمان خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد. گوچی که از دقیقه ۵۶ به بازی آمده بود موفق شد در یک نمایش رویایی چهار گل بزند و به اولین ایرانی‌ای تبدیل شود که در فوتبال اروپا پوکر می‌کند.

مهاجم ایرانی زووله در حالی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک عقب بود، توانست در دقایق ۶۰، ۸۱، ۸۳ و ۸۸ گلزنی کند و عامل دومین برد تیمش در اردویژه هلند شود. قوچان نژاد همچنین اولین بازیکن لیگ هلند شد که در یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌آید و در آن بازی ۴ گل به ثمر می‌رساند.

جادوی گوچی در ورود به لیگ هلند؛ پوکر در ۳۴دقیقه!

قوچان‌نژاد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ توانست در ۳۵ بازی برای هیرنفین ۲۰ گل بزند و جزو برترین گلزنان لیگ اردیویسه شود ولی یک سال بعد در همین تعداد بازی برای باشگاه‌اش نتوانست بیش از ۹ گل به ثمر رساند، اما امروز بازگشت فوق‌العاده‌ای به هلند داشت و با زدن ۴ گل در حضور تعویضی‌اش دوباره در کانون توجهات قرار گرفت.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کلا بازی گوچی خیلی خیلی سینوسیه
دمش گرم هنوز گل زيباش به كره جنوبي هنوز لذت بخشه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان