بازدید 2794

ساروی، قهرمانی جهان را با پیروزی آغاز کرد

کد خبر: ۹۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 15 September 2019

یک پیروزی نصیب تیم ایران در کشتی قهرمانی جهان در نورسلطان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور نخست مقابل پیتر اوهلر دارنده مدال نقره جوانان جهان ۲۰۱۲ از آلمان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان خواهد رفت. گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاژ کیس دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ختسوریانی از گرجستان و عباس اف از آذربایجان خواهد رفت. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست که دور مقدماتی آن روز گذشته (شنبه) برگزار شد، میثم دلخانی در ۶۳ و سعید عبدولی در ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند و بعد از ظهر امروز (یکشنبه) برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند، پویا ناصرپور در ۵۵ و امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز حذف شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل