بازدید 15932
خبر

برانکو از الاهلی عربستان اخراج شد + عکس

پس از شکست خانگی دیشب، منابع خبری عربستان از اخراج برانکو ایوانکوویچ تنها سه ماه پس از استخدام خبر دادند تا این‌که در نهایت ولید سعید مدیر باشگاه الاهلی در توییتر رسمی، این خبر را رسماً تایید کرد.
کد خبر: ۹۲۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 15 September 2019

سرمربی نام آشنای تیم فوتبال الاهلی عربستان برای ایرانی ها، در هفته سوم لیگ سعودی از سمتش کنار گذاشته شد.

برانکو از الاهلی عربستان اخراج شد + عکس

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله سابق پرسپولیس که در ابتدای تابستان این تیم را به مقصد الاهلی عربستان ترک کرد، تنها پس از سه ماه از این تیم اخراج شد. در حالی که برانکو در نشست خبری بعد از بازی شرکت می‌کرد به یک‌باره خبر اخراج او از تلویزیون عربستان پخش شد تا این مربی شوکه شود. او برای لحظاتی در شوک بود و حرفی نمی زد.

برانکو ایوانکوویچ مربی موفق کروات و مرد محبوب هواداران پرسپولیس که پس از جدایی جنجالی از این باشگاه، هدایت تیم الاهلی عربستان را بر عهده گرفت، طی هفته‌های اخیر نتوانست نتیجه خوبی با این تیم بگیرد. الاهلی شب گذشته برابر میهمانش الوحده دو بر یک شکست خورد تا روند نتایج بد این تیم همچنان ادامه داشته باشد. این دومین ناکامی جدی برانکو در کسب نتایج لازم باالاهلی محسوب می شد.

شکست و حذف از لیگ قهزمانان آسیا مقابل الهلال عربستان، اولین ضربه جدی به اعتبار برانکو بود و شیوخ عرب که حوصله مدارا با سرمربی و صبر برای گرفتن نتایج را ندارند، در پایان هفته سوم لیگ عربستان، موفق ترین مربی خارجی تاریخ فوتبال ایران را برکنار کردند.

پس از این شکست، منابع خبری عربستان از اخراج برانکو ایوانکوویچ خبر دادند تا این‌که در نهایت ولید سعید مدیر باشگاه الاهلی در توییتر رسمی، این خبر را رسماً تایید کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
ایشون در حد تیم فوتبال عربستان هم نیست. ببینید چه مربی هایی را ما به کار میگیریم برای همین است که فوتبال ما پیشرفت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
فقط میشه گفت
هههخخخ
چقدر سخته بدون وزارت ورزش، فدراسیون، کمیته داوران و .... نتیجه گرفتن.
بنده خدا فکر میکرد تو ایران تاکتیک هاش داشته نتیجه میگرفته.
همه را بسیج کرده بودند پیروزی نتیجه بگیره ....
چوب خدا صدا نداره ...
نگران نباش ، پرسپولیسی ها میان با کاردک از رو زمین جمعت میکنن ، سکان قرمزا رو میدن دست
فکر کرده اونجا هم ایرانه که براش لیگ رو مهندس کنن.............خخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخ اونجا دیگه خبری از وزارت ورزش و دولت و هیئت داورا نیست خخخخخ
چندین بار گفته شد که او مربی توانایی نیست در ایران هم در اثر کمک فدراسیون و داوری پرسپولیس قهرمان شد و در آسیا کم آورد
مهمان نوازی ایرونی خوبه یا اخراجی عربها ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
این همه مردم ایران بهش ابراز محبت کردند کلی پول بهش دادن و ویلای بزرگ در شمال شهر و کلی پول با تبلیغات بانک سامان به جیب زد اون وقت با یک پیشنهاد عربستان دوید و رفت . حالا بخور چوب خدا رو .
او نباید بار دیگر در ایران جایی داشته باشد.
حالا کاملا عیار این مربی برای همه مردم ایران بخصوص پرسپولیسی ها مشخص شد که تا امروزم اگه مقامی تو ایران میاورده بخاطر چه مسائلی بود. خدارووووو شکر
از اولش هم معلوم بود در عربستان موفق نمی شود چون ارتباط عاطفی مانند پرسپولیس بین او و بازیکنان الاهلی وجود نداشت . نوش جانش تا دچار غرور نشود و فکر نکند مانند ایران او را روی سر می گذارند
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
فازت چيه دقيقا.... همه ميدونن در ايران چه خبره.... فازتو اصلاح كن عزيزم
حق برگشتن به ایران را ندارد .مربی خیانتکار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
چرا خیانتکار؟؟؟ پولش را نمی دادند
فکر کرده اونجا هم مثل ایران باندبازی و مافیای فوتبال داره که نتایج از قبل مشخص باشه.
امیدوارم دوباره تو ایران نبینیمش
بخاطر نحوه جداییش هم باشه دیگه نباید توسط هیچ تیم ایرانی نباید به کار گرفته بشه
برانکو واقعا" چیزی در چنته نداشته و ندارد . چون سر مربی پرسپولیس بود ، کذایی تو بشقاب میگذاشتند .
او حالا قدر داوران آبی را می آمد. او حالا می داند مهندسی لیگ چقدر خوب است. جایی که دو هفته به آخر گل برتری استقلال مقابل نفت مردود شد. به ناحق برای پدیده بر علیه سپاهان پنالتی گرفتند و با گل مردود پارس جم را شکست داد
قابل توجه طرفداران تیم پیروزی که برانکو را می پرستیدند.
الآن بهترین زمان است که پروفسور به عنوان مشاور فنی و مسئول فرمول بندی و پیاده سازی راهبردی مربی تیم پرسپولیس انتخاب شود!
حالا قدر جامهايي كه از منيريه براش ميگرفتن رو ميدونه
برانکو فقط در لیگ ایران نتیجه می گرفت دلایل آن هم ضعف سایر تیم ها بود عدم استفاده از مربیان مطرح در لیگ ایران،عدم حضور مهره های شاخص در بین بازیکنان حریفان،سوت های اشتباه داوران...همه از دلایل نتیجه گیری برانکو بودند
یه زبانی با کیروش سرشاخ می شد. کیروش الان شده مربی ملی یکی از تیمهای قدرتمند جهان، پرفسور هم نتونست تو یه تیم دره پیت آسیایی دوام بیاره
فرق آدما اینجا مشخص میشه
برانکو مربی خوبی هست
برادر اونجا اول باید با وزارت ورزش و فدراسیون هماهنگ میکردی بعد مربیگری را قبول میکردی. از تجربه ایران بودنت باید استفاده میکردی دادا!!!!
طمع کرد
با یک‌‌ تیم بدون مهره تعویضی در آسیا دوم بشی قهرمان لیگم بشی حقوقم نگیری با حرف هم نزنی احترام همه را هم نگه داری میشی آدم بده فوحش بدی پول بگیری بری می شی حق داشت طرف!!!
انشالله روزی به پرسپولیس برگردی
انشالله روزی به پرسپولیس برگردی
حالا به فرض تولیگ ایران اینجوربوده که بعضیامیگن دیگه توآسیا که مهندسی نتایج امکان نداره اونم به نفع تیمهای ایرانی،دوستان عرضه بازیکنان پرسپولیس تواین چندسال بالابوده که داره استقلالیهای ازخودراضی تیتیش مامانی رو حسابی آزارمیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها