بازدید 3480

قیمت سکه شنبه ۲۳ شهریور ۹۸/ کاهش قیمت همسو با افت نرخ ارز

بازار طلا و سکه اولین روز کاری هفته را با افت قیمت‌ها سپری کرد. روندی که توجه به کاهش داد و ستد‌ها و همچنین افت قیمت ارز به ویژه دلار، قابل پیش بینی بوده است.
کد خبر: ۹۲۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 14 September 2019
بازار طلا و سکه اولین روز کاری هفته را با افت قیمت‌ها سپری کرد. روندی که توجه به کاهش داد و ستد‌ها و همچنین افت قیمت ارز به ویژه دلار، قابل پیش بینی بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ معاملات امروز (شنبه بیست و سوم شهریورماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، تحت تاثیر مستقیم دو عامل قرار داشت. نخست بهای جهانی طلا که این روز‌ها روندی کاهشی را به ثبت رسانده و دیگری افت شاخص ارزی در بازار داخلی می‌باشد.

بر این اساس، آخرین نرخ‌های اعلام شده توسط اتحادیه طلا و سکه تهران حکایت از افت قیمت‌ها نسبت به پایان هفته گذشته دارد.

به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش قیمت، ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز در اولین روز هفته، به رقم ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، بدون تغییر به قیمت ۹۲۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت نسبت به روز پنج شنبه، به رقم ۴۰۵ هزار تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۵۵ هزار تومان رسید که نسبت به پایان هفته قبل، کاهش داشته است.

حباب سکه نیز همانند هفته‌های اخیر، به دلیل کاهش کم سابقه تقاضا و افت قیمت ها، به طور کامل تخلیه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی