بازدید 6486
شریعتمداری:

یارانه برخی افراد توانمند از مهرماه حذف می‌شود

دستگاه‌ها گزارش‌ها را ارایه ندادند، اما تلاش می‌کنیم در مهرماه یارانه افراد توانمند با میزان خطای حداقلی حذف شوند. اما ما نمی‌خواهیم فشاری به طبقه ضعیف و متوسط جامعه وارد شود لذا هدف ما اجرای مصوبه مجلس در حدف سه دهک یارانه پردرآمد است.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 11 September 2019
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حذف دهک‌های پردرآمد جامعه گفت: تلاش می‌کنیم در مهرماه یارانه افراد توانمند با میزان خطای حداقلی حذف شود.

به گزارش تسنیم، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه ۲۰ شهریور) هیئت دولت، با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره حذف یارانه دهک‌های پردرآمد جامعه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و آثار این فشار‌ها بر سطح عمومی قیمت‌ها این کار باید با احتیاط انجام شود که ۴ دستگاه این موضوع رو پیگیری می‌کنند.

وی افزود: دستگاه‌ها گزارش‌ها را ارایه ندادند، اما تلاش می‌کنیم در مهرماه یارانه افراد توانمند با میزان خطای حداقلی حذف شوند. اما ما نمی‌خواهیم فشاری به طبقه ضعیف و متوسط جامعه وارد شود لذا هدف ما اجرای مصوبه مجلس در حدف سه دهک یارانه پردرآمد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶
گفتند برخی افراد نگفتن آقازاده ها وحقوق بگیران دولت و مدیران وبانکیها....
بله اول از همه هم بازنشسته ها و کارمندان بدبخت را قطع میکنن. چون اطلاعات مالیشون در دسترس دولت هست. میگن کسی که بالای سه میلیون در ماه درآمدش هست قطع بشه. چون اطلاعات بقیه را ندارن از این دو قشر بدبخت شروع میکنن.
اول باید از صنوف شروع کنن. مثل پزشکان، وکلا، مهندسین، آهن فروشان و ... اونم کسانیکه کارت و پروانه فعال دارن و اونو تمدید میکنن.
قرار بود یارانه حذف بشه و چندر غاز به مردم بدهید . اون زمان پراید 7میلیون بود الان 50 میلیون گوشت شده کیلوئی 85 هزار تومان اونهم وارداتی و خنده دارش اینه که داخلیش گرونتره .
خیالتون که حسابی راحت شد و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو هر چقدر دوست داشتید گرون کردید حالا میخواهید این رو هم حذف کنید .
ترامپ هم همینکارها رو میکنه . میگه هر چی من میگم درسته و هر قانونی که قبلا وضع شده میگه اشتباهه. ولی انقدر کارآفرینی تو کشورش کرده که مردم پشتش هستن .
مسئولین محترم شماها پشتتون به هواست . هواستون رو جمع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
پشتشون به هوا نیست بلکه پشتشون به گرین کارت های آمریکا و اروپا و کانادا و استرالیا و حساب های ده ها میلیون دلاری در بانک های این کشورها گرمه و حسابی هم گرمه .. من و تو هم باید بریم بوق بزنیم که دلمون خوشه مسوولین بخاطر اینکه ما پشتشونو خالی کردیم وحشت تمام وجودشونو گرفته و عن قریبه که توبه کنن و به آغوش مردم برگردن !!!
اگر یارانه من را حذف کنند خودم را جلوی ساختمان ریاست‌جمهوری آتش می‌زنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خوب اتیش بزن مگر به چیز مسولیین بر می خورد و یا دلشان می سوزد و یا یارانه ات را می دهند فقط ظلم به خانواده ات می شود
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
رقمی نیست دوست عزیز
یارانه ها باید حداقل نفری ۵۰۰ هزار تومان باشد منتهی اقایون مردم را سرگرم ۴۵۵۰۰ تومان کرده اند.
واقعا خجالت آوره آخه 45000 تومن پول نیم کیلو گوشت هم نمیشه انوقت اینهمه دادوفریاد برای حذف آن ، بهتر نیست دستمزدها هم یه بازنگری بشه !!
اگر واقعاً یارانه ثروتمندان قطع بشه کار خوبی است چون نیازی به این اندک پول ندارند و باید چند سال قبل انجام میشد.
شما خجالت نمی کشید اینها را با ترامپ مقایسه می کنید. ترامپ به همه ی وعده های انتخاباتی خود عمل کرده. روحانی به کدام وعده ی خود عمل کرد؟؟؟؟
دولت اومد با بوق و کرنا در رسانه ها اعلام کرد که سوبسید انرژی (برق ، آب و سوخت ) را به خود ایرانی تبارها به صورت نقدی در قالب یارانه می دهد و برق و ب و بنزین را گران کرد.حالا که انرژی را گران کرده می گوید یارانه شما هم قطع می کنم.کسی نیست به دولت بگه که بابا خط فقر رسیده به 6000000 تومان کارکنان دولت در فقرند یارانه اینها کم نکنید.یارانه اساتید دانشگاه ، قضات دادگاه ، پزشکان ، دندانپزشکان ، جراحان ، نمایندگان مجلس ، کارخانه داران ، استانداران ، فرمانداران ، وزرا و معاونین ، و کسانی که خارج از کشور با دلار بازی می کنند نه کارمندان دولت.
تنها کاری که مجلس انجام داد دستور قطع یارانه بود چند ماه دیگه انتخاباته میریم رای میدیم که اینبار آب و برق و گازو تلفن رو دهها برابر بکنن این نماینده ها .
میفرمایند ۳۰ درصد یارانه شان‌قطع میشود .
احتمالا همه را شامل میشود و بعد میگویند شما جزو ان ۳۰ درصدی ها بودی!!!!
اصلا کاری به بحث چرا و چه جوری و این چیزاش ندارم ولی آخه تو این کشور که میزان رفاه ساعتیه و امروز شما جز پردرآمدها هستید فردا جز فقرا چه جوری می خوان این کار را بکنند
ملا نصرالدین 7 تخم مرغ خریده بود تا نیمرو درست کند از او پرسیدند تخم مرغهایت را چطور میشکنی؟ گفت یکی یکی به هم میزنم تا بشکند ؛ پرسیدند تخم مرغ آخر را چطور میشکنی؟
ملا گفت تخم مرغ آخر را اول میشکنم!
ما که گشنه ایم و این 45 تومن دیگه دردی هم ازمون دوا نمیکنه و بود و نبودش فرقی نمیکنه ..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها