بازدید 3479

علاقه عجیب مسجدسلیمان به گلرهای محروم شده

سوشا در سال ۲۰۱۹، بخاطر مصدومیت هیچ بازی در ترکیب میوندالن به میدان نرفته و قبل آن هم از ۱۲ بازی که می‌توانست برای صنعت نفت انجام دهد، نیمی از بازی‌ها را روی نیمکت نشست. تارتار، انگار علاقه خاصی به دروازه‌بان‌های خاص فوتبال ایران از جمله فروزان دارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 10 September 2019

سوشا مکانی بعد از چند ماه بیکاری، با نفت مسجدسلیمان قرارداد بست و این فصل به لیگ برتر برمی‌گردد. او لیگ هفدهم هم مقطعی به ایران برگشته بود و برای صنعت نفت بازی می‌کرد، اما این همکاری، زیاد ادامه نداشت. نکته جالب درباره این انتقال، مربی است که تصمیم به استفاده از او در مسجدسلیمان گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تارتار، انگار علاقه خاصی به دروازه‌بان‌های خاص فوتبال ایران دارد. چهره‌هایی که معمولا، حاشیه‌های اطراف‌شان بیشتر از فوتبال‌شان به چشم می‌آید. لیگ پانزدهم که تارتار سرمربی راه آهن شد، فروزان را نیم فصل به این تیم برد. لیگ شانزدهم، تارتار پارس جنوبی را به لیگ برتر آورد و بلافاصله بعد از حضور دوباره در سطح اول فوتبال ایران، فروزان را برای تیم جدیدش خرید. فصل پیش، فروزان پارس جنوبی را به مقصد تراکتورسازی ترک کرد و این فصل هم بخاطر حاشیه‌هایی که فصل پیش گریبانش را گرفت، نتوانست با تیمی قرارداد ببندد. تارتار هم برای اینکه ترک عادت نکند، سوشا مکانی را به ایران برگرداند.

سوشا در سال ۲۰۱۹، بخاطر مصدومیت هیچ بازی در ترکیب میوندالن به میدان نرفته و قبل آن هم از ۱۲ بازی که می‌توانست برای صنعت نفت انجام دهد، نیمی از بازی‌ها را روی نیمکت نشست. بازگشت او به لیگ برتر، نگاه‌های زیادی را هم به سمت مسجدسلیمان می‌چرخاند. اینکه سوشا، اوج می‌گیرد یا دوباره، بیشتر از دروازه‌بانی شخصیت و رفتار‌های او قرار است به چشم بیایند. فعلا این سبک دروازه‌بان‌ها، در لیگ برتر یک مشتری ثابت دارند.

سایت نود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها