بازدید 4484

دور سوم جام حذفی؛ برد داماش، پاس همدان و نود ارومیه

کد خبر: ۹۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 07 September 2019

فینالیست فصل گذشته به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله سوم جام حذفی امروز به پایان می‌رسد و تیم‌های گمنام با صعود از این مرحله در رویای تقابل با تیم‌های لیگ برتری هستند. روز دوم از مرحله سوم جام حذفی امروز برگزار شد. نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است:

دریای حربده محمود آباد صفر- سردار بوکان ۲

رضوانی اصفهان ۲- پاس همدان ۲ (در ۱۲۰ دقیقه) در ضربات پنالتی پاس همدان ۵ بر ۴ پیروز شد.

داماش گیلانیان ۴- مهرگان دره شهر ایلام صفر

داماش گیلانیان که فصل گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشت به فینال جام حذفی هم رسید و اکنون این تیم غول کش در لیگ یک حضور دارد.

نود ارومیه ۲- اتحاد کامیاران یک (در ۱۲۰ دقیقه)

دو بازی استقلال ملاثانی با خیبرخرم آباد و شهرداری ماهشهر با ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود. مسابقه سرخپوشان پاکدشت و قشقایی شیراز نیز به دلیل تاخیر در ورود آمبولانس با تاخیری نیم ساعته آغاز شده است. این بازی به وقت‌های اضافه کشیده و مسابقه دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.روز گذشته نیز دو مسابقه برگزار شد.

استقلال نوین ماهشهر ۳- سردارجنگل گوراب زرمیخ گیلان صفر

دو تیم فجرسپاسی و مس نوین کرمان به دلیل انصراف سپیدرود رشت و شهرداری تبریز بدون مسابقه به مرحله یک شانزدهم صعود کردند. تیم‌هایی که از این مرحله صعود کردند به همراه ۵ تیم لیگ یکی (نیروی زمینی تهران، بادران تهران، خوشه طلایی ساوه، گل ریحان البرز و مس کرمان) که با قرعه استراحت روبه رو شدند در تاریخ ۷ و ۸ مهر ماه به مصاف تیم‌های لیگ برتری خواهند رفت.

شهدای رزکان کرج ۵- شهرداری خدابنده صفر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر