بازدید 5236

روحانی برای حضور در اجلاس اوراسیا به ایروان می‌رود

کد خبر: ۹۲۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 06 September 2019
وزیر امور خارجه ارمنستان اعلام کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس اوراسیا دهم مهرماه به ایروان سفر می‌کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، "زوهراب مناساکانیان" وزیر امور خارجه ارمنستان در گفت و گویی که در سایت خبری لراگیر. ای. ام منتشر شده است، حضور رئیس جمهوری ایران و سنگاپور را در اجلاس اتحادیه اورآسیا که در تاریخ دوم اکتبر (۱۰ مهر) در ایروان برگزار خواهد شد، تایید کرد.

وزیر امور خارجه ارمنستان اظهار داشت: سران کشور‌های عضو و سایر همکاران اتحادیه اورآسیا از جمله ایران و سنگاپور در اجلاس مذکور شرکت خواهند کرد.

مناساکانیان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارمنستان از سفر رئیس جمهوری ایران چه انتظاراتی دارد، گفت: ما با ایران دستور کار گسترده‌ای داریم و پیدا کردن قالب‌ها و روش همکاری موثری در زمینه امنیت منطقه‌ای، توسعه زیرساخت‌ها، تنوع انرژی و سایر زمینه‌ها را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم به نتیجه مثبت برسیم که به نفع کشور‌های ما است.

وی با بیان اینکه ارمنستان همواره با ایران روابط خوب و دوستانه‌ای داشته و خواهد داشت، گفت: عضویت ارمنستان در اتحادیه اورآسیا نیز امکاناتی برای کشور ما در همکاری‌ها با ایران و همچنین کشور‌های سنگاپور و مصر فراهم می‌کند.

وزیر امور خارجه ارمنستان با بیان اینکه ما علاوه بر منافع کشور، روابط و تحولات بین المللی را نیز در نظر می‌گیریم، تأکید کرد: وظیفه ما این است که از آنچه به نفع کشور ما است حمایت کنیم و این کار را به گونه‌ای انجام بدهیم که برقراری روابط با یک کشور به ضرر کشور دیگری نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی