بازدید 3685
۱

رئیس مستعفی هیات مدیره استقلال،نامزد ریاست والیبال!

وی سابقه مدیرکلی ورزش‌وجوانان مازندران، سرپرستی فدراسیون پینگ‌پنگ، مدیرعاملی باشگاه بانک سرمایه و ریاست هیأت مدیره باشگاه استقلال را در کارنامه دارد. حالا با حضور افشین داوری و داورزنی این انتخابات سه رقیب دولتی پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 04 September 2019

احمد سعادتمند مدیرکل استعدادیابی ورازت ورزشدر انتخابات فدراسیون والیبال ثبت‌نام کرد تا کلاف رقابت برای تصاحب این پست گره بیشتری یخورد..

به گزارش تابناک ورزشی، احمد سعادتمند، مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان امروز برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون والیبال وارد فدراسیون شد و فرم‌های مربوط به پروسه ثبت نام را پر کرد. وی سابقه مدیرکلی ورزش‌وجوانان مازندران، سرپرستی فدراسیون پینگ‌پنگ، مدیرعاملی باشگاه بانک سرمایه و ریاست هیأت مدیره باشگاه استقلال را در کارنامه دارد. حالا با حضور افشین داوری و داورزنی این انتخابات سه رقیب دولتی پیدا کرده است.

احمد سعادتمند با تایید این خبر اظهار داشت: دقایقی پیش پروسه ثبت‌نام در انتخابات را طی کردم. مشکل خاصی وجود نداشت و فعلاً ترجیح می‌دهم صحبت بیشتری انجام ندهم. سعادتمند پیش از این سرپرست فدراسیون‌های اسکی، تنیس روی میز و... بوده و بار‌ها برای ریاست یک فدراسیون اقدام کرده، اما تاکنون موفق نشده است. این در حالیست که وی چند ماهی رئیس هیات مدیره استقلال بود و به دلیل برخی از مسائل چند ماه قبل از این سمت استعفا داده بود که مورد موافقت وزیر قرار نگرفت، اما سرانجام بعد از چند ماه، استعفای وی مورد پذیرش واقع شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مملکت قحط الرجال است ؟ عده ای مشخص را از این پست به آن پست جابجا می کنند ؟ !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر