بازدید 4005

آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی

کد خبر: ۹۲۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 04 September 2019
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فردا پنجشنبه ۱۴ شهریور آخرین مهلت ثبت نام و پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

به گزارش مهر، حسین توکلی افزود: داوطلبانی که تاکنون نسبت‌ به ثبت‌نام در پذیرش این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند، می‌توانند براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما و اصلاحات اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۸ اقدام کرده اند نیز می توانند در صورت تمایل می‌توانند تا ۱۴ شهریورماه ۹۸ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تا امروز ۱۳ شهریورماه ۹۸ تعداد ۳۷ هزار و ۲۰ نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند. ظرفیت پذیرش در این دوره ها ۱۵۴ هزار و ۲۰۵ نفر است.

توکلی تاکید کرد: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل