بازدید 2995
در واکنش به ادعای عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

مدیرکل ورزش تهران: اختیار تعویق انتخابات فوتبال را دارم

کد خبر: ۹۲۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 04 September 2019

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: من طبق قانون این اختیار را دارم در مواقع ضروری با هماهنگی وزارت ورزش انتخابات را به تعویق بیندازم.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا گل محمدی در مورد اظهارات کاظم طالقانی مبنی بر اینکه اعلام برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران فقط در صلاحیت ریاست محترم فدراسیون است نه مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: بله درست است اعلام زمان انتخابات یا تعویق و لغو آن بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال است، اما در موارد ضروری قانون این اختیار را به نایب رئیس مجمع که مدیرکل استان است می‌دهد با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام به تعویق یا لغو انتخابات کند.

وی افزود: بنده هم با هماهنگی وزارت ورزش اعلام کردم که انتخابات هیات فوتبال فردا برگزار نمی‌شود. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نهایی شدن اعضای مجمع باید بین ۷ تا ۱۵روز قبل از انتخابات به مراجع ذی صلاح اعلام شود که این اتفاق نیفتاده و سه نفر از اعضای مجمع در ۴۸ساعت قبل تغییر کردند.

گل محمدی تاکید کرد: روز گذشته که با آقای تاج صحبت می‌کردم به آقای طالقانی گفت اگر لیست اعضای مجمع دچار تغییر شده باشد و این موضوع با اساسنامه مغیر باشد حرف گل محمدی درست است و باید اجرای قانون در دستور کار قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی