بازدید 4371
گزارش

پایان تابستان پرماجرا؛ ایکاردی به پاریسن‌ژرمن رفت

ایکاردی ۲۶ ساله که به شانزدهمین بازیکن آرژانتینی تاریخ پاری سن‌ژرمن تبدیل شده، در تیم جدید خود پیراهن شماره ۱۸ را به تن خواهد کرد.ایکاردی در سال ۲۰۱۳ از سمپدوریا به اینترمیلان پیوست.او در فصل‌های ۱۵-۲۰۱۴ (۲۲ گل) و ۱۸-۲۰۱۷ (۲۹ گل) آقای گل سری آ شد
کد خبر: ۹۲۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 03 September 2019

بعد از تمدید یک ساله قرارداد، ایکاردی به شکل قرضی اینتر را ترک کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و با اعلام رسمی باشگاه پاریسن‌ژرمن، مائورو ایکاردی با عقد قراردادی قرضی به مدت یک فصل از اینترمیلان به این باشگاه پیوسته است. باشگاه اینترمیلان نیز در بیانیه‌ای ضمن اعلام این موضوع، خبر داده که ایکاردی پیش از ترک موقت اینتر قرارداد خود را برای یک سال دیگر و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ با این باشگاه تمدید کرده است. این تمدید قرارداد به این خاطر انجام شده که با قرارداد قبلی (تا پایان ژوئن ۲۰۲۱) ایکاردی بعد از پایان دوران قرضی وارد ۱۲ ماه پایانی قراردادش می‌شد و می‌توانست آزادانه با تیم‌های خواهانش مذاکره کند.

اسکای اسپورتس ایتالیا گزارش داده که پی‌اس‌جی برای عقد این قرارداد قرضی ۵ میلیون یورو به اینتر پرداخت کرده و پرداخت کامل حقوق ۷ میلیون یورویی ایکاردی در سال را نیز به عهده گرفته است. در پایان این مدت، پاریسن‌ژرمن می‌تواند با پرداخت ۶۵ میلیون یورو به اینتر قرارداد این بازیکن آرژانتینی را دائمی کند و چنین اتفاقی، حقوق سالانه ایکاردی را نیز به ۱۰ میلیون یورو ارتقا خواهد داد.

پایان تابستان پرماجرا؛ ایکاردی به پاریسن‌ژرمن رفت

ایکاردی ۲۶ ساله که به شانزدهمین بازیکن آرژانتینی تاریخ پاری سن‌ژرمن تبدیل شده، در تیم جدید خود پیراهن شماره ۱۸ را به تن خواهد کرد.  در ابتدای تابستان بپه ماروتا مدیرکل اینتر اعلام کرد که مائورو ایکاردی و راجا ناینگولان جایی در برنامه‌های آینده آنتونیو کونته سرمربی جدید نراتزوری ندارند. ناینگولان بسیار زودتر تکلیف خود را مشخص کرد و با قراردادی قرضی به کالیاری پیوست، اما ایکاردی امید به بهبود وضعیت داشت.

او که پس از مدتی شماره ۹ خود را هم در اختیار مهاجم جدید اینتر، روملو لوکاکو، دید در تابستان پیشنهاد تیم‌های مطرحی نظیر یوونتوس، ناپولی و اتلتیکومادرید را رد کرد و به نظر می‌رسید با اعطای پیراهن شماره ۷ به او، ایکاردی قرار است ولو به قیمت سکونشینی در اینتر ماندنی شود. او البته چند روز قبل اینتر را به دلیل آن که اجازه نداده در تمرینات حضور یابد، تحت پیگرد قرار داده و درخواست ۱.۵ میلیون یورو غرامت کرده بود.

فابریتزیو بیاسین، روزنامه نگار، چند ساعت پیش از نهایی شدن این انتقال خبر داده بود تا روز یکشنبه هیچ شانسی برای خروج ایکاردی از اینترمیلان قائل نبوده، اما بنر‌هایی حاوی تهدید به مرگ در اطراف خانه او، وندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های مائورو را مجاب کرده که خروج از اینتر بهترین گزینه خواهد بود.

ایکاردی در سال ۲۰۱۳ از سمپدوریا به اینترمیلان پیوست و در ۲۱۹ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۲۴ گل به ثمر رساند. او در فصل‌های ۱۵-۲۰۱۴ (۲۲ گل) و ۱۸-۲۰۱۷ (۲۹ گل) آقای گل سری آ شد و در سال ۲۰۱۸، عنوان برترین بازیکن فصل لیگ را از آن خود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار