 در پنجم شهریور ۱۳۹۸ مطلبی با تیتر "به نظر شما، اولین اقدام و اولویت مدیرعامل جدید ایران خودرو چه باید باشد؟ " در سایت تابناک اقتصادی تهیه و منتشر و از مردم خواسته شد نظر خود را در مورد اولویتهای مدیرعامل جدید ایران خودرو ابراز کنند. در مجموع ۳۴۸ نظر برای سایت از سوی مردم ارسال و منتشر شد که ماحصل این نظرات، ده اولویت اصلی برای ایران خودرو بود.
در پنجم شهریور ۱۳۹۸ مطلبی با تیتر "به نظر شما، اولین اقدام و اولویت مدیرعامل جدید ایران خودرو چه باید باشد؟ " در سایت تابناک اقتصادی تهیه و منتشر و از مردم خواسته شد نظر خود را در مورد اولویتهای مدیرعامل جدید ایران خودرو ابراز کنند. در مجموع ۳۴۸ نظر برای سایت از سوی مردم ارسال و منتشر شد که ماحصل این نظرات، ده اولویت اصلی برای ایران خودرو بود.
به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ اواخر مرداد ماه سال جاری بود که هاشم یکه زارع پس از شش سال مدیرعاملی ایران خودرو از این سمت برکنار و دلیل برکناری وی، افزایش غیرقانونی قیمت خودروها گفته شد. وی در همان روز برکناری در دفتر کار خود بازداشت شد.
علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران، در ابتدا از عباس علی آبادی به عنوان جانشین هاشم یکه زارع نام برد، اما به هر دلیل، علی آبادی از پذیرفتن سمت مدیرعاملی ایران خودرو سر باز زد و سرانجام در چهارم شهریور ماه ۱۳۹۸ فرشاد مقیمی که تا پیش از این تاریخ، به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شناخته میشد، از بین تمام گزینههای مطرح برای کسب سمت مدیرعاملی ایران خودرو با انتخاب هیأت مدیره این شرکت بر صندلی مدیرعاملی این خودروسازی بزرگ ایران تکیه زد.
مقیمی ۴۳ ساله که با کسب این سمت، به عنوان جوانترین مدیرعامل ایران خودرو در طول عمر این شرکت تاکنون، لقب گرفت، باید در ادامه مسیر کاری خود با موانع و مشکلات بسیاری که بر سر راه ایران خودرو ست، دست و پنجه نرم کند. در حال حاضر چالشها و مشکلات ایران خودرو عبارتند از: عدم تحویل خودرو به مشتریان در موعد مقرر در ماههای اخیر، اختلال در تأمین قطعات و بدهی به قطعه سازان، افت تیراژ تولید، زیان انباشته ۹ هزار میلیاردی، رشد هزینههای تولید، قیمتگذاری دستوری، دپوی هزاران خودروی ناقص و همچنین انبوهی از تعهدات معوق و در نهایت نارضایتی مردم از خدمات فروش و پس از فروش این شرکت.

به همین منظور سایت تابناک اقتصادی با تهیه مطلبی با تیتر "به نظر شما، اولین اقدام و اولویت مدیرعامل جدید ایران خودرو چه باید باشد؟ " و انتشار آن در پنجم شهریور ماه ۱۳۹۸، از مردم خواست تا نظریات خود را درباره اولویتهای مدیرعامل جوان ایران خودرو اعلام کنند. این مطلب بدان منظور تهیه و منتشر شد که به نوعی از دریچه نگاه مردم به اولویتهای ایران خودرو نگریسته شود، چون مردم بزرگترین مصرف کنندگان و خریداران محصولات این شرکت هستند؛ بنابراین، با انتشار این مطلب، مشارکت مخاطبین سایت تابناک اقتصادی بسیار بالا بود، به گونه ای که حدود ۳۴۸ نظر (تا لحظه تهیه این مطلب) از طرف مردم به سایت ارسال و منتشر شد که ماحصل این نظریات و پیشنهادها به صورت ده محور عمده زیر بوده که میتوان گفت: ده اولویتی است که مردم برای فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در نظر گرفته اند:
این ده محور به نوعی نشان دهنده آن است که مردم چه انتظاری از مدیرعامل جوان ایران خودرو دارند و از وی می خواهند که چه اولویت هایی را در دستور کار خود قرار دهد.
 تا وقتی رقابت واقعی نباشه هرچقدر به خودروسازها فشار بیارید فایده نداره و بالاخره یک کاری میکنن که به سود خودشون و ضرر مردم تموم میشه. اما مساله اینه که اراده ای برای ایجاد رقابت بین خودروسازها مثلا بین سایپا و ایران خودرو نیست. شاید هم یک عده نمیخوان رقابت شکل بگیرن.
 							         		            تا وقتی رقابت واقعی نباشه هرچقدر به خودروسازها فشار بیارید فایده نداره و بالاخره یک کاری میکنن که به سود خودشون و ضرر مردم تموم میشه. اما مساله اینه که اراده ای برای ایجاد رقابت بین خودروسازها مثلا بین سایپا و ایران خودرو نیست. شاید هم یک عده نمیخوان رقابت شکل بگیرن.         		                     		         مدیرعامل هم میگه چشم، انجام میدم!
 							         		            مدیرعامل هم میگه چشم، انجام میدم!         		                     		         امکان نداره داخلی سازی 100 درصدی نظر مردم باشه. آزاد شدن تعرفه ها و تبدیل شدن اینا به خدمات پس از فروش رای مردم هست
 							         		            امکان نداره داخلی سازی 100 درصدی نظر مردم باشه. آزاد شدن تعرفه ها و تبدیل شدن اینا به خدمات پس از فروش رای مردم هست         		                     		         تابناک لطفا طراحی بروز و مدرن و جذاب هم اضافه کنید چون واقعا طراحیهای سایپا و ایران خودرو برای پنجاه سال پیشه و اصلا جذابیتی نداره
 							         		            تابناک لطفا طراحی بروز و مدرن و جذاب هم اضافه کنید چون واقعا طراحیهای سایپا و ایران خودرو برای پنجاه سال پیشه و اصلا جذابیتی نداره         		                     		         تنها مطالبه مردم تعطیلش کنن بره
 							         		            تنها مطالبه مردم تعطیلش کنن بره         		                     		         |
         		                            |         		                             دوست عزیز فکر نکنید با تعطیل شدن خودروسازی داخلی همه ما میریم خودرو به روز ژاپنی و اروپایی سوار میشیم و کیف میکنیم مطمعن باش اگر این خودروسازی داخلی نباشه خودرو های خارجی با یک تعرفه و قیمت وحشتناک میلیاردی وارد کشور میشه و یه عده خاص فقط می تونن بخرن سوار شن و مردم عادی خط 11 و دوچرخه
 									         		                    دوست عزیز فکر نکنید با تعطیل شدن خودروسازی داخلی همه ما میریم خودرو به روز ژاپنی و اروپایی سوار میشیم و کیف میکنیم مطمعن باش اگر این خودروسازی داخلی نباشه خودرو های خارجی با یک تعرفه و قیمت وحشتناک میلیاردی وارد کشور میشه و یه عده خاص فقط می تونن بخرن سوار شن و مردم عادی خط 11 و دوچرخه         				                     		                 |
         		                            |         		                             عراقی ها یا تو کشور آذربایجان 70 درصد مردم از خودروهای خارجی استفاده می کنند!!
 									         		                    عراقی ها یا تو کشور آذربایجان 70 درصد مردم از خودروهای خارجی استفاده می کنند!!         				                     		                 ایرانخودرو مقصر نی مقصر مردمی اند که هر اشغالی فروختن صف کشیدن براش
 							         		            ایرانخودرو مقصر نی مقصر مردمی اند که هر اشغالی فروختن صف کشیدن براش         		                     		         |
         		                            |         		                             سلام برادر
 									         		                    سلام برادر         				                     		                 |
         		                            |         		                             درود بر شما  .هزارن درود بر شما
 									         		                    درود بر شما  .هزارن درود بر شما         				                     		                 منوچهر غروی در ۳۵ سالگی مدیرعامل ایران خودرو شد. این که ۴۳ سالشه. در ضمن اینها همه ظاهر سازیه هدف بردگی مردمه
 							         		            منوچهر غروی در ۳۵ سالگی مدیرعامل ایران خودرو شد. این که ۴۳ سالشه. در ضمن اینها همه ظاهر سازیه هدف بردگی مردمه         		                     		         من نماینده خودرو سازها هستم چشم همش را اجرا می کنیم
 							         		            من نماینده خودرو سازها هستم چشم همش را اجرا می کنیم  كلي شركت تابعه ايرانخودرو تاسيس كرده مثل ساپكو كه فقط دارن الكي كلي حقوق ميگيرن و هيچكس هيچكاري نميكنه
 							         		            كلي شركت تابعه ايرانخودرو تاسيس كرده مثل ساپكو كه فقط دارن الكي كلي حقوق ميگيرن و هيچكس هيچكاري نميكنه |
         		                            |         		                             الكي حرف نزن و جو نده
 									         		                    الكي حرف نزن و جو نده         				                     		                 |
         		                            |         		                             ساپکو الکیه؟
 									         		                    ساپکو الکیه؟         				                     		                 پراید از خودرو برقی ساخت دلال خودرو داخل کمتر تلفات میگیره حداقل مرگ و میر پراید منوط به تصادفه
 							         		            پراید از خودرو برقی ساخت دلال خودرو داخل کمتر تلفات میگیره حداقل مرگ و میر پراید منوط به تصادفه