بازدید 18524

راهنمای کاربردی شرایط، سود و وام بیمه عمر پاسارگاد

کد خبر: ۹۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 02 September 2019

بیمه پاسارگاد جزو شرکت‌هایی است که در حیطه بیمه عمر فعالیت می‌کند و جزو سه شرکت برتر در زمینه فروش بیمه عمر است. همچنین این شرکت بیشترین تعداد نماینده  بیمه عمر و بالاترین توانگری مالی را دارد.

بیمه عمر پاسارگاد در قالب دو طرح کلی بیمه عمر به شرط فوت و بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود که بیمه عمر و تامین آتیه جزو پرطرفدارترین طرح‌های این شرکت است. در این مطلب به شکل جامع به معرفی بیمه عمر پاسارگاد پرداخته شده است.

شرایط بیمه عمر پاسارگاد

افراد، از بدو تولد تا سن 65 سالگی می‌توانند بیمه عمر پاسارگاد را به شکل 5 ساله تا 30 ساله خریداری کنند .شما می‌توانید بسته به شرایط بجز پرداخت حق‌بیمه مبلغی را بعنوان سپرده در بیمه عمر خود سرمایه‌گذاری کنید. افرادی که تمایل به پرداخت حق‌بیمه ندارند کافی است مبلغی را سپرده‌گذاری کنند. حداقل مبلغ سپرده‌گذاری برای متقاضیانی که حق‌بیمه می‌پردازند، 200 هزار تومان و برای افرادی که حق‌بیمه‌ای پرداخت نمی‌کنند 500 هزار تومان می‌باشد.

 شرایط و مزایای بیمه عمر پاسارگاد به شرح زیر است:

  • امکان دریافت وام بدون ضامن
  • امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی sos
  • پرداخت هزینه های پزشکی تا سقف مشخص
  • پوشش آتش سوزی برای منزل بیمه شده تا سقف 500 میلیون تومان
  • اعطای تخفیفات مختلف به دارندگان بیمه عمر به منظور خرید سایر محصولات بیمه‌ای
  • پوشش نقص عضو در اثر حادثه
  • پوشش امراض خاص
  • پوشش فوت بر اثر حادثه یا فوت طبیعی
  • و ....

 وام عمر پاسارگاد

صاحبان بیمه عمر پاسارگاد می‌توانند برای چند بار متوالی در طول مدت بیمه‌نامه، وام دریافت کنند. البته مشروط به این که وام قبلی را تسویه کرده باشند. همچنین باید بین تسویه وام قبلی و دریافت وام جدید یک ماه فاصله وجود داشته باشد.

افرادی که بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را تهیه کرده اند می‌توانند بعد از گذشت 6 ماه از خرید بیمه، تا 90%  اندوخته بیمه عمر خود را از شرکت بیمه دریافت کنند. سود این وام تا 4% بیش از سود تضمینی در نظر گرفته می‌شود. بازپرداخت وام به شکل اقساطی و حداکثر در 60 ماه امکان پذیر است.

نکته مهم این که اگر به جز حق‌بیمه مبلغی را به عنوان سپرده، در بیمه عمر خود سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید 3 ماه بعد از خرید بیمه 90 درصد آن را وام بگیرید.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد 

یکی از مزیت‌های بیمه عمر پاسارگاد این است که در صورت وقوع حادثه، غرامت نقص عضو تا سقف 250 میلیون تومان و هزینه‌های پزشکی تا سقف 25 میلیون تومان قابل پرداخت است.

دارندگان بیمه عمر پاسارگاد می‌توانند در صورت ابتلا به یکی از امراض خاص شامل سکته قلبی، مغزی، سرطان، جراحی عروق قلبی، پیوند اعضای اصلی بدن (قلب، ریه، کبد، کلیه و مغز استخوان) تا سقف 200 میلیون تومان از بیمه غرامت دریافت کنند.

غرامت ازکارافتادگی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، تا سقف 60 میلیون تومان است و فرد به شکل 100 درصد از پرداخت حق‌بیمه معاف خواهد شد.

غرامت فوت در اثر حادثه، برای دارندگان بیمه عمر و تامین آتیه، تا سقف 500 میلیون و غرامت فوت طبیعی تا سقف 250 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

سود بیمه عمر پاسارگاد

به دارندگان بیمه عمر دو نوع سود تعلق می‌گیرد. سود تضمینی و سود مشارکت. سود تضمینی سودی است که در همه شرکت‌ها ثابت است و توسط بیمه مرکزی مشخص می‌شود. این سود در دو سال اول 16 درصد، دو سال بعدی 13 درصد و بعد از اون 10 درصد است.

 نوع دیگر، سود مشارکت در منافع است. در واقع شرکت بیمه با پولی که بیمه‌گذاران به عنوان حق‌بیمه و سپرده پرداخت کردند، سرمایه‌گذاری می‌کند و بخشی از سود حاصل از آن را بین بیمه‌گذاران تقسیم می‌کند. جمع سود مشارکت و سود تضمینی سود قطعی را تشکیل می‌دهد که در هر شرکتی متفاوت است. به طور مثال سود قطعی بیمه عمر پاسارگاد در سال 96، 19 درصد می‌باشد.

استعلام بیمه عمر پاسارگاد

هزینه بیمه عمر پاسارگاد با توجه به پوشش‌های انتخابی، سن متقاضی، مبلغ سپرده، مدت بیمه‌نامه و ... از ماهیانه 30 هزار تومان تا 340 هزار تومان متغیر است. البته در صورتی که تمایل داشته باشید از پوشش‌ها و مزایای بیشتری استفاده کنید این مبلغ افزایش میابد. همچنین افراد می‌توانند بر اساس شرایط خود حق‌بیمه را به شکل ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه پرداخت کنند.

شما می‌توانید برای استعلام بیمه پاسارگاد عمر و دریافت مشاوره و خرید بیمه بر اساس شرایط خود به سایت ازکی مراجعه و با مشاوران ما تماس بگیرید.

بیمه تکمیلی پاسارگاد sos

شرکت پاسارگاد به کمک بیمه sos این امکان را فراهم کرده است که تا افرادی که اندوخته ریاضی آن‌ها به 2 میلیون تومان رسیده و 6 ماه از خرید بیمه عمر آن‌ها گذشته، بتوانند به شکل انفرادی از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

البته باید توجه داشت که هزینه‌هایی مثل زایمان، رفع عیوب انکساری چشم، هزینه‌های سرپایی، کلینیکی، پاراکلینیکی و  دندانپزشکی تحت پوشش این بیمه نیست.

هر چه میزان اندوخته بالاتر باشد خدمات و سقف پوشش‌ها بالاتر خواهد بود.

مجموع ذخیره ریاضی و سپرده

سقف پوشش بخش اول (تومان)

سقف پوشش بخش دوم

(تومان)

از 2 میلیون تا 3,900،000

2،000،000

4،000،000

از 4 میلیون تا 5,900,000

3,000,000

6,000,000

از 6 میلیون تا 9،900،000

4،000،000

8،000،000

از 10 میلیون و بیشتر

5،000،000

10،000،000

بخش اول:

هزینه ‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ شکن در بیمارستان حداکثر در یکسال بیمه ای.

بخش دوم:

اعمال جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع ( به استثنا دیسک و ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کلیه، پیوند کبد و مغز استخوان.

خرید اینترنتی بیمه پاسارگاد در ازکی

بیمه عمر یکی از بیمه‌هایی است که ازکی با همکاری شرکت‌های بیمه‌ای در کنار سایر محصولات مثل بیمه تکمیلی، بدنه، ثالث و... آن را ارائه می‌کند. از خدمات ازکی می‌توان به امکان خرید اینترنتی بیمه، مقایسه قیمت‌ها و دریافت مشاوره رایگان اشاره کرد.

شما می‌توانید برای مقایسه محصولات و مشاهده قیمت بیمه در شرکت‌های مختلف به azki.com مراجعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید. ازکی از مرحله انتخاب بیمه تا مشاوره برای دریافت خسارت همراه شماست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل