بازدید 3548

اتهام سنگین به مخالفان توپ بی کیفیت؛ باند مافیای بازار

کد خبر: ۹۲۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 01 September 2019

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال گفت: شرکت دربی استار اعلام آمادگی کرد کارشناس فنی توضیح های فنی را در مورد توپ دربی استار اعلام کند.

به گزارش تابناک ورزشی ، صادق درودگر در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: بعد از انتقادهایی که برخی از بازیکنان ومربیان نسبت به کیفیت توپ مسابقات لیگ برتر در رسانه ها و برنامه تلویزیونی فوتبال برتر مطرح شد، سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به شرکت دربی استار خواستار توضیح فنی این شرکت شد. در نهایت این شرکت اعلام آمادگی کرد کارشناس فنی و ارشد شرکت از طریق ویدئو کنفرانس در برنامه فوتبال برتر حاضر شود و توضیح های فنی را در مورد توپ دربی استار اعلام کند.

وی افزود: در دو هفته ای که از مسابقات لیگ برتر برگزار شده سرعت بازی ها و گل های زده شده در مسابقات همگی بیانگر کیفیت مناسب توپ است. شرکت دربی استار یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده توپ و تجهیزات ورزشی است و توپ دربی استار در مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای هلند و بلژیک استفاده می شود و از سال ۲۰۲۰ نیز این توپ ها در فوتبال باشگاهی آلمان نیز استفاده خواهد شد. این توپ ها تاییدیه رسمی فیفا را دارد.

درودگر با اشاره به کشور تولید کننده توپ ها اعلام کرد: هم اکنون توپ هایی که در مسابقات لیگ برتر استفاده می شود به طور مستقیم از کشور آلمان وبا هواپیما به ایران فرستاده شده است واین توپ ها از تولیدات کشور آلمان است.
صادق درودگر تصریح کرد: سال گذشته ۳۰ هزار توپ تقلبی دربی استار وارد کشور شد. در حال حاضر ۳۰ تا ۴۰ هزار توپ تقلبی در بازار وجود دارد که نظر رنگ و شکل مشابه توپ های فصل گذشته است . یک باند مافیایی پشت این جریاناتی که علیه توپ جدید دربی استار است به راه افتاده است. این باند با ارایه اطلاعات نادرست به رسانه ها باعث چنین جو رسانه ای علیه توپ های جدید دربی استار شده اند.در هر حال ما باید پاسخگوی انتقادات باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر