بازدید 9304

گالری گردی در باغ

کد خبر: ۹۲۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 01 September 2019

اگر در تهران هستید و قصد دارید تا یک روز آزاد خود را در یک فضای آرام و در عین عال محبوب گردشگری سپری کنید، بهتر است، باغ نگارستان تهران را در لیست انتخابی خود قرار دهید. باغ موزه نگارستان یکی از جاذبه‌های گردشگری و از جاهای دیدنی تهران است که هم از نظر معماری، ارزش تاریخی و هنری آن و هم از نظر موقعیت کنونی و آثاری که در موزه‌های آن به نمایش در آمده است، دارای اهمیت بسیار زیادی است. این باغ سرسبز و زیبا با معماری چشم‌گیر و قدمت تاریخی به یکی از محل‌های جذاب و محبوب برای گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است.

در وب‌سایت نابرو در مورد فضاهای دیدنی باغ نگارستان تهران به طور مفصل توضیح داده شده است . همچنین عکس‌های جذابی از بخش‌های مختلف این باغ گرفته شده که فضای کل باغ را برای شما به تصویر می‌کشد. باغ تاریخی نگارستان تهران را فتحعلی شاه ساخته است و «سرسره» معروف فتحعلی شاه در این باغ قرار داشته و قتلگاه قائم مقام فراهانی هم بوده و او را در حوضخانه همین باغ خفه می‌کنند. 

در این باغ می‌توانید از موزه مکتب کمال‌الملک دیدن کنید و در زیر بنای زیبایی که با الهام گرفتن از حافظیه شیراز بنا شده استفاده کنید ، از موزه‌ها و بناهای دیگری که در آن‌ها گالری و نمایشگاه‌های موقت برپا می‌شود دیدن کنید و از فضای آرامش‌ بخش باغ با معماری یک باغ ایرانی لذت ببرید و برای لحظاتی هم که شده، از شلوغی و هیاهوی شهر به دور باشید.

بنایی در باغ نگارستان که موزه مکتب ‌کمال‌الملک نام گرفته، میزبان بیش از ۱۳۰ نقاشی‌ از این نقاش هنرمند و شاگردان اوست. بیشتر آثاری که آنجا می‌بینید حول موضوع‌های تک‌ چهره، طبیعت بی‌جان و منظره هستند.

شما می توانید پیش از بازدید خود از باغ نگارستان سری بزنید به نابرو تا تصاویر و گزارش‌های منتشر شده از باغ نگارستان تهران و یا دیکر مناطق دیدنی ایران را مشاهده کنید.

نابرو راهنمای ناب گردش در ایران است. نویسنده‌ها و عکاسان نابرو در همه شهرهای ایران مستقر هستند تا گزارش‌های جذاب از بهترین و دنج‌ترین جاذبه‌های محلی هر شهر را برای شما آماده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل