بازدید 4260

تیراندازی در دو شهر ایالت تگزاس

کد خبر: ۹۲۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱ 01 September 2019

دو فرد مهاجم بعدازظهر روز شنبه در دو مکان جداگانه در شهرهای میدلند و ادسا ایالت تگزاس آمریکا ۳۰ تن را هدف گلوله قرار دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از راشاتودی، گزارش‌ها حاکی از آن است که در دو حادثه تیراندازی در دو محل جداگانه در شهرهای میدلند و اُدسا ایالت تگزاس آمریکا پنج تن کشته و ۲۱ تن دیگر زخمی شدند.

پلیس آمریکا اعلام کرد که دو فرد مهاجم سوار بر دو وسیله نقلیه عامل این تیراندازی‌ها بودند.

عملیات تعقیب و گریز پلیس و این مهاجمان همچنان ادامه دارد.

بنا به اعلام پلیس آمریکا، در میان قربانیان این تیراندازی ده نفر در میدلند و ۲۰ تن دیگر در شهر اُدسا هدف تیراندازی قرار گرفته اند.

طبق گزارش‌ها، یکی از مظنونان تیراندازی سوار بر یک خودرو طلایی رنگ و مسلح به تفنگ بود. دومین مظنون نیز احتمالاً از یک خودرو اداره پست آمریکا برای این حمله استفاده کرده است.

سخنگوی اداره پلیس شهر ادسا از ساکنان این شهر خواست که تا پایان عملیات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری مجرمان در منازل مسکونی خود بمانند. از سوی دیگر، پردیس دانشگاه تگزاس در «پرمین بیسن» برای رعایت جوانب احتیاط تعطیل شد.

«مایکل گرک» رئیس پلیس شهر ادسا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که یکی از مظنونان بازداشتی یک مرد سفیدپوست با سی سال سن است. نام و انگیزه این فرد مظنون هنوز اعلام نشده است.

طبق اظهارات اداره پلیس میدلند، «تأیید شده است که یک تیرانداز فعال مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. در حال حاضر هیچ فرد مظنونی وجود ندارد. تمام نهادهای مرتبط در حال بررسی گزارشها در مورد مظنونین احتمالی هستند».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر