بازدید 4216

فراکسیون زعفران قصد دخالت در امور بخش خصوصی را ندارد

کد خبر: ۹۲۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 29 August 2019

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس، گفت:تلاش می‌کنیم با حداقل مزاحمت برای بخش خصوصی فعال در زمینه تولید، فرآوری و صادرات محصولات صادرات محور از جمله زعفران فعالیت داشته باشیم.

سعید باستانی رئیس فراکسیون تولید، فرآوری و صادرات زعفران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف تشکیل فراکسیون زعفران در مجلس، گفت: فراکسیون به منظور کمک در حوزه‌های مختلف تولید، فرآوری و صادرات زعفران تشکیل شده است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون تولید، فرآوری و صادرات زعفران در آینده به فراکسیون حمایت از تولید، فرآوری و صادرات محصولات کشاورزی صادرات محور تبدیل می‌شود، ادامه داد: چندین محصول کشاورزی صادرات محور شامل پسته، زیتون، خرما، خاویار، کشمش و زعفران در کشور تولید می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عقبه و زنجیره عظیمی پشت تولید و صادرات محصولات صادرات محور قرار دارد، عنوان کرد: برخی قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر در زمینه صادرات محصولات کشاورزی صادرات محور وجود دارد که باید برطرف شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعداد افراد شاغل پایدار در زمینه تولید و فرآوری محصولات کشاورزی صادرات محور بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با حداقل مزاحمت برای بخش خصوصی فعال در زمینه تولید، فرآوری و صادرات محصولات صادرات محور از جمله زعفران فعالیت داشته باشیم، بخش خصوصی در صورت نیاز می‌تواند به فراکسیون مراجعه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار