بازدید 4317

چین؛ برنده جنگ اقتصادی با آمریکا

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ترامپ تصمیم دارد بنگاه های اقتصادی خود را از چین خارج کند در واقع آسیب بزرگی به اقتصاد کشورش وارد می شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 29 August 2019

یوناتن بت کلیا؛ نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص تنش های اقتصادی بین چین و آمریکا گفت: اقدامات ترامپ به ضرر اقتصاد آمریکاست. خواسته یا ناخواسته رفتارهای ترامپ منجر به تضعیف آمریکا می شود.

ترامپ با رفتارهای دوگانه خود ضربه بزرگی به آمریکا می زند

وی ادامه داد: ترامپ با رفتارهای دوگانه خود ضربه بزرگی به آمریکا می زند زیرا اکثر بنگاه های اقتصادی و کارخانجات آمریکایی به دلیل وجود نیروی کار ارزان در چین قرار دارند و اگر ترامپ تصمیم دارد این بنگاه ها را از چین خارج کند در واقع آسیبی که به اقتصاد کشور وارد می کند را قبول کرده است.

بت کلیا عنوان کرد: ترامپ فردی نیست که با تدبیر کاری را انجام دهد بلکه به صورت آنی تصمیم گرفته و عمل می کند که مردم آمریکا باید بدانند که چه کسی را بر سر کار آورده اند که با رفتارهای دایوانه وارش دنیا را به هم ریخته است.
چینی ها باید به یاد روزی بیفتند که به خاطر فشارهای آمریکا قصد داشتند مبادلات اقتصادی و نفتی شان را با ایران قطع کنند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با رفتارهایش به دنیا نشان داد که چه نیتی در سر دارد، در این مورد هم که با چین به مشکل برخورده است چینی ها باید به یاد روزی بیفتند که به خاطر فشارهای آمریکا قصد داشتند مبادلات اقتصادی و نفتی شان را با ایران قطع کنند.

چین؛ برنده جنگ اقتصادی با آمریکاست

وی افزود: نه تنها چین بلکه سایر کشورها باید این را بدانند که وابستگی به آمریکا به ضرر خودشان است. در جنگ اقتصادی بین چین و آمریکا آنچه مسلم است چین برنده خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس