بازدید 6942

آموزش ثبت وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی در گوگل

کد خبر: ۹۲۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 28 August 2019

امروزه بقای هر کسب‌و‌کاری به حضور موثر آن در دنیای تجارت آنلاین بستگی دارد و در این میان کسب رتبه مناسب در موتورهای جستجو، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب‌و‌کارهاست. بنابراین صاحبان کسب‌و‌کارها، تمایل دارند تا برای رونق کار و فروش بیشتر، وب‌سایت خود را در گوگل که یکی از محبوب‌ترین موتورهای جستجو است، ثبت کنند.

به گزارش «تابناک»، حتما می‌دانید که تقریباً دو‌سوم از کل جستجوهای اینترنتی در سراسر جهان، از طریق گوگل انجام می‌شود و با وجود میلیاردها بازدیدکننده در روز، گوگل به عنوان رابط اصلی شبکه جهانی وب شناخته می‌شود. پس داشتن یک وبسایت و معرفی آن در نتایج جستجوی گوگل بسیار ضروری است. اما چگونه؟!

روش‌های ثبت وبسایت

دو روش اصلی برای ثبت وب‌سایت در گوگل، این شبکه جهانی وب وجود دارد :

شخصا وب‌سایت خود را در گوگل ثبت کنیم؛
از سیستم‌های سایت‌ ساز استفاده کنیم؛

در روش اول برای ثبت وب‌سایت در گوگل، باید ابتدا وارد حساب گوگل خود شوید. سپس در وب‌سایت گوگل وب‌مسترز، آدرس سایت خود را در بخش وب‌سایت وارد کنید.
URL شما باید با http:// و یا https:// شروع شود و شامل دامنه کامل وب‌سایت باشد، در آخر برای تأیید سایت خود روی گزینه "ذخیره" کلیک کنید.

در صورتی‌که گزینه‌ دوم را انتخاب کرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سیستم سایت‌ساز پرتال را برای ساخت وبسایت خود امتحان کنید و از امکانات و مزایای منحصر به فرد آن، بهره ببرید.

ثبت وب‌سایت به تنهایی کار خیلی سختی نیست ولی آنچه دشوار به نظر می‌رسد، ساخت وب‌سایت است. حتما باید توجه داشته باشید که ساخت یک وب‌سایت پر هزینه است و به مهارت و دانش تخصصی برنامه نویسی و طراحی سایت نیاز دارد.

اما با پرتال ساخت وب‌سایت، ساده‌تر از همیشه خواهد بود. می‌توانید در کمتر از چند دقیقه، سایتی بی‌نظیر ثبت و راه‌اندازی کنید. مهم نیست چه نوع سایتی می‌خواهید و چه امکاناتی نیاز دارید.
پرتال بهترین راه برای یک ورود حرفه‌ای به دنیای آنلاین است. در ادامه‎ با نحوه‎‌ی ساخت وب‎سایت، فروشگاه و وبلاگ با استفاده از سیستم پرتال، آشنا خواهیم شد.

نحوه‌ ساخت ‎‌سایت

هر نوع وب‎سایتی از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از:

هاست یا فضای ذخیره اطلاعات سایت
.دامنه یا آدرس اینترنتی سایت
قالب و یا ظاهر سایت
سیستم مدیریت محتوای سایت

تهیه و دستیابی به هریک از این بخش‌ها نیازمند هزینه و آموزش است. برای مثال هزینه‌ خرید هاست و دامنه برای وب‌سایت معمولی چیزی حدود 500 هزار تومان در سال است. نصب سیستم مدیریت محتوای مناسب برای وبسایت 1 میلیون تومان، طراحی قالب سایت حدود 8 میلیون تومان و در نهایت آموزش برای کار با بخش‌های مختلف وب‌سایت و پشتیبانی آن حدود 2 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

در صورتی‌که با استفاده از سیستم سایت‌ساز پرتال برای ساخت سایت، تمام این امکانات به صورت یکجا و با قیمتی بسیار پایین‌تر از آن چیزی که تصور می‌کنید، انجام خواهد شد.

حتی پرتال به کاربران خود امکان تست 7 روزه و استفاده رایگان از این سیستم را ارائه می‌دهد. در این 7 روز کاربران پرتال می‌توانند، بدون هزینه و عدم نیاز به خرید هاست یا دامنه، سایت خود را با امکانات کاملا حرفه‌ای ایجاد کنند.
ساخت سایت حرفه‌ای با سایت‌ساز پرتال

با سایت‌ساز پرتال، به راحتی می‌توانید بخش‌های مختلف وبسایت خود را ویرایش کنید، محتوا‌گذاری کنید و حتی محصولات خود را به راحتی معرفی و به فروش برسانید.

به‌طور کلی، ساخت سایت با سایت‌ساز پرتال، راحت‌ترین و بی‌دردسر‌ترین روش ایجاد سایت است. در ادامه با مزایای استفاده از سایت‌ساز پرتال آشنا خواهیم شد.

مزایای استفاده از سایت‌ساز پرتال

با توجه به مطالب گفته شده، حتما متوجه شده‌اید که ساخت وب‌سایت از طریق پرتال آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه ایجاد سایت است. چراکه:

با پرتال، به راحتی و در عرض چند دقیقه می‎توانید وب‎سایت مورد نظر خود را بسازید.
با پرتال خواهید توانست مطابق با اصول سئو و روش‌های نوین بازاریابی دیجیتال، وب‌سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید.

با ساخت وب‌سایت از طریق پرتال می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان از امکانات پرتال استفاده کنید.
قیمت طراحی سایت از طریق پرتال بسیار کم‌تر از سایر روش‌های ساخت سایت است.

با استفاده از سیستم سایت‌ساز پرتال، دیگر لازم نیست هزینه اضافی برای ثبت‌نام دامنه و خرید هاست پرداخت کنید.

محیط سایت‌ساز پرتال به صورتی ساده و با ظاهری مناسب سبب می‌شود تا هر کاربری با هر میزان آشنایی که از مدیریت سایت دارد، قادر به مدیریت سایت خود باشد.

پشتیبانی سیستم پرتال، رایگان بوده و شما نیاز به پرداخت هزینه بابت برطرف کردن مشکلات و راهنمایی‌های لازم ندارید.

سایت‌ساز پرتال برای سایت‌هایی با موضوع فعالیتی مختلف دارای قالب‌‌های متنوع است که می‌توانید به راحتی قالبی با ظاهر متناسب سایت‌تان انتخاب و از آن استفاده کنید.
این قالب‌ها بر اساس جدیدترین متدهای طراحی سایت، پیاده‌سازی شده‌اند و تمام تلاش تیم طراحی پرتال بر این بوده است که کدنویسی قالب به صورت استاندارد و در عین حال ظاهر عالی برای سایت شما داشته باشد.

حالا که با ویژگی‌های بی‌نظیر سایت‌ساز پرتال اشنا شدید نوبت آن است که دست به کار شوید و اولین سایت حرفه‌ای خود را بسازید.
مراحل ساخت وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی با پرتال

برای ساخت هر نوع وبسایت حرفه‌ای با سایت‌ساز پرتال، باید مراحل زیر را انجام دهید:

1. وارد سایت پرتال به آدرس www.portal.ir شده و روی گزینه‌‎ی "همین حالا شروع کنید" کلیک کنید؛

2. عنوان یا نام سایت خود را به فارسی وارد کنید؛

3. در این مرحله صفحه‌ای حاوی ویدئوهای آموزشی و آشنایی با پرتال، برای شما باز می‌شود؛
با کارشناسان پرتال در تماس باشید تا سایت شما فعال‌سازی شود.

4. بعد از فعال‌سازی اولیه سایت، می‌توانید قالب سایت خود را انتخاب کنید؛

در این مرحله انواع قالب‌های حرفه‌ای پرتال را مشاهده و حتی پیش‌نمایشی از ظاهر قالب منتخب خود را می‌توانید ببینید. اگر بعد از دیدن پیش نمایش، قالب یا ظاهر سایت، موردپسند شما بود با انتخاب گزینه‌ "ایجاد سایت" به مرحله‌ بعدی خواهید رفت.

5. ایجاد وب‌سایت
در این مرحله بعد از انتخاب قالب، در نهایت گزینه‌ "ایجاد وب‌سایت" را انتخاب می‌کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات، وب‌سایت شما ایجاد می‌‎شود و می‌توانید آدرس موقت آن را ببینید.
مزایای استفاده از قالب‎های پرتال

اولین و مهم‎ترین مزیت قالب‎های پرتال، رایگان بودن آن‎‌هاست.
امکان تغییر و ویرایش قالب، مطابق با سلیقه‎ شما وجود دارد.
تمام قالب‌های پرتال به صورت دائم به‎‌روزرسانی می‌شوند.
قالب‌های پرتال واکنش‌گرا هستند، یعنی اگر کاربران حتی با موبایل و تبلت نیز از سایت شما بازدید کنند، قالب سایت متناسب با آن نمایش داده خواهد شد.

سخن آخر

دانستیم که سایت‌ساز پرتال، ساخت وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی را به کاری بسیار آسان تبدیل کرده است و همین موضوع سبب شده تا شما بتوانید بیشتر بر روی پیشبرد اهداف کسب‌و‌کارتان متمرکز شوید.

سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پرتال به عنوان یکی از سایت‌سازهای ایرانی با قابلیت‌های منحصر به فرد و امکانات کامل خود، در کمتر از چند دقیقه و فقط با چند کلیک شما را برای ورود به دنیای حرفه‌ای تجارت آنلاین کمک خواهد کرد.

پس اگر شما هم تصمیم دارید در کم‌ترین زمان ممکن و با صرف کم‌ترین هزینه، یک وبسایتی حرفه‌ای بسازید، همین حالا با مراجعه به وبسایت پرتال به آدرس www.portal.ir و یا تماس با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ داخلی 2، از مشاوره و پشتیبانی قوی پرتال، بهره‌مند شوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی