بازدید 2999
گزارش «تابناک اقتصادی» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

سبزپوشی بورس در ایستگاه پایانی هفته/ شاخص کل در کانال ۲۷۸ هزار واحدی باقی ماند

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ششم شهریورماه ۹۸)، با افزایش 204 واحدی معادل 0.07 درصد به رقم ۲۷۸ هزار و 674 واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس نیز شاخص کل با رشد 6 واحدی به رقم ۳ هزار و 710 واحد رسید.  
کد خبر: ۹۲۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 28 August 2019
سبزپوشی بورس در ایستگاه پایانی هفته/ شاخص کل در کانال ۲۷۸ هزار واحدی باقی ماندشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ششم شهریورماه ۹۸)، با افزایش ۲۰۴ واحدی معادل ۰.۰۷ درصد به رقم ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس نیز شاخص کل با رشد ۶ واحدی به رقم ۳ هزار و ۷۱۰ واحد رسید.  

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۵۴ واحدی معادل ۰.۰۷ درصد به رقم ۷۴ هزار و ۸۹۹ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۱۵۳ واحدی معادل ۰.۲۰ درصد، عدد ۷۶ هزار و ۹۱۵ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۱۰۲ واحدی معادل ۰.۲۰ درصد به رقم ۵۱ هزار و ۴۸۷ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۳۲۷ واحد کاهش معادل ۰.۱۰ درصد را رقم زد و به سطح ۳۱۷ هزار و ۶۰۳ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۸۹ واحد کاهش معادل ۰.۰۴ درصد به رقم ۲۰۲ هزار و ۵۳۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۴۸۴ واحد افزایش معادل ۰.۲۶ درصد همراه بود و عدد ۵۶۶ هزار و ۷۰۰ واحد را به نمایش گذاشت.

سبزپوشی بورس در ایستگاه پایانی هفته/ شاخص کل در کانال ۲۷۸ هزار واحدی باقی ماند


در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۶۹۶ واحد، نماد فخاس متعلق به فولاد خراسان با ۱۵۶ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۴۹ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۱۴۰ واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۱۲۸ واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمایه‌گذاری‌غدیر (هلدینگ با ۶۱ واحد و نماد تیپیکو متعلق به سرمایه گذاری دارویی تامین با ۵۸ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۱۱۶ واحد، نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۹۸ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۶۷ واحد، نماد وتجارت متعلق به بانک تجارت با ۶۱ واحد، نماد شفن متعلق به پتروشیمی فناوران با ۵۶ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۵۵ واحد و نماد شیران متعلق به س. صنایع‌شیمیایی‌ایران با ۵۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر