بازدید 5773
سوژه

آیا مصدومیت مسی، سنگین و طولانی است؟

تلاش مضاعف بارسا برای جذب نیمار، بدلیل ترس بارسلونا از خالی ماندن جای مسی در صورت تکرار یا تشدید مصدمیت ستاره اصلی اش است. باید یادآوری کرد که مسی از زمان ملحق شدن به بارسا (پنجم آگوست) تنها دو بار با دیگر هم‌تیمی‌هایش تمرین کرده
کد خبر: ۹۲۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 28 August 2019

مهاجم بارسلونا به احتمال فراوان در دیدار برابر اوساسونا هم در ترکیب تیمش حضور نداشته باشد تا بار دیگر در کنار غیبت طولانی سوارز و دمبله، کابوس خط حمله کاتالان تکرار شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، با وجود این که هنوز کادر فنی باشگاه بارسلونا نبود لیونل مسی را صد درصد رد نکرده است، اما به نظر می‌رسد حضور ستاره آرژانتینی در دیدار شنبه برابر اوساسونا بعید خواهد بود. مهاجم بارسا امروز (چهارشنبه) به تمریناتش ادامه داد، اما به تنهایی این کار را انجام داد. در بهترین حالت برای دیدار هفته آینده این بازیکن می‌تواند دو بار در تمرینات گروهی شرکت کند. باید یادآوری کرد که مسی از زمان ملحق شدن به بارسا (پنجم آگوست) تنها دو بار با دیگر هم‌تیمی‌هایش تمرین کرده است.

تلاش مضاعف بارسا برای جذب نیمار، بدلیل ترس بارسلونا از خالی ماندن جای مسی در صورت تکرار یا تشدید مصدمیت ستاره اصلی اش است.

آیا مصدومیت مسی، سنگین و طولانی است؟

در باشگاه نیز نمی‌خواهند هیچ‌گونه ریسکی در رابطه با ستاره آرژانتینی داشته باشند. ارنستو والورده این موضوع را در نشست‌ها اعلام کرد. به نظر می‌رسد بازگشت کاپیتان بارسا پس از فیفا دی (بیستم شهریور) باشد. در این صورت او می‌تواند دو هفته دیگر فرصت داشته باشد تا کاملا آماده شود و در دیدار برابر والنسیا به میدان برود (چهاردهم سپتامبر در نوکمپ).

علاوه بر این مشکل جسمانی که پیش از تمرینات شنبه پیدا کرد نشان می‌دهد که پای راست مهاجم آرژانتینی هنوز درد می‌کند و نباید در رابطه با او ریسک کرد. در صورت تایید نبود مسی در دیدار برابر اوساسونا والورده باید دوباره به سه مهاجم خود در بازی مقابل رئال بتیس اعتماد کند. آبی اناری‌ها یکشنبه شب در خط حمله از آنتوان گریزمان، رافینیا و کارلس پرس بهره بردند و سپس آنسو فاتی در نیمه دوم به میدان رفت. تیم کاتالانی در آن دیدار ۵ بر ۲ پیروز شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر