بازدید 11511
۸

در پمپ بنزین انعام دهید نه پول زور!

اگر مشتری رضایت داشته باشد می‌تواند هر مبلغی را که خودش تمایل دارد به متصدیان جایگاه‌ها بدهد در غیر این صورت هیچ اجباری برای انجام این کار نیست.
کد خبر: ۹۲۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 28 August 2019
بر اساس گفته‌های سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، متصدیان جایگاه که برای افراد بنزین می‌زنند طبق قانون نباید مبلغی را مطالبه کنند، اما افراد می‌توانند بابت دریافت این خدمت به آن‌ها انعام دهند.

فاطمه کاهی در گفتگو با ایسنا، در خصوص قوانین موجود درباره پرداختی به متصدیان جایگاه‌ها، اظهار کرد: اگر مشتری رضایت داشته باشد می‌تواند هر مبلغی را که خودش تمایل دارد به متصدیان جایگاه‌ها بدهد در غیر این صورت هیچ اجباری برای انجام این کار نیست.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، متصدیان جایگاه نباید مبلغی را مطالبه کنند مگر اینکه خدمات دیگری را ارائه دهند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به روند پیگیری شکایات و اعتراضات افراد معترض در این باره، گفت: افراد می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۶۲۷ شکایات خود را مطرح کنند و مطمئن باشند که در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
متاسفانه چون رقابتی نیست پمپ بنزینها، خدمات در این مکان بسیار ناچیز و زننده است. کسی اقدام به بنزین زدن نمی کند، اگر بکند حتما باید پول اضافی بگیرد، اگر مبلغی به او بدهید که انعام خودش را بردارد تا بحال شده است که تا 20 هزار تومان از پول را برنگردانده! نه شیشه پاک می کنند نه خدمات افزوده دیگر دارند، فقط یه بطری که نمی دونیم چی توشه رو به زور می خوان بریزن تو باک و 100 هزار تومان بگیرن.
طبق قوانین انجام عمل سوختگیری وظیفه کارگر و متصدی جایگاه سوخت است.
این حرف اصلا منطقی نیست چون وقتی اولی داد کارگر جایگاه انتظار دارد همه بدهند و به تدریج از اونایی که نمی دهند انتقام می گیرد. حداقل بی احترامی می کنند. اگر هدف فقط انعام است باید صندوقی نصب شود و افراد پس از عبور از جلو متصدی و کارگر در صورت تمایل پولی پرداخت کنند.
همانطور که در صفحه نمایش دستگاه، عبارت {سرمایه ملی} ثبت میشود لذا پیشنهاد می شود انعام ها فقط در صندوق خیریه و عمومی (نظیر محک و سالمندان و ...) ریخته شود!
بنزین سوپر چرا تولید نمی شه؟
مگر بنزین هم میزنند؟!!!! فقط نقش صندوقدار را ایفا میکنند صاحب پمپ بنزین هم هیچ اجباری برایشان نمیکند که حتمن باید بنزین بزنند
خودتان چراغ سبز نشان می دهید که پول بگیرند.چرا هر روز فرهنگ این مملکت را عمداً به گند می کشید.اون از خیابان فروشی که یکی میگه شغلی به نام پارک بان نداریم ولی با زور پول می گیرند و اعصاب خراب همه را خراب تر می کنند و این هم توصیه به مردم که پول بدهند .چرا یک مرجع تصمیم گیری واحد تو این کشور وجود ندارد؟
مخصوصاً در پمپ‌های گاز زورکی انعام می‌گیرند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل