بازدید 3248

آخرین تلاش رئال مادرید برای خرید پوگبا

میل زیدان به جذب هموطن خود، پوگبا کم نشده است. این مربی هنوز هم او را می‌خواهد، اما یونایتد همچنان روی قیمت ۲۰۰ میلیون یورو پافشاری می‌کند. هیچ چیز در مورد وضعیت پوگبا تغییر نکرده
کد خبر: ۹۲۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 28 August 2019

در مادرید، امید‌ها برای جذب پل پوگبا هنوز هم از بین نرفته و زین الدین زیدان امیدوار است که مدیران باشگاه تا آخرین روز نقل و انتقالات موفق به جذب هافبک فرانسوی شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، پنجره نقل و انتقالات تا ۲ سپتامبر باز است و در نتیجه، لوس بلانکوس همچنان وضعیت بازار را زیر نظر دارد و چشم به هافبک ناراضی منچستر یونایتد دوخته است.

به گزارش مارکا، میل زیدان به جذب هموطن خود، پوگبا کم نشده است. این مربی هنوز هم او را می‌خواهد، اما یونایتد همچنان روی قیمت ۲۰۰ میلیون یورو پافشاری می‌کند. هیچ چیز در مورد وضعیت پوگبا تغییر نکرده است، اما خود بازیکن علیرغم علاقه به همکاری با زیدان، تمایلی به فشار و اجبار برای جدایی از شیاطین سرخ ندارد. میزان نیاز زیدان به پوگبا مشهود است، مخصوصاً وقتی که دونی فن ده بیک یا کریستین اریکسن تنها منتظر یک چراغ سبز از سوی مادریدی‌ها هستند تا راهی سانتیاگو برنابئو شوند، اما زیدان منتظر پوگبا است.

ادامه تلاش های رئال مادرید برای جذب پوگبا؛ زیدان فقط هموطنش را می خواهد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار