بازدید 15682

اخبار ضد و نقیض درباره استعفای رئیس جمعیت هلال احمر

خبر‌هایی در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استعفای «علی اصغر پیوندی» رئیس جمعیت هلال احمر منتشر شد که مورد تأیید قرار نگرفت. هرچند گفته می‌شود احتمال دارد تا آخر هفته جاری این اتفاق بیفتد؛ در غیر این صورت نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در مورد تخلفات هلال احمر نوشته شده که منتشر خواهد شد...
کد خبر: ۹۲۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 28 August 2019

هفته گذشته «علی فرجی» مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر بازداشت شد. در ادامه برخورد با تخلفات، از افراد پشت پرده تخلفات سازمان تدارکات پزشکی رونمایی و عصر امروز، خبری مبنی بر استعفای «علی اصغر پیوندی» رئیس جمعیت هلال احمر نیز منتشر شد که البته در نهایت تأیید نشد. حالا، «علی نوبخت» در پیامی از دستگاه های نظارتی برای شناسایی سرشاخه های فساد در سازمان هلال احمر تشکر کرده است.

به گزارش «تابناک»؛ در پیام نوبخت آمده است: به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای عالی هلال احمر از تلاش های نهادهای نظارتی از جمله بازرسی ویژه رئیس جمهور و حراست هلال احمر و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه که در شناسایی و دستگیری سرشاخه های فساد و نفوذی در هلال و تحویل آنها به مقامات قضایی مبذول فرموده اند، تشکر می نمایم.

امید است بدنه مطهر هلال احمر به ویژه اعضای عالی رتبه شورای عالی که در این زمینه مصوبات موثری داشته اند، همچون گذشته با راهنمایی نماینده محترم ولی فقیه خدمات شبانه روزی و بشردوستانه خود را ادامه دهند.

اکنون یک هفته از بازداشت «علی فرجی» مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر می گذرد و این سازمان همچنان بدون رئیس اداره می شود. در ادامه برخورد با عوامل متخلف در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر، نامبرده توسط یکی از نهادهای ضابط قوه قضائیه بازداشت شد. «ح. ا.» که گفته می شود، یکی از سفرای افتخاری است طی سال های اخیر از طریق نفوذ و شبکه سازی توانسته بود اعتماد برخی مدیران هلال احمر را جلب و به عنوان وارد کننده دارو و تجهیزات پزشکی خود را مطرح نماید.

امروز همچنین خبرهایی در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای «علی اصغر پیوندی» رئیس جمعیت هلال احمر منتشر شد که مورد تأیید قرار نگرفت. هرچند گفته می شود، احتمال دارد تا آخر هفته جاری این اتفاق بیفتد؛ در غیر این صورت نامه ای خطاب به رئیس جمهور در مورد تخلفات هلال احمر نوشته شده که منتشر خواهد شد.

اواخر سال گذشته، اخباری در خصوص فعالیت‌های غیر شفاف برخی نهادهای وابسته به جمعیت هلال احمر در رسانه ها منتشر شد. در همین راستا، شورای عالی هلال با ورود به این موضوعات محدودیت هایی را برای فعالیت های اقتصادی این سازمان ایجاد کرد.

«غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه نیز پیش از ظهر سه شنبه، در مورد بازداشت رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: «اصل بازداشت درست است و مربوط به نحوه واردات دارو با ارز دولتی و گران‌فروشی در بازار آزاد است. تعدادی از افراد در این رابطه بازداشت شده و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱
خدا خیرتون بده
مدتیه دارن همه مفسدان را می گیرند
الهی شکر
اخبار خوبی داره منتشر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
فقط میگیرن...یه تعهد میدن با قید وثیقه دوباره میان میرن دنبال ادامه کارشون!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ببینیم اگر بعدش آزاد نشدن و رفتن زندان آنوقت بگیم خدا را شکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بشنو ولی باور نکن
اعدامش کنید آقااااا اعداااام
با سلام- خب اگه تخلفاتی صورت گرفته چرا تهدید میکنید که استعفا بدهد؟؟ اینجوری که دارید صورت مسأله را پاک میکنید؟؟؟ با این روش اجازه محاکمه و شناسایی سرشاخه های اصلی را نمی دهید؟؟؟
این همه پولی که واسه سیل زده ها تو حساب هلال احمر ریختن مردم خدا کنه هاپولی نشده باشه
هلال احمر نیاز به یک انقلاب درونی دارد اما کو ادم دلسوز؟
از شرکت هلال ایران هم بازرسی بعمل آید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
شرکت سرمایه گزاری هلال ایران خیلی مشکل داره
هلال احمر یک سازمان امدادی است ولی سالهاست به بهانه درآمدزایی تبدیل به یک سازمان تجاری شده است. هر کسی باید کار خودش را بکند تاجر باید تجارت کند، دولت باید کشورداری کند، هلال احمر هم باید به کار اصلی خودش بچسبد تا لکه دار نشود. سازمان تدارکات پزشکی محل مشکل داری بوده و شرکتهای زیر مجموعه اش هم بد و افتضاح اداره می شوند. نمونه اینکه یک شرکت خصوصی با کمک خود سها 1 راه افتاد و تومار سها 1 را در بازار دیالیز کشور در هم پیچید.
تا وقتی مناصب براساس رفیق بازی و زد و بند است، فساد با بگیر و ببند جمع نمی شود...
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
در این مورد براساس فامیلی
اعدام با طناب نه.
هردم ازاين باغ بري ميرسد تازه ترازتازه تري ميرسد
سانسورچی،خیلی دوست دارم این نظراتی که غیرقابل انتشار میکنی رو یه بار انتشار بدی تا ببینیم چی نوشتن که از نظر شما غیرقابل انتشار هستند.
مگه غیر از حرف درست و واقعیت میزنن؟؟؟
آقای ویوندی نسبتی هم با رئیس جمهور ندارن، طبق نظر خودشون
فقط به طور اتفاقی اهل سرخه هستن
پس توی این مملکت هیچ کس فی سبیل الله خدمت نکرده لطفا"کسانی که درستکارند اسامی اونا را اعلام کنید
باید شدیدا تنبیه شوند و گرنه همه آنها را به پای نظام می نویسند ، اخه چی شده ، چرا اینجوریه ، یکی تو گندم خاک می ریزد ، یکی خاک با چیزهای دیگر می ریزد ، یکی داروی تقلبی برای بچه های مردم درست می کند ، یکی داروی تقلبی وارد می کند ، یکی قطعات تقلبی یا پروتز های تقلبی در بدن می می گذارد ، یکی گوشت و مرغ فاسد به خورد مردم می دهد ، یکی با آت اشغال خاک اره ادویه جات درست می کند و به خورد مردم می دهد چی شده است چی اتفاقی افتاده آست ، یکی را برای حمل مواد مخدر دستگیر می کنند ده ها نفر زنگ می زنند ازادش کنید ، دها نفر پول مردم و دولت را بالا کشیدند از مملکت گریختند این اتفاقات اگر در چین افتاده به جز اعدام چیز دیگری نبود ، خدایا عاقبت ما را بخیر کن
بابا تورو خدا تعطیلش کنید برید
چه فایده. دو روز دیگه آزاد میشه، میزارنش سر یه پست دیگه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی