بازدید 46622

اطلاعیه دفتر رئیس جمهور درباره چه اتفاقی بود؟/ پوشش نامناسب باز هم دردسرساز شد!

باز هم ظواهر و پوشش نامناسب دردسرساز شده و به رغم اینکه در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، توضیحات زیادی از سوی رئیس جمهور و وزیران در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی و دولت های مختلف در جهت آبادانی روستاها داده شد، سخنان رئیس جمهور در خصوص «مذاکره» و همچنین حواشی مانند پوشش نامناسب همه این مسائل را به حاشیه برد...
کد خبر: ۹۲۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 27 August 2019

صبح روز گذشته، مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی با حضور حجت الاسلام «حسن روحانی» رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این جلسه، رئیس جمهور حرف از مذاکره به نفع مردم زد، ولی به شرط پایبندی طرف مقابل به تعهدات و برداشته شدن تحریم های ظالمانه و این موضوع به طور گسترده در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب پیدا کرد؛ اما جدای از اصل ماجرا، این مراسم حاشیه هایی هم به همراه داشت که مورد توجه برخی رسانه ها قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»؛ یکی از رسانه ها در خصوص عکس های منتشره از برخی زنان حاضر در این مراسم و پوشش آنها، نوشت: پس از پایان مراسم، عکس‌های منتشره از مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، موجی از انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت. منتقدین معتقدند مراسم ارائه دستاوردهای دولت به حاشیه کشیده شده و شئونات اسلامی- ایرانی در پوشش برخی شرکت کنندگان در مراسم آن هم در حضور رئیس جمهور رعایت نشده است.

هرچند در این مراسم، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد اسلامی وزیر راه مسکن و شهرسازی و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و تعداد دیگری از مسئولان دولتی رئیس جمهور را همراهی می‌کردند و در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی دولت برای آبادانی روستاها توضیح می دادند، سخنان روحانی و حواشی این مراسم اقدامات انجام شده و توضیحات وزیران را به حاشیه راند.

یک روز بعد از انتشار این اخبار و انتقاد برخی رسانه ها به پوشش بعضی زنان حاضر در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با صدور اطلاعیه ای، در خصوص پوشش نامناسب برخی میهمانان در مراسم دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی توضیح داد.

ریاست جمهوری: دعوت میهمانان با ما نبود، اما باز هم تذکر دادیم

در این اطلاعیه آمده است: در پی انعکاس برخی مطالب رسانه ای در خصوص پوشش نامناسب و حاشیه ساز تعداد معدودی از حاضران در همایش «ارائه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت های روستایی»، روابط عمومی ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «انتخاب و دعوت میهمانان همایش یاد شده، از سوی نهادهای صنفی و محلی مرتبط با موضوع برنامه انجام شده و دفتر و نهاد ریاست جمهوری در این مرحله نقشی نداشته است. در عین حال برگزارکنندگان همایش پیش و در حین اجلاس، به میهمانان همایش، در خصوص رعایت شئونات اسلامی و فرهنگی در حوزه پوشش، تذکر داده بودند.»

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری همچنین با تأکید بر اینکه «بیش از هزار نفر از روستائیان عزیز از سراسر کشور به این مراسم دعوت شده بودند که با پوشش‌های متنوع و گوناگون متناسب با فرهنگ خود در سالن همایش حضور داشتند»، افزوده است: بخشی از میهمانان برنامه از جامعه محترم اقلیت‌های مذهبی کشور و با تن‌پوش سنتی و محلی خود در مراسم حاضر شده بودند که قبل از آغاز برنامه به طبقه دوم سالن راهنمایی شدند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: با وجود همه این موارد، ضمن قدردانی از حساسیت دلسوزان نسبت به رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی و به ویژه حجاب اسلامی، مسأله به وجود آمده قابل اغماض نبوده و دستور پیگیری و برخورد با خاطیان صادر شده است.

با این توضیحات می توان این گونه گفت که باز هم ظواهر و پوشش نامناسب دردسرساز شده و به رغم اینکه در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی توضیحات زیادی از سوی رئیس جمهور و وزیران در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی و دولت های مختلف در جهت آبادانی روستاها داده شد، اما سخنان رئیس جمهور در خصوص «مذاکره» و همچنین حواشی مانند پوشش نامناسب همه این مسائل را به حاشیه برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۴۴
وای باز هم اسلام به خطر افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حجاب قانون قرآن و کشوره همه مسلمانان بخاطر قرآن و همه کسانی که در مرز ایران هستند ملزم به رعایتند .لطفن قانون و اسلام رو هم کاریکاتوری نکنید هم حجاب قانون قرآنه هم مبارزه با ظلم و فساد و دزدی ، هر چند مبارزه با فساد و ظلم اهمیتش بیشتره اما حجاب هم حکم قرآنه .لطفن توجیه اشتباه نفرمایید.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
فقط این موی خانم هاست که اسلام رو به خطر میندازه - اما اختلاس و دزدی نه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
باشه .تو درست میگی
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کجای قران قانون حجاب هست؟ غیر از دو ایه ای که اکثرا معنیشو نمیدونید و اجباری بودن حجاب برای همه مردم و ادیان دیگه در اون دو ایه به هیچ وجه نیومده استناد دیگه ای دارین؟بعد اگه ما مسلمانها بریم خارج به یک کشور مثلا مسیحی باید شئونات اونها رو رعایت کنیم که شما از ارمنیهای مسیحی کشورمون میخواین شئونات اسلامی رعایت کنن؟پس اگر سلبریتی رفت خارج حجاب برداشت و از شراب مقدس خورد دیگه نباید توبیخ بشه چون طبق شئونات اونجا رفتار کرده!!!دلایلتان سست و غیر قابل قبول و چون با فطرت حق جوی انسان سازگار نیست محکوم به شکست هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نزدیک انتخاباته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اینقدر فانون قانون نکنید بابا.هزار تا قانون دیگه هم هست که رعایت نمیشه چرا صدای کسی در نمیاد.قانون وظیفه دولت در تامین مسکن مناسب و اموزش و پرورش رلیگان تا پایان مقطع متوسطه هم هست.چرا اجرا نمیشه؟چرا توی اون قانون ها همش حواله به فردایی میدید که هیچ وقت نمیاد؟برای ثبت نام تو مدارس دولتی ببیند چه بلایی سر مردم در میارند و چه جقارت ها که به پدر و مادر ها تحمیل نمیکنند.بخاطر توهین هایی که برای ثبت نام بچم تو مدرسه دولتی مدیر اون مدرسه به همسرم کرد همسرم زار زار گریه میکرد.اخر سر به این نتیجه رسیدم که قسطی هم که شده بچم رو بنویسم غیر انتفاعی.
ناشناس
| Georgia |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خود کلمه حجاب از معنی و ظاهر اصلی اش فاصله گرفته حجاب سیاسی یا حزبی دردی را دوا نخواهد کرد فقط بین زنان جامعه اختلاف میاندازه
سلام بر همه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چرا در ترکیه اسلامی حجاب اجباری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خطاب به محین
یک چیزی انداختن تو زبانتان و دائم تکرار کنید
مگر نمی گیرند الان
اگر نگرفتند بیا اینجا بگو
چرا اینقدر ادای روشنفکری نما در می خواهید بیاورید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شما هنوز فرق بین کسی که الگو و سرشناس است با کسی که فرد عادی را نمی دونی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جناب 17:25 ترکیه یک کشور رسما لائیک هستش و به دین و حجاب بعنوان یک امر الهی نگاه نمیکنه در ریاست قبلی جمهوری حتی با حجاب مبارزه میکردند برو ببین توی سواحلش چه خبره
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نه عده ای که چیز قابل عرضه ای ندارند، خواستند به هنجارهای
این مردم دهن کجی کنند. خدایا به حق 200-300 هزار شهیدی که خون پاکشان برای رهایی این مردم از دست استکبار جهانی به زمین ریخته شد قسمت می دهیم اگر
این فرومایگان قابل هدایتند، هدایت و الا به زودی
زود زشتی اعمال آنها را با صورتهایی زشتی که از خجالت
مجبور به پوشاندن آن شوند، جبران فرما. اینها سزاوار جز این نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آقا یا خانم ۱۶:۴۴ : حجاب طبق حکم قرآن حکمی واجب و الزامی است که شما هم به این اشاره کرده اید (آیه 31 نور ){به فرض اینکه بگیم حرف شما درسته که اجبار دیگران به حجاب در آیه که حجاب را توضیح می دهد نیامده } اما در آیاتی که امر به معروف و نهی از منکر را بیان می کند حکم به الزام کردن برای رعایت همه معروف ها و برخورد با همه منکر ها ذکر شده (104 آل عمران ) و طبق خود قرآن حجاب هم از احکام واجب است ، پس اصل واجب شخصی بودن در سوره نور و الزام اجتماعی اون در آل عمران ذکر شده . الزام اجتماعی حجاب هم از کنار هم قرار دادن این دو آیه بدست میاد .اگر واقعن می خواهید به قرآن عمل کرده باشید همه قرآن را بخوانید.اما نسبت به برخورد با جرمی که در کشور دیگری انجام شده خارج از بحث است اما نسبت به اقلیتها اونها هم مانند مسلمانان در رعایت قانون مساوی اند هر چند شریعتشون متفاوت باشه... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
در زمان حکومت پیامبر و امیرالمومنین هم اینجوری نبود که حجاب برای همه اجباری باشه
همین الان در عربستان و بقیه کشورای اسلامی هم حجاب اجباری نیست
با توسری نمیشه روسری سر مردم کرد. یه روزی این همه سخت گیری باعث میشه اصل حجاب نابود بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بحث به خطر افتادن اسلام نیست ، اسلام به خطر نمی افتد چون حقیقتی مقتدر و ثابت است در عالم ، چیزی که با ادامه چنین روندهایی و قبح زدایی هایی به خطر می افتد زندگی جمعی ماست ،کافیه نگاه بکنیم به روندی که غرب در زدودن حیا از حدود صد سال پیش طی کرده و امروز المان های اخلاقی اونها در وضعیت فاجعه قرار داره آمارهای جهانی فحشا و خانواده رو در کشورهای غربی اقلن یه بررسی علمی بفرمایید ما منکر پیشرفت صنعتی اونها و عقب موندگی خودمون در زمینه پیشرفت های صنعتی نیستیم و اونو کتمان نمی کنیم همونطوری که کسی نمی تونه سقوط اخلاقی غرب رو کتمان کنه ، پس بهترین راه اینه که ضمن تلاش برای پیشرفت در زمینه اقتصاد و صنعتی و ... متوجه معایب و نقایص فرهنگی غرب هم باشیم تا چند سال دیگه فاجعه ای که اونها امروز باهاش روبرواند گریبان ما رو نگیره..البته قبول دارم که ما هم در برخی زمینه های اخلاقی شاخصمون مطلوب نیست اما باور کنید خیلی وضعیتمون از غرب بهتره.
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
همونطور که دین اجباری نیست سایر داستانهای دین هم اجباری توش نیست،یکی از حضرات فرموده بودن این قانونه کشوره نه عزیزم این قانون جمهوری اسلامیه که تاریخش رو به خوبی می دونیم "واژه یا روسری یا تو سری" از کی مد شد تو مملکت.متاسفانه این نوع اسلام شما فقط به چهار تا مو ضعف نشون میده و بقیه موارد رو متاسفانه به راحتی از کنارش می گذره،اگه با همه موارد اینطوری برخورد می کرد اصلا من بهش ایراد نمی گرفتم ولی معلومه اداره کردن کشور به این صورت معنیش چیه تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
در جواب به ناشناس 19:22
خود پیامبر هم همچین حکمی رو هیچوقت اجرا نکرد بعد شما نعوذ بالله از پیامبر هم دارید پیشی میگیرید... برده داری هم یک زمانی قانون بود و کنیز داری هم متداول... اینجور قوانین محکوم به فنا هستند دیر یا زود
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اگه ی روزی خدا روز قیامت ازم سوال کنه چرا امرم رو اطاعت نکردی
میگم‌چون اختلاس شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خطاب به ناشناس ۱۶:۴۴ اگه کسی یه ذره سواد دینی و انصاف داشته باشه میبینه که چندین آیه محکم حجاب در قرآن هست. بعلاوه علاوه بر اون چندین آیه مستندات دیگه ای مثل روایات یا شیوه زندگی و \حجاب مسلمانان در زمان پیامبر و ایمه هست که جای تردید برای کسی که بخواد بر مبنای اسلام عمل کنه نداره. اگه کسی بنای عمل به فطرت هم داشته باشه با مطالعه تاریخ پوشش مردم غیرمسلمان و سایر کشورها هم لباسهای پوشیده میبینه. دیگه آخه با یه سرچ ساده میشه دید که این عریان گرایی ها عمری بعد از رنسانس داره و در جهت برده داری زنان هست.
در مورد بحث قانون و سلبرییتی و ... سایر افاضاتتون باید بگم: قانون ایران که با رای مردم تصویب شده عمل به احکام اسلام و حجاب اجباری داره. برای غیر مسلمانان هم رعایت احترام و عمل به ظواهری مثل حجاب اجباریه. شما اگه کشوری بخوای بری که کشف حجاب توش قانون باشه باید به قانونش احترام بذاری (ولی همچین کشوری وجود نداره) وانگهی اگه شما بخوای به چنین کشوری بری (با علم به این قانون) در اصل مسلمانی شما تردیده.
درد مردم اینه که این به ظاهر سلبریتی ها از پول بیت المال و صدا وسیما توی ایران برای خودشون کیسه میدوزن ولی احترام حداقلی به قانون و فرهنگ این ممکلت رو توی خارج رعایت نمیکنن.
عریانی با فطرت انسان سازگار نیست اینو از ‍پوشش برگی غارنشینان هم میتونستی بفهمی عزیزم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
آی آقایی که نظرات من رو که منعکس نمیکنی
احتمالا مخالف دین و دیانتی والله پیگیری میکنم بدبخت فلک زده(اگرباغرض این کار روکردی)
جووووووووووووووووووووووووووونم به این مملکت که این چارتا تار موی زنان باوقارمون انقد مهمه .....
خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
يكي نيست بگه از فروش كشتي نفتكش همراه با بارش چه خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نمیدونم چه اصراری دارن مسئولان ما که از اندخم یککوچه بیرون نمیان؟! . یکبار برای همیشه تمامش کنید برود... اسلام خیلی بزرگتر از این حرفاست که با این چیزا ضربه بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
سلام اکه کسی می خواد واقعا از حجاب بیشتر بدونه:
http://iaug.ac.ir/files/ketab-ma-hejab.pdf
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اگر دزدیهای هم با همینقدر ریز بینی پی گیری میشد الان مملکت اینقدر بدبختی نداشت
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
سلام به همه
آی خندم میگیره
ازروزی که فرشته ها بپرسن فلانی مگر نمیدونستی حجاب امر خداست پس چرا......
طرف بگه اخه ی عده از بندهای بدت اختلاس میکردن
عجب دلیل محکمی...
دقیقا این کارها از سمت دولت و با برنامه ست

جهت منحرف کردن مردم از مشکلات اصلی ..گرانی ها

و تغییر تیتر رسانه ها ..برای مدتی هر چند کوتاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
افرین دقیقا همین است
رهبری هم چند روز قبل هشدار داده بود ولی الان از عمد دارند حیا زدایی می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
از طرف دولت با برنامه ریزی و هدفمند در جهت اشاعه و ترویج فرهنگ غرب و دور شدن از اسلام ناب محمدی (ص)
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
به نظر شورای نگهبان هم این را از قبل تشخیص نداده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اتفاقا برعکس این هنر دلواپسان که در شرایط بسیار سخت کشور بحث مو و پوشش را پیش بکشند و ذهن ها را منحرف کنند
پس فرق شما با طالبان چیه...چرا اینقدر افکار ونگاهتان کوچک شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ان وقت فرق تفکر خدایی با تفکر شیطانی شما چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
فرقي هم ندارند به جز اينكه ، اونها سني مذهب و اينها شيعه هستند
پیمان
| United States of America |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
چرا فکر می کنید هرکس به اخلاق و شرم و حیا اهمیت میده فکرش کوچیکه؟ شاید فکر شماها کوچیکه که دغدغه اینجور افراد رو درک نمی کنید
پوشش خوبی است
رنگ شاد
کاربران شبکه های اجتماعی انتقادی از پوشش نامناسب نداشتند فقط عکسها توی فضای مجازی مخصوصا رسانه ای که فیلتر هم هست منتشر شده
پوشش همه اقوام باید محترم باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
البته از دید من و شما. اما از دید اون دسته خاص و یا خودی های خاص خاص نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
در کشوری اسلامی پوشش هم باید اسلامی باشد آقای نامسلمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کسی ایرادی به پوشش نداشت بلکه به سرشان کار داشت که بی حجاب بودن
روحانی بایداستیضاح بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ساکت شو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مخالف روحانی و اصلاح طلبها هستم اما شما لطفا دهان بی موقعت را ببند
آقای روحانی با تنفیذ مقام رهبری اکنون دومین مقام کشور اسلامی هستند و احترامشان واجب
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کار دولت فقط حاشیه سازی بوده تاضعف های دولت دیده نشه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
روحانی مجری تفکرات پوسیده لیبرایسم بوده و هست ،اگر قرار هست محاکمه ای صورت بگیره افرادی باید مررد مواخذه قرار بگیرند که معاون و مشاوروو تئوریسین اصلاحات بودند
وامصیبتا،کفن پوشان کجا هستند، همه دستاورد 40 ساله به تاراج رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
درست میگی. البته بیشترش رفته کانادا
دیگه قراره روحانی باترامپ ملاقات کنه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
چه بهتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
غیر ممکنه ،جون گفت اگه بدانم آبادانی کشور با ملاقات حاصل میشه ملاقات می کنم ! اگه بخاطر منافع عراق و یمن و .....بود شاید ملاقات صورت می گرفت
باز هم گیر به پوشش با با مشکل کار جای دیگر هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
این گیر دادن به حجاب و این حرف ها فقط برای منافع برخی تو جاهای دیگه هستش.وگرنه هزار تا گناه بزرگتر هم داریم که همین بقولی ارزشی ها نفراول تو انجامش هستند.
تمام میهمانان که پوشش مناسب داشتند، آن عده قلیل هم جز روستاییان ارمنی بودند.
ولی وقتی یک قانون نادرست تصویب می کنید همیشه باید نگران رعایت نشدن آن باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مشکل ازقانون نیست،مشکل از سطح سوادسیاسی و اجتماعی افراد همه چیز دانی مثل شماست که خود را در هرموردی صاحب نظر میدانید
همه آنهایی که میگن پوشش این هموطنان مناسب نیست، یک سر تشریف ببرند به ترکیه، هیچکسی با دیگری کاری نداره، یکی پوشش چادر میخواد، دیگری روسری، دیگری بدون پوشش سر و صورت... والا متلک و چشم چرانی خیلی کمتر از ایران است.
پاسخ ها
کریمه
| Australia |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ترکیه فقط دولماباغچه LOL
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
برو ترکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
چرا ترکیه. تو خود تهران بسیار فراوانه حتی بدتر از ترکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اتفاق همه شون رفتن و دیدن میخوان مردم مارو دق بدن
باز هم اسلام به خطر افتاد!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
،دیگه این حرف ها نخ نما و قدیمی شده انشالله در آینده ای نزدیک بساط این ناهنجاری ها وساختارشکنی ها جمع خواهد شد
طرف اقلیت مذهبی بوده شئونات اسلامی رو رعایت کنه؟خدا عقل بده ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
به شما هم بده
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
یادم باشه به مکرون زنگ بزنم بهش بگم از ایران کسی اومد به زور می بری مهمونی شام به زور شراب باید به خوردش بدی بگی این هم شئونات ماست باید اطاعت کنی
اگر شخصی با دیدن این تصویر دچار مشکل خاصی!! بشه، خدا وکیلی باید به روانپزشک مراجعه کنه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ابتدا شما تشریف ببرید ببینید مشکلتان چیه
آقایان در مورد رنگ زمینه بنرها دخالت میکنند!! چطور این مطلب را توجیه میکنند؟
نشستن در این مجلس که دست خودتان بود !!! عذر بدتر از گناه !!! لابد اینجا هم دست شما را شورای نگهبان بسته بود !! ازکوزه همان تراود که در اوست.!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اره راست میگی،رئیس جمهور و هیات وزیران باید سالن رو ترک میکردن و مدعوین مینشستن کیک و ساندیس میخوردن!!فکر کردی همه مثل خودتون عاشق ساندیسن نه؟؟
حجاب را صادر کنید تا بعضی احمق های درجه یک در داخل کشور، با حجاب شوند.
وقتی دل های اینها از محبت غرب مملو است، غرب را باحجاب کنید تا اینها با تقلید کورکورانه با حجاب شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خخخخ خدایی دو سه دقیقه خندیدم فقط به این کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
فقط بگو تعرفه صادرات رو بیارن پایین ارزون بیفته ما که نابود شدیم حداقل واسه صادر کنندگان حجاب خوب بشه ما راضیم
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اول همسر بشار اسد را با حجاب کن بعد برو سراغ غرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خخخخخخخ!!! نه نمی فهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اقای تابناک شما که در قسمت کامنت ها نوشتید که از درج کامنتهای توهین امیز خودداری میکنید پس چرا پیام هایی از این دست رو درج میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آشنای 17:18 دمت گرم
همه مشکلات مملکت به پوشش زنان ختم میشود!
امان از دست این ایرادهای بنی اسرائیلی! یعنی لباسهای محلی هم دیگه شد پوشش نا مناسب.
ولمون کنید توروخدا
متاسفانه در این تصویر دیده میشه که گوش خانمها پیداست و از آنجایی که چشم آقایان به گوش خانمها آشنا میشه، این خوب نیست و حرام است. باید اعدام بشن و آقایانی که هم این تصویر رو دیدن باید شلاق بخورن. مشکلات مملکت رو اینجوری حل میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
همه رو اسکل کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شما هم که پاکترین انسان روی زمین
عمدا برای دولت حاشیه وهزینه می سازند.
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اشتباه میزنی، اینها حواشی هست که دولت منتخب برای فرار از ناکارآمدی خودشان ایجاد میکنند،،وضعیت اقتصادی بیانگرعمل دولته،نه این جلسات بی نتیجه ی نمایشی
سلام
از تفاوت رنگ قرمز و زرد صندلیها می توان گفت که عکسها در یک سالن گرفته نشده اند.
پوشش سنتی مملکت خودمونه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
و بسیار زیباست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
رفیق! اینایی که به این پوشش ایراد میگیرن، ایرانی نیستن .
شاید زمینی هم نباشن!
!!!! من میگم مریخین
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اینها فکر کنم از قعر بیابانهای عربستان با پیام وحی اومدن ایران
مردم در فكر نان شب هستند آنوقت شماها كارتان به جايي رسيده كه پوشش سنتي اقوام ايراني هم برايتان مشكل ساز شده است!!!!!!!!!!11
کجای پوشش نا مناسبه ؟؟
بابا رها کنین این تفکراتو!
حسن آقا خودش اصل حاشیه است. دیگه این بهانه ها خریدار ندارد دوست عزیز!!
پوشش ها خيلي هم مناسب بود. گير بي خودي مي دهند
نباید خود را گول بزنیم دستگاههای اداری و مرتبت با دولت خود مخالف حجاب هستندو همه این گونه موارد ناشی از آن است دارند یواش یواش جا انداختن در سایه خاموشی دستگاههای انظباتی و انتظامی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مرتبط درسته سعید جان
از اختلاس ها غافل نشیم

اینا همش حاشیه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
این هم شگرد کهنه ای است که تا بگویند حجاب بگوییم اختلاس؛در حالی که هر دو مهم هستند.
چطور یکمشت متحجر به خودشون اجازه میدن پوشش محلی و سنتی چند هزار ساله زن ایرانی رو زیر سوال ببرن؟؟؟ از نظر شما پوشش فقط ایزوگام کردن تمام زن هست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
قیر اندود نه ایزوگام!
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
باید از افغانستان برقع وارد کنن
خوب اینا پوشش محلی هستند دیگه. مگر همش نمیگن باید پوشش محلی را تبلیغ کنیم. !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
به نظر شما عفت و حیا تحجره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ناشناس عفت و حیا
ربطی به رفتارها و باورهای شما نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
از نظر شما ماری کوری و هزاران زن دیگر از این نوع بی عفت بوده اند!
بعضی یا روانی اند!! یا پلیدند!! اسیر این ملت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
بعضیا گیر دادند ، ملت که گیر نداده ، ملت که اصلاً این چیزها برایش مهم نیست .

مردم خواهان آزادیند ، خواهان اقتصادی شکوفا و تعامل و دوستی با دنیا هستند .

این مسئولان خودشون میبرن خودشون میدوزن . مردم هم که هیچی به هیچی
ی عده نون شبشون تواین چیزهاست!
اخطاری از جنس مذاکره
این دولت نه مذاکره اش مذاکره است و نه اخطارش اخطار....... حرف است و به قول قدیمی ها باد هواست.
مهمانان عزیز نگران نباشند شاید وضعیت بهتر شد...
باعث دردسر کی شد؟ کی اعتراض کرد؟ جز خودتان و کسانی که به این بهانه ها از مشکلات اساسی صحبت نمیکنید. وگرنه از مردم عادی کسی اصلا به این خبرها توجهی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
درود به شرفت . تازه مردم از این نوع پوشش ها که نشانی از فرهنگ غنی هزاران ساله ماست خوششون میاد .
برخی تا اسم رمز مذاکره با یانکی ها را میشنوند ، حالی به حالی میشوند و برای آمریکایی ها خوش رقصی میکنند. مگر حضرت امام در مسئله پوشش حجت را بر ما تمام نکرده اند؟!؟!؟! گویا مسئولین خواب هستند و هنوز از چرت برجامی بیدار نشده اند. با این تحرکات برخورد شود . قوه قضاییه ورود کند. ما اجازه نمیدهیم با خون شهدا بازی شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
موسوی جان برو یه چایی بخور.خونسرد باش.تو که اینقدر برای دو تار مو داغ میکنی اگر بدونی که چه بچاپ بچاپیه دیگه حتما سکته رو میزنی.روزنامه نخونی یه وقت که مستقیم میری سی سی یو
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اگه انقد بدت میاد از آمریکا چرا رفتی نشستی آمریکا؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
پیر جماران اگر بود تو یکی رو حتمن میداد تازیانه بزنن .نو مسلمانی؟ تازه انقلابی شدی؟ یا چشم درویش نداری و تو خلوت خودت همیشه حالی به حالی هستی ؟ پسر عمو حجاب دلت کجاست؟آبروی سادات نبر پسر خوب
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
من واقعا موندم این مسائل چه ربطی به خون شهدا داره. شهدا برا خاکشون، شرفشون مردمشون و .... جونشون را فدا کردن. و تا همیشه هم برا مردم عزیز هستند و کسی هم به خودش اجازه نمی ده کمترین بی حرمتی بهشون بشه. ولی این دلیل نمیشه که ما از خون شهدا سو استفاده کنیم. و به نام خون شهدا هر جور زور رو به ملت تحمیل کنیم.
دوست عزیز خیلی از این شهدایی که شما داری به اسمشون برا نون خودت سو استفاده می کنی از همین مردم محلی هستن که خودشون و خواهر مادرشون همین پوششرو دارن.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عمو.
توصیه می کنم این آهنگ جدید ابی رو با شعر یغما گلرویی گوش کنی
بیشتر عصبی شی ما هم بخندیم
نظر ملت واقعی ایران که حداقل 80درصد جامعه است= نه به حجاب اجباری
اگر منظورتان دلواپسان تریبون به دست هستش که اونا ملت 5میلیونی هستند مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شما غلط کرده ای آمار نادرست میدی. تابناک واقعا خجالت اوره چنین نظریاتی رو منتشر می کنی
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
منظورت همان چهار درصدي هاي قاليباف است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ایرونی جون ؛ کامنت شما نظر بنده هم هست .
ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
غلط را شما میکنی با نوع ادبیاتت از مثبت و منفی ها معلومه شما ها چند درصد جامعه هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
ناشناس 19:11 شما از همان آتش به اختبار های بی اختیار هستی.
وا اسلاما
کلا" در حال حاضر در کشور یک مشکل بسیار بغرنج و پیچیده ای بنام حجاب وجود دارد که بعید میدانم به این راحتی حل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چهل ساله حجاب رو تبلیغ میکنن که ظاهراً نتیجه عکس داشته .

انسان از هر چیزی که منع شود نسبت به آن حریص تر خواهد شد .

دخالت در پوشش مردم اوج دخالت و بدبختی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نتیجه عکس را در شعارهای مسوولان ببین
در ضمن اینقدر در توهم هستی که فکر می کنی منع کردن باعث
ان وقت حریص در رقابت برای بیرون انداختن ها چی هست؟حریص ان می شود؟
چند کلاس درس خوندی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خطاب به ناشناس 1639

یکی از بزرگان دین میفرماید ؛

الناس حریص علی ما منع

مردم نسبت به آنچه منع شده اند حریص میباشند .

عزیزم ؛ شما کاری به سواد بنده نداشته باشید . آیا این همه نهادهای مذهبی و انقلابی که دم از حجاب و عفت میزنند و امر به معروف و نهی از منکر میکنند ، تا حالا موفق بوده اند ؟

جواب ؛ خیر

زیرا وقتی آدمی با زور و قدرت از کاری (هر چند معقول) منع میشود ، طبیعت و خوی انسانی برای مقابله با اون قیام میکند ، بنابراین راست میگویند که انسان از هر چیز که منع شود نسبت به آن چیز حریص میگردد .

التماس تفکر
مگه چه مشکلی داره پوشش مهمانها؟/ کلا همه ی مشکلات شده دو تار موی زنان....
نتیجه دخالت تو مسایل خصوص مردم ، نتیجه اش میشه اقتصاد ویران، آیند ه ای تاریک ، مملکتی رو هوا . یعنی شما از مملکت داری فقط دنبال ایجاد پوشش به میل خود بودید که اون هم ازش برنیومدید!
بنظر منكه خيلي هم پوششون خوبه هركي بدش مياد چشاشو درويش كنه
اتفاقا" پوشش بسیار مناسب و جالب و قشنگیه بیشتر اقوام ایرانی طی هزاران سال پیش تا کنون پوششهای اینگونه داشته اند بنابر این بکار بردن واژه نامناسب اصلا" مناسب فرهنگ کهن ایران زمین نیست
دعوت شدگان توسط شما نبوده فرضا قبول ولي چرا مديريت نكرديد ؟؟؟
چرا به مسئولين برگزاري تذكر نداديد ؟؟؟؟
انقد بهانه نياوريد ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آقای حسام خان ؛ این نوع پوشش جزوی از فرهنگ این اقوام عزیز است ، به شما چه آخه ؟

قرار نیست همه مردم با نظر و خواست شما لباس بپوشند ، این چه بدبختیه که شماها به اون دچار شدید ؟

اگه مسلمانید و به حجاب معتقد هستید ، کافیه خودتان و خانواده تان رعایت کنید ، به بقیه چکار دارید آخه ؟ خستمون کردید بخدا
فقط مسئله حجاب قابل اغماض نیست بقیه مسائل قابل اغماضند
كشورهاي پيشرفته و بزرگ دنيا در حال فتح و پيداكردن حيات در كرات ديگر هستند ما مونديم سر زلف و تارموي مردم
به جای پرداختن به حاشیه به متن بپردازید. خسته شدیم از حاشیه.
خانه از پای بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است.
خوبه خدا زنان رو آفرید که درباره اش حرف بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اگر خداوند حکیم، زنان و آمریکا رو خلق نمی کرد، این ها چه می کردند و چه می گفتند؟!!!!
چقدر پوششان زیبا و متین است.زیباترین پوشش ممکن
بخاطر حساسیت زیاد این موضوع در کشور ما
از جمله اتفاقی که در برج میلاد برای شهردار سابق افتاد،
بعید نیست تخریب کنندگان دولت از عمد این کار رو کرده باشند
بابا برین کوزه تون را فوت کنید کمر مردم زیر بار گرانی و تورم و دزدی مسئولان شکسته اون وقت مانده اید برای پوشش چند خانم البته بر همگان روشنه که مطرح نمودن این موارد پیش پا افتاده به حاشیه راندن هزاران مشکل و مسائلی است که مردم با آن مواجهند
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
هدف انها همین است که گرانی کمرشکن و فساد واختلاس را با ایرادهای این چنینی به حاشیه ببرند.و طرح پوشش و حجاب از توجه به اختلاس و گرانی و وو بکاهد
پوشش در فرهنگ ها ی درون حوزه تمدنی ایران تعاریف و سبک های مختلف دارد. تعریف یکسان در باب حجاب برای همه اشتباه است و اصولا تذکر نهاد ریاست جمهوری اشتباه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خخخخه
!!!!چند کلام از فلاسفه قرن
تنوع در خود حجاب بررسی می شود نه در بی حجابی
مسئولین توان حل هیچ مشکلی رو در مملکت ندارند و فقط با مطرح نموده طرح حجاب اجباری زنان سعی در بازی دادن ومشغول نمودن مردم دارند
آخ آخ
اسلام به خطر افتاد!
مذاکره ای که به نفع مردم باشه چرا باید مقبول عده ای خاص نباشه؟؟!! ابن نشون میده مردم برای این عده خاص پشیزی ارزش ندارند و قدرت و ثروت خود را از بدبختی مردم بدست میارن.
بابا شما به پوشش مردم چکار دارید ؟ این پوشش جزو فرهنگ اقوام ایرانیست .... نکنه میخواهید فرهنگ های هزاران ساله رو هم تغییر بدید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اول سطح و درکت را روی متن بالا ببر که ایراد به چی گرفتند بعد بحرف
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اگر می توانستمد فرهنگ هزاران ساله را تغییر میدادند،تا حالا نتوانستند و دیگر هم نخواهند توانست فرهنگ غنی ایرانی را عوض کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ناشناس 1629

فکر کنم شما اصلاً نفهمیدید موضوع چیه ؟ یه بار متن بخون عزیزم ، بعد بیا ایراد بگیر .
بس کنید بابا قرآن گفته لا اکراه فی الدین، چه برسه به حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
من هم می ایم تو را می کشم چون لا اکراه فی الدین
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دادا حالت خوب نی ها!!!! کیو می خوای بکشی؟ یه نفس عمیق بکش بعد یه دم نوش آرام بخش بخور بعد بیا کامنت بنویس.

داریم مث یه ملت متمدن نظر میدیم، نظر بقیه رو هم می خونیم. قرار نیست چون با نظر کسی مخالفی بزنی بکشیش!.

حالا اگه با این بنده خدایی که نظر داده مناظره رودرو میکردی و ایشون نظرشون رو می گفت که شما باهاش موافق نبودی، جدی می زدی می کشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
ناشناس 16:30 شما دین را برابر با جنایت گرفته ای؟ حتما در بیمارستان روانی بستری شو خیلی فوری
یه عده از جمله کیهان چیا از صبح که پا میشن از ملت استنطاق می کنن چرا چپ رفتین چرا پایین نگاه کردین چرا مذاکره می کنین چرا موسیقی؟ چرا روحانی اینجوری چرا ظریف اونجوری همه فقط باید وایستیم ببینیم تعیین تکلیف کردنمون چیه انگاری ملت خودشون عقل ندارن خوب وبد ازهم تشخیص بدن
عکس اول به نظر مال این مراسم نیست زیرا مبلمان آن با بقیق عکسها فرق دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نکته ظریقی بود .
پوشش ما همینه شما عشایر رو از نزدیک ببینید زنان صبور زحمتکش و باوقارشونو برید ذهن مسموم خودتونو درست کنید
ضمن احترام به افرادی که عقاید متفاوت دارند و پوشش کامل را می پسندند، بسیاری از مردان و زنان ایرانی هیچ مشکلی با ازادی پوشش ندارند. بیشتر مردم ایران از این تفکرات بسته خسته هستند.
به این قشنگی. مشکلش چیه بجز ذهنهای مریض بعضی ....
خب لباس محلی ایرانی ها همینه. ببخشید که قبل از اسلام ، ایران وجود داشته و لباس های سنتی مردم متفاوت با ارزشهای والای انقلاب اسلامیه.
باید به پوشش گیر بدهند که ذهن ها به حاشیه رانده شود تا اختلاس ها و رانت و فساد کم رنگ شود،و البته تعداد اندکی هم هستند که به زمین و زمان گیر میدهند و محدوده فکری ایشان همین اندازه است.
تا زمانی که در بند پوششید ایران درست نخواهد شد. روحانی به جای مذاکره با ترامپ باید با کسانی مذاکره کند که هنوز در تنها کشور جهان مردم اختیار لباس خود را ندارند. اگر این مسئله حل شود سیل توریست ها به ایران راه می افتد و می توانید جلوی ترامپ و هر زور گویی را بگیرید.
*، موجی از انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت. منتقدین معتقدند مراسم ارائه دستاوردهای دولت به حاشیه کشیده شده و شئونات اسلامی- ایرانی در پوشش برخی شرکت کنندگان در مراسم آن هم در حضور رئیس جمهور رعایت نشده است.*
تابناک بر اساس همین کامنتهای بالا اکثریت طرف ازادی حجاب هستند بابا اطلاع رسانی بنما
در همین جلسه آقایون بدون ریش و استین کوتاه هم وجود دارند. اینها هم فعل حرام است.اینکه احکام اسلامی فقط در مورد پوشش و ظاهر زنان تبدیل به قانون شده قابل درک نیست. اگر مبنای قوانین بر پایه دین اسلامه نمیشه که فقط برای قشر خاصی از جامعه قانون وضع کرد. اگر ریش مردان اجباری شود و افراد بدون ریش توسط گشت ارشاد تنبیه شوند، آنگاه خانمها هم به راحتی قوانین حجاب را میپذیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
لطفا در مورد حرمت ریش و آستین کوتاه تحقیق بفرما
ببینید من و دست کم بسیاری از همکارانم در یک اداره دولتی که از گزینش های مسخره امثال شما رد شدیم می بینم هیچ هیچ هیچ اعتقادی به باورها و شیوه های شما نداریم که نداریم که نداریم.... این تازه ماییم ...ول کنید دیگه چند صباح راحتمون بذارید...
وای وای وای !
فردا سیگار بکشید سینما هم برید دیگه!
ول کن حجاب زن ها را مراقب بيت المال باش كه ٧٠٠ ميليارد دلارش زمان دكتر به فنا رفت .
فقط ذهن های مریض و آدما روانی به این پوشش اصیل ایرانی میتونن گله کنن
پوشش زیبا و اصیل ایرانی
حتی الامکان بایستی در چنین محافلی قوانین بیشتر رعایت شود وآنهایی که رعایت نمی کنند باید برخورد شود فرق نمی کند موضوع فساد باشد یا رعایت حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
منفی هاتو بشمار باباااا
چرا به نحوه لباس پوشیدن مردم احترام نمی گذاریم؟! کی می توانیم این نقص فرهنگی را برطرف کنیم؟؟! احترام به عقاید، فرهنگها، سنن، افکار و ... در ضمن تابناک تو خودت هم مشکل داری که داری این مسائل را بولد می کنی
تو عربستان به اون عظمت هم حجاب اجباری نیست ( به جز شهرهای مکه و مدینه که البته ورود غیر مسلمان هم ممنوع هست
وا اسلاما وا مصیبتا اسلام از دست رفت ای آقایروحانی من اعلام خطر میکنم
این پوشش ها که از مناسب هم مناسب تر بودند.
من فهمیدم هر کی خیلی حجاب حجاب میکنه یه جورایی وصل به جایی هستش.چندتا تو فامیل داریم همینطوری ماشالله نمیدونم چطوری یهو میلیاردر شدند.الان هم همچنان از قانون و از این حرف ها میزنند ولی هوای ترک دیار به سرشون زده و میخوان مملکتی که برای ما درست کردند رو رها کنند برن خارج رو هم با حجاب کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عکس اول به نظر مال این مراسم نیست زیرا مبلمان آن با بقیق عکسها فرق دارد
بالاخره ما یه کشور جهان سومی هستیم بهتر بود پوشش و حجاب مناسبتری انتخاب میشد
مردم باید به مسایل حاشیه ایی سرگرم بشن تا گرونی! مشکلات! دزد ی ها! اختلاس ها! و... را کمتر بهش فک کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
مسیله پوشش حاشیه ای نیست .اتفاقا خوبه حکومت بفهمه که ملت حجاب نمی خواهند بلکه پوشش دلخواه خود را مایلند به تن کنند.
به نظر میاد ارتش سایبری عربستان داره تو سایت تابناک ایفای نقش میکنه . این همه کامنت در مخالفت با حجاب قطعا متعلق به ایرانیانی نیست که از هزاران سال پیش با حیا و عفت بوده‌اند . زن ایرانی همواره زنی مستور و پایبند به خانواده بوده و نه زنی بلهوس و بیرون ریز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آقا یک منفی خدمت شما
نظرتو واسه خودت نگه دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اشتباه میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دایی جان ناپلئونت رو ببر پارک بگردونش.حالت بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اتفاقا سعودی و صهیونیست دوست دارن زنان ایرانی مثل زنان خودشون قیافشون معلوم نباشه که تا میتونن عکس بگیرن و از عقب افتادگی ایران حرف بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حیا چه ربطی به حجاب دارد

مفت خوری بی حیایی است
ظلم به دیگران بی حیایی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ادم وحشت می کنه از این نظرات ، واقعا جامعه ما اینقدر بی غیرت شده . خوشبحال مردها
لطفاعتراض به عدم رعایت شئونات و ارزش های اسلامی را از وجود فساد و حق کشی و بالا کشیدن بیت المال و ضایع شدن حقوق اولیه میلیون ها ایرانی شروع کیند. می بینید که مردم چطور عدم رعایت حجاب اسلامی و حتی در مواردی کشف حجاب را تحمل می کنند. چرا که درد اصلی این مملکت گرانی و فساد است و بس. و نه عریان شدن دوتار کمتر و یا بیشتر موی زنان.
فکر کنم عکسی که گذاشتید و بچه نوزاد بغل کرده، تو خونه اش به بچه اش شیر داده و گناه کرده! دست بردار عامو! چرا اینقدر کچ فهمید!
چند در صد از مسلمانان با دیدن چند تا موی سر یک زن تحریک میشوند . آیا این همه مرد مسلمان هر روز در ماهواره ها موهای هزاران زن رو می بینند . تحریک میشوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
جامعه ما انقدر افسار گریخته شده که دیگه برای بعضی انسان های بوالهوس پوشش و غیر پوشیده هیچ فرقی ندارن . تو رو خدا واقعیت رو ببینین بعد نظر بدین
موجی از انتقاد !!!
پوشش اصلا و ابدا مشکلی نداشت . حجاب فقط چادر نیست به والله
عجب توهمی داره این آقای(یا خانم)ایرونی،نظر خودش را نظر 80% ایرانی میبینه.
بابا سایتهای نظر سنجی ادا در میارن بزرگوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
از توهم گذشته
با احترام به ایران و خاکم و به اسلام بنده هم مخالف حجاب اجباری هستم . با اینکار فقط بیشتر و بیشتر مردم رو ناراحت و اذیت میکنیم
تعدادی عکاس و دوربین میرن تو جلسات مخصوصاً برای شکار همین صحنه‌ها!!! مرحبا به این اخلاق حسنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
نه داداش، این نشان از تیز بینی و موشکافی عکاسان هستش که به همه زوایاگوشه‌ها و زوایا توجه دارند
خاک عالم تو سرمون شد دیدید!!!
شما وقتی حجاب در زنان کشورهای اسلامی مثل مالزی ، اندونزی ، تاجیکستان میبینید پس معلومه مدل حجاب اجباریه ما درست نیست و کارایی نداره و با زور هم نمیشه تحمیل کرد
شاید بسیاری از کامنت ها را پیر و پاتال های منافقین گذاشته اند.
آقا یکباربرای همیشه این حضرات مسوولین توضیح بدن که بچه هاشون توکشورهای احنبی باچه پوششی زندگی میکنن
این بد حجابی شاید تنها دست آورد دولت روحانی نباشد!
با تشکر از همه دل سوزان دولت باز هم به هنجار شکنی ادامه می دهد!
والا اونی که ما دیدیم بی حجابی نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
حتما به چشم پزشک مراجعه کنید . . تابناک جان شما راحت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
دوست عزیز به جای اینکه ایشان را به چشم پزشک راهنمایی کنید خودتان سری به مراکز مشاوره بزنید. بینایی شدید و قدرت زوم بالا در مورد جزئیات ظاهری جنس مخالف نوعی اختلال است که البته قابل کنترل و درمانه خجالت هم نداره. لطف بزرگی به خودت و امنیت جامعه میکنید. امیدوارم توصیه بنده را جدی بگیرید
چرا قبول نمیکنیم مدل حجابی که ما ترویج مبکنیم بروز نیست و مورد استقبال جامعه نیست . مدل کشورهای اسلامی مثل مالزی و اندونری باید مورد توجه قرار بگیره
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
مالزی و اندونزی بی بندوباری موج می زند متاسفانه روابط غیر قانونی آنجا آزاد است
ده سال دیگه اینا برامون خاطره میشه میخندیم. ویدئو رو که یادتونه!!!!!!؟؟؟؟؟
کسائی که می گویند حجاب قانون است آیا صبح که از منزل خارج می شوند تا شب که بر می گردند در حال تذکر و امر به معروف و نهی از منکر بد حجابان هستند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینجور مراسمات با این مدعوین خاص برنامه ریزی شده.وگرنه کسی اینجور لباس نمی پوشه و برود یک مراسم دولتی .مگر میخواست برود عروسی. میخواهند مردم را بجان هم بیندازند تا مشکلات اصلی فراموش شود.
ب جان خودم این دفعه دیگه اسلام در خطر است. همه اون اسلام در خطر های قبلی موچ (آزمایشی) بود. این یکی دیگه راست راستکی ه . در خطر است
جالبه عكس زنهاي مردم را در تمام دنيا منتشر مي‌كنند و بعد مي‌گويند اينها حجابشان كامل نبود اين كار كه بدتر از بي حجابيه چه رسد به بد حجابي
بدبختها شمارا به چشم چرانی وزنانتان را به آرایش و خودنمایی تشویق میکنند تا نفهمید آقا زادها وخانم زادها و برادران بعضی مسولین چگونه بانکها را چپاول میکنند شما غافلین به دفاع از حقوق کشتن سگها تشویق میکنند ولی سالانه چند صد نفر باضدو بند خود روسازها ارابه مرگ مثل پراید می‌سازند وراهی قبرستان میکنند
يكي نيست بگه از فروش كشتي نفتكش همراه با بارش چه خبر
این خانمهاییکه باصطلاح منتقدین بدحجاب هستن در واقع همین تیپی هستن در این سن و سال بکسی چه مربوط.؟
١-حجاب تنها در ايران،عربستان،استان آچه در اندونزى و ادارات گامبيا اجبارى است.
٢-تصورش را ميكرديد ورود زنان به ورزشگاه مجاز شود؟
نتيجه گيرى با خودتان
وا اسلاما....واقرآنا.....پاشین کفن بپوشین بیایین کف خیابون .....از اسلام فقط حجاب مهمه ...فقط ظاهر مهمه...فقط تظاهر مهمه...بزرگ ترین مفسدین اقتصادی ظاهر مذهبی دارند....
نزول خور ها صف اول می شینند....
بابا کلی در برگزاری مراسم پیشرفت کردیم پیشرفته شدیم
تحقیر کنونی آمریکا به علت عدم رعایت اصول بنیادی است در انسان هم اگر به آنچه اصول بنیادی اعتقادی است عمل نکند تحقیر خواهد شد
کسی مدعی است مسلمان و شیعه است در کجای اعتقاد شیعه سر باز مورد قبول واقع شده چطور میتوان ادعای اسلام وشیعه داشت و بعد بر خلاف اصول آن پوشش داشت رفتار داشت مثلا همین پوشش در مراسم یا اختلاس و دزدی برخی مسئولین مدعی اسلام و شیعه
بخدا اینها به زبان و برای نفاق مدعی اسلام و شیعه هستند
کار بسیار خوبی کردند
اگه قانون قرآن چرا فقط تو ایران اجباریه فقط ما مسلمونیم با قبول این بازهم نمیشه برای توریستها یا ادیان دیگه در ایران اجبار کرد مثل اینه که یه ایرانی که بره خارج به اجبار بگن کراوات بزن یا حجابتو بردار
قانون قانونه و برای همه لازم الاجرا ، همونطور که در برخی از کشورها حجاب ممنوع است در ایران به حکم قانون اساسی، قران و شرع حجاب باید رعایت شود و اختیار و انتخاب در اینجا جایگاهی ندارد . علاوه بر دین پر افتخار اسلام با گشتی در نیاکان ایران زمین می بیینم اونها هم به رعایت حجاب و عفت تاکید داشتند و شواهد اون با گشتی کوتاه در تاریخ بسیار دیده میشه ، متاسفانه اگر کانون خانواده و عفت و پاکدامنی مورد آسیب قرار بگیره دیگه چیزی برای افتخار و بقای باعزت نخواهیم داشت و همگی مستقیم یا غیر مستقیم آسیب جدی خواهیم دید .
مشخصا سه چهار نفر به صورت هدفمند چینش شدن،والا کلیت مسئله مشکل ندارن(از نگاه من)زیاد حساس نباشید اسلام از تسلیم در برابر امر خداست.. کسی که اعتقاد نداره در سرزمین اسلام آزاد است زندگی کند بهتر است (من) به چیزی که اعتقاد داریم عمل کنم.مطمئن باشید هیچ مشکلی با موی باز چند نفر اتفاق نمی افتدمهم این است که منش و رفتار اعتدالی و منصفانه داشته باشیم.

جامعه و پوشش زنان برآمده از نگاه مرد به زن است(زن و مرد در قدیم الایام عاشق ومعشوق هستند پس کاری می کنند که جلب توجه کنند) تا نگاه مرد عوض نشود پوشش زنان به این صورت خواهد بود...... من در عجبم که آشوبی در ذهن مردان است.!!!!!
حتا در افغانستان فلک زده و در بین عراقیها هم مثل اینجا به چند تا موی زنان گیر نمیدهند...
چه راحت مردم ما را بر سر حجاب اجباری، ورود زنان برای دیدن ورزشهای مردان، دوچرخه سواری و موتورسواری زنان، کنسرتهای خیابانی و امثال اینها به مجادله می کشند. کاش مردم ما هوشیارتر باشند و پی به غرض افراد مریض ببرند. در طول تاریخ این مسایل موافق و مخالف داشته است اما وقتی منجر به مجادله های همگانی می شود یعنی برنامه ای مخفی و درازمدت در پیش است که می تواند تحجر فکری در سطح ظواهر دنیوی باشد و این یک فاجعه عظیم اجتماعی است. این، یعنی علم، ایمان، فرهنگ، تمدن، هنر و امثالهم باید فدای ظاهرسازی ها شوند. هوشیارتر باشیم.
در عجبم که همه به بخش خالی لیوان توجه کرده اند. درحالیکه توی این مراسم اکثراً با حجاب مد نظر و موقر هستند. همیشه هستند کسانی که متفاوت از عموم باشند. چرا اینقدر این بخشهای خالی رو تو بوق و کرنا می کنید. بخش پر لیوان را ببینید و مثبت نگری را تقویت کنید تا جاذبه ها را افزایش دهید.
همه مسایل مهم کنار گذاشتیم و به حجاب حساس شدیم
خیلی از قوانین تو ایران اجرا نمیشه
قابل توجه کسایی که می فرمایند حجاب اجباره ، توی هیچ مملکتی تو دنیا به غیر از ایران و عربستان حجاب اجباری نیست،و امروز باید دید که سطح آزادی زنان و دسترسی برابر هم هیچ جای دنیا بدتر از این دو تا کشور نیست
شرمتان باد
خانمها دقت کنید : نمیدونم چه گناهی ما زنها کردیم همیشه در هر شرایطی نوک پیکان ماییم .............وقتی خودمون قدر خودمونو نمیدونیم از بقیه چه انتظاری داریم .
فکر کنید اگه مسئله حجاب در کشور یک شبه حل میشد و تمام زنان این کشور از روز بعد با چادر و پوشیه زبانم لال زبانم لال در اماکن عمومی ظاهر میشدند(چون که خانمها باید در خانه بمانند و فقط وظیفه خانه داری و تولید بچه را انجام دهند) بعد رگ غیرت آقایون نسبت به اختلاس ها و حیف و میل اموال عمومی و از بین بردن محیط زیست عکس العملی نشان میداد؟
دوران بحث و جدلهای الکی گذشته .با ساده ترین روش ممکن میتوان جواب گرفت و اون چیزی نیست جز رفراندوم .
اگر مردم حجاب خواستن رای بدهند بقیه هم تمکین کنند در غیر اینصورت رای با اکثریت است .تعارفی ندارد هرچه اکثریت بگویند.
بهترین راه همین است .پالبته اگر یک عده نگویند مردم صلاح خود رامیدانند و ما میخواهم اخرت مردم را بسازیم و آنها را به بهشت ببریم
با سلام؛
واقعاً این چند تصاویر از همان مراسم هستش، آخه سوتی در حد... یکی نیست به این صندلی ها قرمز و چوبی و چرمی زردرنگ تفاوت را تشخیص بده
واقعاً؟؟؟
تو این عکس جیزی وجود ندارد که ...(چندتا خانم با لباس سنتی کاش همه خانمها تو ایران همچین لباسی می پوشیدند ) .
اگه به پوشش نامناسب خیلی حساسید عکسای بچه ها دختر پسرا مقامات ....که تو خارج یا همین ایران عزیز خودمان هستندتوجه کنید و منتشر کنید -
اون افرادی که میگن حجاب در قران اجبار است برن یک بار دیگه قران را درست بخونند
ما تو مملکت اسلامی زندگی میکنیم هم با فسادمالی هم فساداخلاقی هم بی حجابی. باید مبارزه شود. نمیگم حتما چادر بپوشیم ولی بدحجابی نپوشیم حجاب درحدمتعارف. والله بعضی از ماخانمها جوری بی حجابیم که من یه فروشنده پوشاکی زنان هستم خودم خجالت میکشم بحث تار مو نیست. جامعه اسلامی الگو یمان حضرت زهرا باید باشد.
حجاب اصلاتوقران نیست پس چرایهودیهای مذهبی خانوماشون بایدپوشیده باشن ؟چراراهبه های مسیحی حجاب دارن؟چراحضرت مریم حجاب داره .چراتوکتاب تورات گفته شده مردهابایدریش داشته باشن .چراخودمون وگول بزنیم همه ادیان الهی حجاب دارن
فکر شکم ملت باشید نه حجاب مردم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل