بازدید 11413
۵
فوری

انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد

محمد حسن انصاری‌فرد که گزینه جانشینی ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس است امروز (سه‌شنبه) در این باشگاه حضور پیدا کرد. قرار است انصاری‌فرد در جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه رسما به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شود. گفته می‌شود وزیر ورزش هم موافق این موضوع است.
کد خبر: ۹۲۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 27 August 2019

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی ایرج عرب، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های راه آهن و پرسپولیس را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از آنکه ایرج عرب از مسئولیت اش در باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و وزیر ورزش و جوانان هم صبح امروز سه شنبه رسما استعفای او را تایید کرد، قرار است بزودی و شاید همین امروز جانشین وی انتخاب و معرفی شود.

در هفته‌های گذشته که بحث استعفای ایرج عرب مطرح شده بود، گزینه‌های زیادی رایزنی برای حضور در باشگاه پرسپولیس را با وزارت ورزش و اعضای هیات مدیره آغاز کردند و جلساتی هم در این زمینه برگزار شد، اما در نهایت مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد. 

انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد

در این مدت از حمیدرضا گرشاسبی، رضا درویش، علی رغبتی، مهدی محمد نبی و ... به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام برده شد، اما در نهایت اعضای هیات مدیره محمدحسن انصاریفرد را به عنوان گزینه خود انتخاب کردند. انصاریفرد که بازیکن پیشین پرسپولیس است، یک دوره مدیرعاملی این باشگاه را برعهده داشت و در مقطعی هم مدیرعامل باشگاه راه آهن بود. اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جانشین عرب به توافق رسیده اند و قرار است در صورت تایید وزارت ورزش محمدحسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

به عنوان آخرین خبر گفته می شود، محمد حسن انصاری‌فرد که گزینه اصلی جانشینی ایرج عرب در پرسپولیس است، صبح امروز (سه‌شنبه) در این باشگاه حضور پیدا کرد. قرار است انصاری‌فرد در جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه رسما به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شود. گفته می‌شود وزیر ورزش هم موافق این موضوع است.

انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دوران رکود پرسپولیس شروع شد
تو فوتبال ایران قحط الرجاله. همیشه باید شاهد حضور آدم های تکراری باشیم. حتی آدم هایی که امتحانشون رو خیلی بد پس دادن!
هیچی باز میخوان پرسپولیس و ببرن تودحاشیه و رده سوم چهارم جدول
آزموده را آزمودن خطاست..شب میره شب میاد
استقلال چی؟؟؟؟؟؟هنوز معاون نداره بعد مدیرعاملشم برکنار کردن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر