بازدید 4228
گزارش

۳۶ساعت تا پایان مهلت نقل‌وانتقالات؛ نگاه‌ها به این ۸ ستاره!

امید ابراهیمی دیگر بازیکنی است که بعد از فسخ با با الاهلی، تیم جدیدش را معرفی نکرده و باشگا‌ه‌ها در تلاش برای خرید او هستند. بازیکنی که در صورت بازگشت به لیگ برتر، عنوان مهم‌ترین نقل‌وانتقال فصل را به خودش اختصاص خواهد داد.هنوز روزبه چشمی تیم فصل بعدش را انتخاب کرده
کد خبر: ۹۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 27 August 2019

بازیکنان فقط تا ساعت ۲۴ فرداشب فرصت دارند از باشگاهی به باشگاه دیگر منتقل شوند. بعد از زمان تعیین شده، فقط بازیکنان آزاد اجازه ثبت قرارداد دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، ساعت ۲۴ فرداشب، پایان مهلت نقل‌وانتقالات لیگ نوزدهم است. بازیکنانی که تا زمان تعیین شده فسخ نکنند، اجازه جابجایی به باشگاه دیگری را ندارند و هر باشگاه اجازه قرارداد با ۳ بازیکن آزاد را دارد. در حال حاضر چند بازیکن آزاد نامی در بیرون گود مانده‌اند.

دو مدافع فصل قبل استقلال، مطرح‌ترین بازیکنان آزاد لیگ هستند. هنوز روزبه چشمی تیم فصل بعدش را انتخاب کرده و شنیده شده از چند باشگاه ایرانی پیشنهاد هم دارد، ولی در تلاش است که لژیونر شود. پژمان منتظری که در دو راهی حضور در حاشیه خلیج فارس یا خداحافظی از فوتبال قرار داشت، هنوز تصمیم‌اش را قطعی نکرده است.

محسن فروزان دروازه‌بان پرحاشیه فصل گذشته تراکتور هم نتوانسته با تیمی قرارداد ببندد. رضا شربتی دیگر بازیکن تراکتور هم بعد از خرید میثم تیموری، جایی در این تیم نداشت و در حال بررسی پیشنهادات جدیدش است. امید سینگ وینگر فصل گذشته نساجی نیز بعد از جدایی از این تیم، نتوانسته با تیمی قرارداد ببندد. دو بازیکن فصل قبل فولاد هم بدون تیم مانده‌اند؛ سیامک کوروشی و آرش افشین. همچنین وضعیت خالد شفیعی نیز مبهم است و باید زودتر تکلیف‌اش را مشخص کند.

۳۶ساعت تا پایان مهلت نقل‌وانتقالات؛ نگاه‌ها به این ۸ ستاره!

امید ابراهیمی دیگر بازیکنی است که بعد از فسخ با با الاهلی، تیم جدیدش را معرفی نکرده و باشگا‌ه‌ها در تلاش برای خرید او هستند. بازیکنی که در صورت بازگشت به لیگ برتر، عنوان مهم‌ترین نقل‌وانتقال فصل را به خودش اختصاص خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر