بازدید 3324
تاج خبر داد:

احتمال ابطال مجوز استقلال و پرسپولیس و حذف ازآسیا

کد خبر: ۹۲۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 27 August 2019

رییس فدراسیون فوتبال درباره تمام شدن مهلت تحویل مدارک به کنفدراسیون آسیا تا روز شنبه و خطر حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در این باره تصریح کرد: مدارک باید تا شنبه آماده شود. کمیته بدوی که دوستان ما هستند آقای گرشاسبی و درویش و برادران این را پذیرفته‌اند که مدارک را بررسی کنند. بعد از این اگر رأی را صادر کردند، خدایی نکرده مدارک کافی نبود و رأی را بر ابطال مجوز حرفه‌ای صادر کردند، باز این‌ها حق دارند به کمیته استیناف که از مدیران پیشکسوت ورزش هستند اولیایی و مصطفوی که قدیمی هستند، اعتراض کنند.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها در کمیته تعیین وضعیت هم بدهکاری‌هایی به مردم دارند البته باشگاه پرسپولیس بخش زیادی از بدهی‌هایش را صاف کرده است و وقتی صدور مجوز حرفه‌ای برای او در بازی‌های داخلی صادر شد، یادم است که فقط ۲۹۰ میلیون بدهی داشت.

تاج رقم بدهی ۲۰ تا ۳۰ میلیاردی استقلال را رد کرد و گفت: استقلال در بحث صدور مجوز حرفه‌ای ۳، ۴ میلیارد بدهی دارد و در بخش کمیته تعیین وضعیت هم ۳، ۴ میلیاردتومان دیگر... این فعلاً در ذهن من است. باید کار جدی شود و بخشی از منابع آن‌ها بلیت فروشی است و رسانه‌ها به ویژه صداوسیما باید کمک کند که افراد بلیت بخرند و بیایند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه بدهی ۲۰ تا ۳۰ میلیاردی استقلال مربوط به لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین رقمی درست نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی