بازدید 5368
لیگ نوزدهم

سپاهان با برد پُرگل در بوشهر از هفته اول صدرنشین شد

امید نورافکن از دقیقه ۴۶ به‌عنوان اولین تعویضی سپاهان جانشین محسن مسلمان شد که بعد از ورودش به زمین سرنوشت بازی را برای طلایی پوشان تغییر داد و توانست روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم بگذارد
کد خبر: ۹۱۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ 24 August 2019

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست شاهین شهرداری بوشهر به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهیدمهدوی بوشهر به پایان رسید که این مسابقه با برتری ۳ بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت.

ولادیمیر کومان در دقیقه ۵۷، محمد محبی در دقیقه ۶۳ و لوکا گادرانی (مدافع شاهین) در دقیقه ۸۴ برای سپاهان گلزنی کردند تا زردپوشان با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایر تیم‌های سه امتیازی، به صدر جدول صعود کنند. وحید کاظمی داور این بازی، ابوذر صفرزاده و میلاد صارمی از شاهین و عزت‌الله پورقاز و امید نورافکن از تیم سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

امید نورافکن از دقیقه ۴۶ به‌عنوان اولین تعویضی سپاهان جانشین محسن مسلمان شد که بعد از ورودش به زمین سرنوشت بازی را برای طلایی پوشان تغییر داد و توانست روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم بگذارد.

شرح گل

شاهین صفر - سپاهان ۱ (دقیقه ۵۷: ولادیمیر کومان): ارسال پای چپ تماشایی امید نورافکن، بازیکن تعویضی طلایی پوشان به مقابل تیرک دوم رفت که توپ در محوطه ۶ قدم به ولادیمیر کومان رسید تا این بازیکن با شوت محکم توپ را به طاق دروازه شاهین بزند و گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

شاهین صفر - سپاهان ۲ (دقیقه ۶۲: محمد محبی): مهدی کیانی در میانه زمین رو به جلو پاس داد که در ادامه علی قربانی بدون وقفه توپ را به محمد محبی رساند تا خرید جدید سپاهان در موقعیت تک به تک گل دوم تیمش برابر شاهین را بزند.

شاهین صفر - سپاهان ۳ (دقیقه ۸۳: گل بخودی گادرانی): امید نورافکن با سرعت بالا به سمت محوطه جریمه شاهین رفت که پاس در عرض او، رضا میرزایی را در موقعیت تک به تک قرار داد، ولی شوت این بازیکن به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و در برگشت نیز شوت دوم میرزایی پس از برخورد به مدافع شاهین وارد دروازه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار