بازدید 4006

نخست‌وزیر هند با، ولی عهد ابوظبی دیدار کرد

کد خبر: ۹۱۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 24 August 2019
نخست‌وزیر هند در سفری به امارات با، ولی عهد ابوظبی دیدار و درباره تحولات منطقه گفتگو کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند امروز شنبه در سفری به امارات با «محمد بن زاید آل نهیان»، ولی عهد ابوظبی دیدار کرد.

بن زاید در صفحه توئیتر نوشت که ظهر امروز شنبه با نخست‌وزیر هند دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهتمام مشترک گفتگو کرده است.
نخست‌وزیر هند با، ولی عهد ابوظبی دیدار کرد
پیشتر وزارت خارجه هند اعلام کرده بود که مودی امروز شنبه به امارات سفر می‌کند و در دیدار با بن زاید مسائل دوجانبه و پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی خواهد کرد.

مودی قرار است پس از امارات به بحرین سفر کند و طی آن با «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» همتای بحرینی خود دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل دارای اهتمام مشترک گفتگو خواهد کرد.

این سومین سفر مودی به امارات از زمان عهده‌داری منصب نخست‌وزیری هند است و او پیش از این در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ نیز به امارات سفر کرده بود.

سفر نخست‌وزیر هند به امارات در حالی است که چهاردهم مرداد ماه دولت هند در اقدامی کم‌سابقه و تنش‌زا، بند ۳۷۰ قانون اساسی این کشور را که مربوط به وضعیت ویژه و خودمختاری ایالت جامو و کشمیر بود، لغو کرد.

نخست‌وزیر هند مدعی است که خودمختاری کشمیر فقط باعث رواج فساد و رابطه‌سالاری شده بود، اما قصد دارد این منطقه را دوباره به «شکوه پیشین» خود بازگرداند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها