بازدید 10040
۱
بازتاب

واکنش جنجالی استراماچونی به اولین باخت دراستقلال

کاری که کردید (عدم حضور مترجم در کنار من در طول بازی) درست نبود و بی‌حرمتی و خرابکاری بود و برای من احترام قائل نشدید، اما من کسی نیستم که تسلیم شوم. نمی‌دانم فدراسیون فوتبال مقصر این اتفاق بوده یا ایتالیا یا باشگاه استقلال
کد خبر: ۹۱۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 23 August 2019

سرمربی ایتالیایی و مشهور تیم استقلال از شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز ابراز تأسف کرد و به شدت ناراحت بود.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره‌آ استراماچونی پس از شکست دقایق تلف شده  استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر گفت: برای من قابل قبول نیست که اولین بازی ما پس از دو ماه کار سخت با شکست همراه باشد. اولین بازی من به عنوان یک مربی ایتالیایی در ایران مسابقه‌ای بود که مترجم ایرانی کنارم نبود!

وی ادامه داد: بازی را خیلی بد شروع کردیم و ماشین‌سازی بهتر از ما بود. در دقیقه اول یا دوم ماشین‌سازی فرصت خوبی داشت که حسینی توپ را به خوبی مهار کرد. در ادامه بازی را به دست گرفتیم و در نیمه دوم ماشین‌سازی از خط نیمه عبور نکرد. اصلاً مستحق این باخت نبودیم. یک توپ را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

گزارش تصویری دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی

سرمربی استقلال که به شدت عصبانی بود و در نشست خبری فریاد می‌زد، ادامه داد: این اشتباه از طرف بازیکنان ما بود. در فوتبال این اشتباه اجتناب‌ناپذیر است و پیش می‌آید. از تیم ماشین‌سازی تشکر کرده و به آن‌ها برای بردشان تبریک می‌گویم.

استراماچونی عنوان کرد: پس از دو ماه کار سخت باز هم تلاش مان را ادامه می‌دهیم، اما کاری که کردید (عدم حضور مترجم در کنار من در طول بازی) درست نبود و بی‌حرمتی و خرابکاری بود و برای من احترام قائل نشدید، اما من کسی نیستم که تسلیم شوم. نمی‌دانم فدراسیون فوتبال مقصر این اتفاق بوده یا ایتالیا یا باشگاه استقلال، اما از سمت کسی بوده که با من مشکل داشته است. استراماچونی پس از اظهاراتش با عصبانیت صندلی را کنار زد و بدون اینکه پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد، نشست خبری را ترک کرد.

واکنش جنجالی استراماچونی به اولین باخت دراستقلال

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سالی که نکوست از بهارش پیداست!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر