بازدید 4167
۱
گزارش

رد پیشنهاد ۱۹۰ میلیون یورویی بارسا برای جذب نیمار

برخی مدیران بارسا به بارتومئو پیشنهاد کرده‌اند که با گنجاندن بند خرید اجباری، کار را تمام کند چرا که او می‌تواند در تابستان سال بعد، روی فروش بازیکنانی، چون کوتینیو، دمبله و سمدو برای جبران هزینه‌ها حساب کند.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 21 August 2019

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی جدید دیگری از سوی باشگاه بارسلونا بابت جذب نیمار را رد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، شبکه تلویزیونی «ESPN» خبر داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد ۱۹۰ میلیون یورویی بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیمار را رد کرده است. این شبکه تلویزیونی به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد مدیران باشگاه بارسلونا پیشنهاد جذب ستاره برزیلی PSG با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش ۴۰ میلیون یورو با بند خرید ۱۵۰ میلیون یورویی را ارائه کرده‌اند که از سوی پاریسی‌ها رد شده است.

منبع دیگر نزدیک به مذاکرات دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا نیز به «ESPN» خبر داده این پیشنهاد مجموعاً به ۱۷۰ میلیون یورو می‌رسد، این در حالی است که بر این ادعا بارسلونا با قراردادی قرضی دو ساله با قابلیت خرید پس از هر فصل، قصد بازگرداندن نیمار ۲۷ ساله را به نوکمپ دارد.

رد پیشنهاد ۱۹۰ میلیون یورویی بارسا برای جذب نیمار

هر دو منبع، اما خبر داده‌اند که پیشنهاد بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیمار روز دوشنبه از جانب پاری‌سن‌ژرمن رد شده است. لئوناردو، مدیر ورزشی PSG امیدوار است مذاکرات را به سمتی پیش ببرد که حداقل ۲۰۰ میلیون یورو از انتقال نیمار عاید این باشگاه فرانسوی شود.

در واقع دیروز عصر با حضور همه مدیران ارشد فنی و مالی باشگاه، بر سر این موضوع بحث شد که آیا بارسا پیشنهاد قرضی با بند خرید اختیاری بفرستد یا اجباری و یا اینکه اساسا آیا باشگاه توانایی پرداخت رقمی هنگفت در تابستان سال آتی را دارد یا خیر. بارتومئو مخالف بند خرید اجباری است. پیشنهاد فعلی بارسا مشخص است: پرداخت رقمی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو برای قرض گرفتن نیمار و پرداخت ۱۵۰ میلیون یورو در تابستان ۲۰۲۰. کاتالان‌ها می‌دانند طبق قرارداد میان نیمار و پاری سن ژرمن، این بازیکن می‌تواند سال بعد با پرداخت ۱۷۰ میلیون یورو جدا شود. پیشنهاد بارسا هم در مجموع همان رقم را در بر می‌گیرد.

برخی مدیران بارسا به بارتومئو پیشنهاد کرده‌اند که با گنجاندن بند خرید اجباری، کار را تمام کند چرا که او می‌تواند در تابستان سال بعد، روی فروش بازیکنانی، چون کوتینیو، دمبله و سمدو برای جبران هزینه‌ها حساب کند. ظاهرا اطرافیان نیمار معتقدند بارسا در نهایت حاضر خواهد شد بند خرید اجباری را در قرارداد بگنجاند.

نیمار که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ برای بارسلونا بازی می‌کرد و با لیونل مسی و لوئیس سوارز یکی از خطرناک‌ترین مثلث‌های هجومی تاریخ فوتبال را شکل داده بودند، پس از دو سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن قصد بازگشت به نوکمپ را دارد. رئال مادرید هم همه مذاکرات را رصد می کند اما فعلا پیشنهاد رسمی ارایه نکرده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بردگان قرن بیست ویکمی!!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی