بازدید 8709
۳

مسئول روشنایی اتوبان شهید همدانی کیست؟

کد خبر: ۹۱۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 21 August 2019

ماجرا‌های اتوبان شهید همدانی هم برای خودش حکایتی خواندنی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از برترین‌ها، دو سال از افتتاح اتوبان شهید همدانی می‌گذرد، اتوبانی که در همین مدت کوتاه خبرساز بوده. زمستان نود و هفت بود که تصادف یک خودرو ون با یک دستگاه مینی‌بوس نام این اتوبان را بر سرزبان‌ها انداخت. بعدتر و در اردیبهشت امسال، تصادف شدید یک خودرو تیبا بار دیگر نام اتوبان شهید همدانی را تیتر رسانه‌ها کرد.

مسئول روشنایی اتوبان شهید همدانی کیست؟

اواخر تیرماه یک بار دیگر تصادفی شدید در اتوبان شهید همدانی رخ می‌دهد که خیلی ابعاد رسانه‌ای پیدا نمی‌کند. آن طور که از فرد حادثه‌دیده نقل شده باز هم روشنایی ناکافی دلیل عمده این رخداد بوده، جالب این جاست که بیست دقیقه قبل از این حادثه یک تصادف دیگر هم رخ داده بوده که باعث ترافیک و ازدحام در محل حادثه شده، شاید تصادف دوم رخ نمی‌داد اگر ماموران راهور به موقع می‌رسیدند و واقعه‌ی اول را رفع و رجوع می‌کردند.

تصویری از سانحه‌ی مربوط به تیرماه که رسانه‌ای نشد

فرد حادثه‌دیده می‌گوید: بنده با ۱۳۷ و ۱۸۸۸ چند بار تماس گرفتم و گفتند مسئول روشنایی اداره برق است. اداره برق هم می‌گوید هنوز صورتجلسه واگذاری برق اتوبان از شهرداری به ما انجام نشده! تصاویر زیر متن مکاتبات را نشان می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
وقتی نهاد های مربوطه به خاطر اتفاقات و تصادفات تأثیر گذار نسبت به عملکرد خود جریمه های معقول و مؤثر شوند، دیگر شاهد چنین اتفاقات نا گوار نمیشویم.
به جاش دوربینهاش دقیق کار میکنه و سرعت بالا رو جریمه
این مسئولین که به فکر سلامت مردم نبستند و فقط دنبال جیب خودشونن
اگر رانت توش بود در عرض سه ثانيه مي زدن و مي بردن .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی