بازدید 3939

تازه‌ترین پاسخ پاریس به بارسلونا درباره فروش نیمار

به نوشته مارکا پاری سن ژرمن تنها با رقم ۲۵۰ میلیون یورو حاضر است که نیمار را بفروشد و این باعث شده تا انتقال او در شرایط کنونی به بارسلونا منتفی شود
کد خبر: ۹۱۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 21 August 2019

باشگاه پاری سن ژرمن جدیدترین پیشنهاد بارسلونا برای جذب نیمار را هم رد کرد تا هم‌چنان سرنوشت این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، بارسلونا در تلاش است تا در روز‌های باقیمانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی نیمار را جذب کند. بارسلونا برای بازگرداندن نیمار و تقویت خط حمله خود تا الان سه بار پیشنهاد به پاری سن ژرمن داده است، اما تیم پاریسی هنوز راضی نشده است. دو روز پیش هیاتی از باشگاه بارسلونا راهی پاریس شد و جدیدترین پیشنهاد خود را به پاری سن ژرمن برای بازگرداندن نیمار داد.

پیشنهاد جدید بارسلونا پرداخت تنها ۸ و نیم میلیون یورو برای یک فصل جذب قرضی نیمار بود، اما این پیشنهاد هم از سوی پاری سن ژرمن رد شد. به نوشته مارکا پاری سن ژرمن تنها با رقم ۲۵۰ میلیون یورو حاضر است که نیمار را بفروشد و این باعث شده تا انتقال او در شرایط کنونی به بارسلونا منتفی شود و باشگاه پاریسی در روز‌های باقیمانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی دیگر پیشنهاد‌ها را بررسی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که جدایی نیمار از پاری سن ژرمن قطعی شده است. او در هر دو دیدار این تیم در لیگ فرانسه غایب بوده و از طرف دیگر رفتارهایش باعث شده تا هواداران پاری سن ژرمن علیه او شعار دهند و شرایط برای او بسیار سخت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها